Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt megintcsak ők tudnák megmondani... Passzolom, én paypal-lel fizettem, semmi gond nem volt.
Kösz szépen az infót.

Én úgy tudom, hogy a Western Unionon keresztül csak magánszemélynek lehet pénzt küldeni.
Szerinted utánvéttel nem lehet fizetni? Az az igazság, hogy én félek az előre fizetéstől, mert egyszer már nagyon becsaptak engem egy interneten lebonyolított vásárláskor.
Ha előre utalunk akkor van valami biztosítékunk?
A költségeket a súly és méret határozza meg. Rendelés előtt kérdezz rá e-mailben, hogy mennyi lenne a posta. Megmondják. Fizetni lehet a Western Union-nál is, de szerintem a PayPal nevű szolgáltatás a legkényelmesebb, én is azt használom. Utóbbiról több infó itt: http://jocoportal.echt.hu/zaml...
A többit a bolttól kell megkérdezni.
Szevasz!
Én is rendelnék alkatrészeket az Amerikai áruházból. Azt szeretném tőled kérdezni, hogy a szállítás költségét mi határozza meg?
A rendelni kívánt cucc árának x százaléka, vagy esetleg súly szerint határozzák meg. A pénzt, hogy kell küldeni?
Dollárt kell utalni,vagy Forintot és ott történik a konvergencia?
Előre is kösz.
Attila
István! Ezek szerint mázlid van, ez kevésbé nagy probléma, mint amire számítottunk.
Igen, jól mondod, a 8. számú alkatrész kell neked, az évjárat pedig nem gond, egyforma. Érdeklődd meg e-mailben a cégtől, hogy mennyiért postáznák ki a címedre.

Hogy megint kötekedjek a magyar alkatrészárak miatt.... Egy magyar webáruházban találtam neked való vezérműláncot, darabja 17 190 Ft. Az amerikai webáruházban 7800 Ft-ba kerül ugyanaz az alkatrész. (ezért mondtam, hogy nem mindegy, mit hol veszel) Ha két darab kell belőle, tehát mindkét henger lánca rossz és a posta 50-60 dollárból megáll, az amerikai boltból éri meg megrendelni, 25 ezer forintra kijön a kettő a legrosszabb esetben is. Magyar boltból 36 ezer lenne.

Az alkatrész kiválasztásához az alkatrészlista bal szélén levő, a vezérműlánc melletti nullát átírod a neked megfelelő darabszámra, majd lejjebb mész a lista aljáig és az ADD TO CART gombra kattintva beleteszed a két láncot a virtuális bevásárló kosaradba. Ekkor átugrik a honlap egy összesítő oldalra, ahol jelzi, hogy a kosaradban eddig egy fajta termék van, két darabos mennyiségben, egységára X, végösszeg 2X. Ha másra nincs szükséged, a lista alatti CHECKOUT gombra kell kattintani, azzal mész a kasszához.
Ja, és lánckerék is kell, azt gondolom mondták!
Igen, jól tippelsz, a 8-as a lánc. Azt azért érdeklődd meg, hogy a láncfeszítő egyes alkatrészeit nem kell-e cserélni?
Ha már belebabrálnak.
Lehet, hogy azért nem találsz megfelelelő évjáratú Virago-t, mert Amerikában nem forgalmazták már akkor.
Az nagyon valószínű, hogy az 535-ösök vezérműve egyforma, de esetleg nem árt egy motorszámos rákérdezés.
noss, uraim, megjott averdiktum a kopogo motoromra: vezermulanc.

probalom kivalasztani a megfelelo alkatreszt, de sehogy sem boldogulok, a

http://www.mrcycles.com/fiche_...

siteon. elso sorban az en motorom 2000es kiadas, de ezen a lapon 2000es virago nincs, viszont van 1999es. az jo lesz nekem vajon? tovabba: jol tippelem, hogy a 8-as szamu alkatresz a lanc? (CAM CHAIN XV535T
94591-41118-00)

ujra elore is koszonom, a segitseget...

tisztelettel
modi istvan.
Nincs mit, sok sikert és balesetmentes kilométereket kívánok!
kosz a segitseget,sokmindenre megtanitotal az elmult 2 napban,sose tudom meghalalni de jo erzes hogy van aki segit,ma nem tudtam megcsinalni a 'bikazast'me keson ertem hazza de holnap az lesz az elso dolgom!majd irok hogy mire jutottam.addig is minden jot!szeva
Egy kis magyarázat a művelethez...

http://www.origoauto.hu/haszna...
Ha az akkuban nincs töltés, nem biztos, hogy elég erővel gyújt. Töltsd fel akkutöltőről vagy "bikázd be" egy autó akksijáról. Csak arra ügyelj, hogy a bikázó kábel jó helyre legyen kötve, pozitívot a pozitívra, negtívot a negatívra!
Hali!a tanacsaid nagyon sokat segitettek,csak az a baj hogy aksim lemerulve,a motor le van fuladva,mar vagy 2 kilometert probaltuk betolva ellinditani de nem akkar,picit minth abeindulna es leall,nagyon be van fulladva az egesz.....v.mi tanacs motoros barataim?koszonom
ertem ugy csinalom ahogy mondtad,kosz szeppen,vagy egy virtualis sorod!jo motorozast!
Na figyelj... A 12-es alkatrészt kiveszed és megnézed, lötyög-e benne benzin. Ha igen, kilyukadt, ki kell párologtatni belőle a benzint és be kell ragasztani a lyukat rajta. A lyukat úgy találod meg a legjobban, ha viszet forralsz egy fazékban és beleteszed. A meleg hatására kitágul benne a levegő és ott kezd el buborékolni, ahol a lyuk van.
Ha üres és nincs benzinnel feltelve, akkor a szelep alatti részen kell lennie egy fémlapkának, amit hajlítani lehet, ezzel szabályozva hogy mennyi benzin lehet benne egyszerre. A gyári értékeket nem tudom, azt ki kell nézned a könyvből.
12-es alkatrész az úszó, 39 a tűszelep, a 14-es fedelet kell leszerelni. Az úszót kell jobban megvizsgáni.
nah azt hiszem meglteltem az usszot godnolom a 12 es kell legyen a rajzon...nah ha az az akor megtudnad modnani hogy hogyan van a gyari belaitas hova tekerjem vagy mit csinaljak pontosabban velle?kosz
nah jo itt a kep,me a linkes cucc nem jott ossze:D:D:D
bocs az elozo nem jo, http://kepfeltoltes.hu/view/080930/karburator_xv535_www.
kepfeltoltes.hu
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/080930/karburator_xv535
_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/th
umb/080930/karburator_xv535_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/im
g][/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.
hu[/url]
aha ertem!sokkat seggitetel!koszonom szeppen!be linkelek egy karburator osszeilesztesi rajzot ha megkerlek szepenn megmonodod hogy hanyas az az alkatresz!tudom hogy mar sokkat kerek,szegyen bevalani de nem konyitok a motor karburatorahoz,eddig sose volt velle dolgom es jobb ha pontosra megyek mielo ellalitok mindenfelet benne!persze ha nincs idod vagy v.mi mas miat,nem muszaly segitsel,eddig is sokat segitetel,nem haragszom meg erte,elore is kosz Peace
Nem, az nem gond, ha 98-assal hajtod. Még az én öreg vasam is megeszi, pedig amikor tervezték még nem is volt ilyen jóféle üzemanyag.
A karburátor úszószintje a gázos szerintem. A karburátor fényesebbik fele látszik kívülről, belül a másik oldala leszerelhető. Ha azt leszerelted, ott van egy úszó nevű alkatrész, ami a benzinben úszik és szabályozza annak a szintjét. Ha a beömlő benzin túl magas szintet érne el, az úszó, ami ugye a folyadék felszínén úszik, elzárja a tűszelepet. Amikor a motor jár és fogy a benzin a karburátorból, az úszó lejjebb süllyed és nyitja a szelepet.
Az úszón van egy lapka, ami a tűszelepet nyitja vagy zárja. Azt kell beállítani, hogy pont jó legyen a benzinszint.
Az úszó könnyű és üreges kell hogy legyen. Ha a belsejében benzin van, az úszó elromlott, ki kell cserélni vagy be kell foltozni (persze miután a benne levő benzin el lett távolítva).
Kosz szepen a segitseget,megprobalom magam orvosolni a dolgot,me a helyzet nellam is az,hogy erdelyi vagyok es jobb elkerulni az allitolagos 'szakembereket'van nemet nyelvu service manualom,megnezem abba,csak nem tudom hogy most pontosan melyik alkatreszre gondolsza karburatorba amit e kene allitsak,ha emgkerlek szpen eltudnad mondani reszletesebben,es meg egy kerdes!tudom hogy eredetileg nem ilyen magas oktanszamu benzinre volt kifelyesztve a gep,az nem okozhat ilyen problemat hogy magasabb oktanszamu benzint hasznalok?kosz szepen.es tovabbi jo motorozast nektek!
A beköpött gyertya, főleg ha szívató nélkül is benzines lesz, rossz karburátor beállításra utal. Pl. az úszóház üzemanyagszintje túl magas. Nézesd meg szakemberrel, vagy szereld ki és állíts be mindent előírt értékre, természetesen jól ki is kell pucolni. Szerelési könyvet torrenten találsz.
Sziasztok!
Eladó ez a kis szépség, 1992-es évjáratú, belgiumból való, forgalomba helyezhető. Ára: 450000,-Ft.
Ha érdekel írjatok vagy hívjatok.
itt elértek.