Yamaha Virago

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igy van. Az uszo melyedese pont az ontvenyen levo kor mintaval essen egybe, amikor a tuszelep rugos tuskeje elkezd osszenyomodni. Ha az alant lathato poziciot nezzuk, az majdnem perfekt, tan fel millimeterrel van csak lejjebb, vagy annyival se.
Húúúúúúúúúhhh....... én nem vagyok szakmabeli....
Ezt jelenti a "karikára állítást"? Itt zár a tűszelep.
Ez nem a moci karburátora, adák vele, egy teljesen szétbarmolt darab.
Ha vacakolsz még vele a cső beszerzéséig megnézheted, hogy "karikára van-e állítva" most.
Bár elég egészséges gyertyakép ez így, de ha pl. unalmadban rádjön az úszószelep polírozhatnék és úgyis kinyitod, akkor végülis nem hülyeség azt is meglesni, hogy közel vagy-e a tökélyhez.
Köszi..... 🙂
Ranezesre kb. kutya baja.
Szép napot, bár itt elég csúf az idő..... borult, sötét, esik.... ☹️
Köszönjük, elég szomorú, hogy ezek minden felügyelet nélkül működhetnek...
Más:
A Vörösvári műtét után, a benzinszint "a jelölés alatt "fogalmam sincs" mm. (még mindíg nincs 4mm-es csövem)
A hátsó gyertya a túra után, + 15 Km. város ilyen.
Szerintem nem olyan vészes. Szerinted?
Pár példa, hogy lássatok ilyet is. Amolyan megelőző jelleggel mutatom, mert bele lehet futni kósernek tűnő webshopokba, amik nem azok. Furcsa domainnév, alul a "social media" gombok az alap facebookra/twitterre visznek, az "about us" szekcióban semmi nincs a cégről, csak a weblap címe... stb.
Mindig gyanúsan alacsony árak, pl. a két TM38 karbi $500-550 helyett 80 meg 85. A Black Widow kipufogó 250 angol font helyett kevesebb, mint száz dollár. Generátor állórész tömítéssel $23... Aha. Az Erzsébet királynő férje meg az Erzsébet király.

https://www.csoulssquad.com/bl...

https://www.rr-99.top/products...

https://www.techayushh.com/adv...

https://www.baeeesj.top/black-...

...és tele van velük a net, a Google is simán feldobja. Szóval óvatosan.
Tudom, idonkent belejuk botlom es az aldozatokba. No nem epp M-es motort akar venni az alany (az tenyleg atlatszo) hanem 500 dollaros kipufogot arulnak szazotvenert es siman behuzzak a csobe a szerencsetlent.
Persze, hogy vicc!
Azaz mégsem..... 😡 😡
Mert létezik, van, működik! 😡 😡 Utalhatod a lóvét, és várhatod a cca 10 ezerért vásárolt "M"-es méretű Virago 535-ösöd.
De a legszomorúbb/felháborító, hogy ezt hagyják, nem tiltják le.
És biztos, hogy vannak akik belesétálnak ezekbe a kamu "webshopokba"!
Mert nem egy van belőlük! 😡 😡
Ah... Oke, most latom, hogy vicc akart lenni. Hirtelen szaladtam vegig a poszton, az elso benyomasom az volt, hogy plexit arulnak ezek a mocsadekok es hogy bekaptad a horgot.
Legkozelebb nem a tuzo napon olvasok forumot motormosas kozben.
En a helyedben belepnek a netbankomba es azonnal visszavonnam a tranzakciot.
Kisertetiesen emlekeztet sok kamu-weblapra
Az index keregélés közben akadtam rá!
Háááááát ezt a vételt nem hagyom ki! 😂 😂
https://husale.2021outletfacto...
Ki lehet választani a méretet, én az "M" méretet választottam. 😂 Csupa jót írnak róla! 😀
Nem volt olcsó a gép, 6.814.-Ft. Postával együtt: 9.049.-Ft.
Fizettem, most izgatottan várom a postást. Remélem, rendesen becsomagolják.....
😂 😂 😂 😂 😀
Szép napot!
Anti > igen, csak összehoztuk! 🙂
A Maróti "Hoppá" lángosost azért hagytam ki, (megjegyzendő, hogy szuper hely. 🙂) mert ott..... megállt, nem folyt, indult... 😀

Blackiex > köszi, majd a leálláskor szétszedem. A helyszínen annyit tudtam, hogy egy kicsit megforgattam a tűszelepet a fészkében, és egy rövid gyújtással átmostam. Az összerakást az ellenségemnek nem kívánom... 🙂
Hogy a benzinszint most hol leledzik.... hüümm...??? na azt ne kérdezd! 😀

Volt egy 150-es Qungjiangom, azon cseréltem indexeket. Majd megnézem, olyan-e (vagy hasonló) a gumi. Én be vagyok oltva az aranyárban mért filléres dolgok vásárlása ellen.... 😂 😂 😂

A bal oldali tükör térdelt le, adapterrel van megoldva, (M8 >M10, margószélre, hogy egy rendkívül igénytelenül gyártott adapterrel.) a tükörszáron lévő kúpos (dísz) ellenanyában a menet adta meg magát. Mindössze talán három menet emelkedés van benne, valami gagyi anyagból. Egyelőre ráteszek egy önzárós rozsdamentes M8-as anyát "fordítva".
Kicsit polirozd meg azt a tuszelepfeszket, ha a tu jo allapotban van, akkor eselyesen eleg lesz. Ha be van mattulva es a feluleti korroziotol nem teljesen sima a belseje, a tu meg tud akadni nyitott allapotban. Nemileg egyszerubb megoldas, mint a csereje, de par ev mulva meg kell ismetelni. Nem tudom megsaccolni, meddig birja majd, de van olyan XV, ami 11 eve megy polir ota, igaz, azota az orszag masik felen hajtjak es nem lattam a karbijat.

Az index eseteben szerencsed van, kinaiak koppintjak, olcsobb egy par kinait venni es alkatresznek felhasznalni, mint a gyari gumi.

Ha az aluminiumban ment el a menet es a fek oldali van elfekudve, lehet tudok alkatreszt. Elvileg van egy ontvenyem jo fofekhengerrel, kipucolva.
Valaki megvetette velem 45 euroert, mert az ove nyekk es o nem beszel kulfoldiul, ebay-rol se hallott. Arrol volt szo, hogy majd eljon, osszerakom, legtelenitek, stb. es rendezzuk. Ennek 5 honapja... Szoval annak meg meg kell lennie valahol, ha neked kellene esetleg.
Lényeg, hogy tudtunk menni, nem is túl kicsit, kb 170-180 km lett. Ahhoz képest, hogy reggel azt hittem, egy hengerrel mész haza szerelni.
Ha szerencsénk lesz az időjárással, akkor nem ez volt a szezonzáró.
Szép estét nektek !
Na, megvolt a mai karika, igaz elég kalandosra sikerült.
Az első indítás, vagy négyszer, ötször nem fog a szabadonfutó. Na, csak elkapta!
Jó hangulatban gurulunk, a gép szívmelengetően duruzsol. A Vörösvár előtti körforgóból kibólintva, leáll a hátsó henger... Hümmmm.... Az indulás előtti napon került bele új gyertya. Félrehúzódva egy buszmegálló elé, oldalsztender ki, erős benzinszag. Mire leszálltunk, egy jókora folt a moci alatt.
A hátsó karbi úszóházból folyik a benzin. Micsoda..????

(itt jegyezném meg, hogy sok motoros megállt, hogy segíthet-e. Ezúton is köszönöm nekik!)

Mindegy, valamit tenni kell. Írok Antinak, hogy késünk. Alapszerszámok kiterítve, összekötő cső, úszóház fedél le. Persze a tűszelep azonnal a forró henger bordái közé. Tisztítás után, a visszaszerelési próbálkozások közepette, ez még háromszor megismétlődik, különböző rejtett helyekre. (a fűben pálcika, drótdarab, stb. keresgélés)
A moci oldalsztenderen, felém dőlve, én görnyedve alatta szentségelek. Elfektetni nem tudtam, mert előtte lett nyakonöntve csurig.
Mire összeraktam, gyertya tisztítás, szellőztetés, Antiék is leértek Tinnyéről. Útvonal módosítás, át a Pilisen keresztül Esztergom.
Esztergomból Visegrád, bobpályánál pihenő, cigi, mert felfelé elfordult a tükröm.
Szerszámok ki, próbálom húzni az ellenanyát, körbeforog. Textil szigszalag alá, na így kibírja hazáig.
Következő Szentendre, a terv egy fagyizás. Leparkoltuk a gépeket, nézzük a jobb hátsó indexet, 90 fokos szöget zár be a sárvédővel.... hát ezzel meg mi történt? Szerszámos oldaltáskát feltúrva, találtam egy darab lemezt. A lemezzel a törést a gumin áthidalva, szigszalaggal körbe.
Ezután egy finom fagyi, elköszönés, és már gond nélkül haza. 🙂
Jövőre legurulunk majd arra. Csak 200 meg az apró! 🙂 😉
Holnap reggel olyan 08:30 körül indulunk Kispestről, ha az idő, és a szabadonfutóm is úgy akarja. 🙂
Tankolással, cigivel gondolom 10 ó körül ott leszünk Tinnyén.
Sajnos ez a szezon nekem sok munkával telt, a svájci túrát leszámítva csak egykét rövidebb itthoni kör. Mátrafüred, Parád , meg a Bakony pár hete.
.....bár mentünk tavaly még novemberben is.
Tudom. Ha egy hettel elobb jottel volna, meg motoros buli is lett volna majdnem helyben, a siklosi varban.
Szia, Blackiex !
Múlt hétvégén ott voltam pár napot Harkányban, ha tudom, hogy ott laksz, megnéztem volna a gépedet.
A16 panzióban volt a szállás, pár motoros srác is ott pihent a nap végén.
12 fokban már megfagy a benzin.... 😀 😀
Nekem a 12-15 fok is megfelel, az angoloknal hozzaszoktam, csak ne essen :D
Értem....
Harkány tényleg nem a szomszédban van!
Jövőre majd mi megyünk akkor arra! 🙂
Persze, nem érdemes "kísérteni az Ördögöt" Majd csak megérkeznek azok az alkatrészek, és talán még lesz motorozható hétvége...
Egyreszt igen, az orszag masik felen (Harkany). Masreszt muszaki okai is vannak a dolognak: elegtelen a hengerfejbe nyomott olaj mennyisege 3000 fordulat alatt es ha nem porgetem a motort, kurvara csorognek a szelepek. Par 35 eves tomites a ludas, semmi komoly, de szeptember 4 ota varok az oemparts-ra. Ugyan se a himbakon, se a himbatengelyeken, se a vezermutengelyen nincs nyoma kopasnak, beragodasnak, inkabb nem kockaztatok.
Szia.
Gyere! Vagy Te messze vagy?