Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az nem lesz egyszerű. Kérdezd meg őt első körben.
https://auto.jofogas.hu/komarom_esztergom/Yamaha_XV_750_ules__alkatresz_blokk_145711636.htm

Ha nincs neki, akkor max vagy külföldről lesz bontott, vagy a csehektől utángyártott új (ignitech.cz).
Indításkor fémes kopogó hang, ha nagyon laza, indítás után közvetlenül is kopog még valameddig. A generátor deklin az olajbetöltő sapkánál be tudsz nézni és nyúlni egy csavarhúzóval, meglöködni a szabadonfutót, hogy mozog-e.

Két megjegyzés:
1. évjárattól is függ, 97 előttiek (3BT, 3BR, 2YL, 3BM, 4MC motorkód) a vackok, a későbbiek (4KU) nem.
2. én mindenképp kinyitnám. A megelőzés költsége (egy tömítés, egy olajtöltet, pár csepp nagy szilárdságú menetrögzítő) jóval alacsonyabb, mint egy szétvert szabadonfutót, urambocsá sérült lendkereket cserélni/javíttatni.
Sziasztok. Hogyan tudnám megállapítani az xv535-ön hogy a szabadonfutó csavarok nem lazultak-e
fel? Hangról, vagy indításkor valami tünet, nem akarom feleslegesen megbontani.
Sziasztok Yamaha xv 750 1981 motor vezérlőt keresek a tank alatt van és fém házas
Jajj most elpirultam.☺️😘🥰
Hát ha dicsérni kell, akkor én sem szeretnék lemaradni! Én eddig is nagyon büszke voltam rád! (Ha szabad ezt mondanom ...) És ez a munka is nagyon szép lett. Mondhatnám: "Egyik szebb, mint a másik!" 😉
😘🥰
Na, ez szép lett:)
Ha lett volna valaki aki elvállalja elvittem volna...🤣 Amúgy a szelephézagok rendben voltak. Végül sikerült jelre állítanom. A kupakot nem tudtam levenni, de ha úgy is lehet, akkor leveszem sz egész deknit. Csak tömítést kell rendelnem. Leellenőrizzem úgy is? Az egyik lánzfedelet vagy mit így is majdnem nem tudtam levenni. Minden praktika ellenére sem engedett a csavar, csak szét ment a feje. (Melegíteni nem melegítettem, lehet nem is segített volna.) Levágtam a fejét így lejött a fedél és csak ki kellett csavarni. Amúgy most nagyon "büszke" vagyok, mert a hengerfej egyik fedelét elég szépen rendbehoztam, a két hónapja inhüvely gyulladásos kezem ellenére.😅 Már csak három van.😂 Azért megdícsérhetnétek érte, még ha bénázok is sokat.🤣
Innen tanulok.😅 De ez benne a jó!😄 Télen ugysem tudok motorozni.🙄 Arra meg ott a másik ami unalmasan megbízható.😂 Bár most új gazdija lesz, de ő a szomszédom, és eddig is közösen használtuk.🤣 Olyat nem csinálok amivel nagy bajt okozhatok. Remélem... Ja és ha azt is elárulom, hogy a nappaliban szerelek...😳😂
Arra, hogy - sajnos Ferinek igaza van - jobb lett volna elvinni valakihez. Ket hengered van, hatvan fokkal eltolva egymastol - a vezermutengelyek idonkent megnyomnak egy szeleprugot, emiatt hol nehezebb tekerni, hol konnyen megindul mert epp "tolja" a rugo a butykot. Ha meg a gyertya is bent lenne, a hengerben a levego is rugot alkotna.

Amikor kb. a jel kozelebe ersz, ne told tovabb. Fogj egy szerszamot es a lanckerek kozepen levo csavarral probalkozz. Lehetoleg ugy, hogy a kulcsot oramutato jarasa szerint kelljen forgatni, nehogy lelazitsd veletlenul

Ha a fotengely vegen a kupakot le tudtad volna venni, egyszerubb dolgod lenne es azt is tudnad egybol ellenorizni, hogy minden idozites rendben van-e.
durva ! szerintem nagy bajok vannak ! el kell adni gyorsan ! 😂 itt a fórumról tanulsz szerelni ? sok berhelésnek szoktak néha elég rossz következményei lenni , kevesebb buher több motorozás 😆 persze mindenki azt csinál amit akar csak láttam már néhányszor ilyet
Szia! Az elülső hengernél nem volt semmi gond, beállítottam könnyen a csíkot a jelhez. A hátsó henger vacakol, mikor eléri a csík a jelet, vagyis a felső hotpontot, a kerék "átzuhan", mindig ugyan annyit. Sokszor próbáltam. Videót csináltam, bár ott lehet nem olyan feltünő, mivel a motorral a telóm is mozog. De a végén még egy centit se tolom mégis átfordul a jelről. Mire utalhat ez?🤦😅 És a hátsó hengernél elszineződöttebb minden, a lánc minden szemén van egy kis kopás felül. Az elsőnél is de nem minden láncszemen és kisebb.
https://drive.google.com/file/...
Kösz! Sajnos sejtettem :(
Köszi!😘
Azért kell kivenni a gyertyát mert sokkal könnyebb körbeforgatni a főtengelyt, ha a gyertya nincs bent.

Másfelől NE 750-es meg 1100-esről szóló hozzászólásokat nézegess, mert a 250 teljesen más.
Csík van, pont 12 óránál kell álljon. Mint az ábrán alant.
A hivatal el fogja kaszálni. Nem azonos a motorkód.
Üdv! Járt már valaki azon az úton, hogy Eredeti Yamaha XV250 blokkot -hivatalosan - berakott egy Keeway Supershadow-ba? Megvalósítható ez?
Köszi! Akkor megfordítom, mert persze az előző fordítva volt és úgy tettem be!😅
Sziasztok! Köszi a válaszokat az előzőre! Megint kérdésem van. 😅 Szelephézag állításhoz muszáj kivennem a gyertyát? Tologatós módszer maradt csak, mert a kukkolólyukat nem tudom kinyitni.😄 Így nem tiszta még minden, de ha szétszedtem talán érteni fogom.🤣 Ezeket mentettem le a fórumról, de azt a pöttyöt nem értem, akkor mit kell filctollal jelölni?🤔 Na mindegy, ha akkor se értem majd sikítok.😁
Ugyanakkora légrést állíts, mint a gyárilag előírt. A hosszabb csúszószár nem igényel a gyáritól eltérő szimeringet, ránézésre a csizma gyári, gyanítom ugyanaz a 38 x 50 x 8/10.5 kell ebbe is. De a tolómérő a tuti.
Köszönöm az infót. Még olyan kérdésem lenne, hogy valakinek nincs infó AME teló olajmennyiségről? Illetve szimering méretről?
Az olajszint vészjelző és az alacsony üza. szintjelző világít, amikor a start gombot nyomod. Kulcs elfordításakor csak az üresjelző kapcsol fel, ha üresben vagy, illetve a távfényszóró kék visszajelzője, ha az fel van kapcsolva.

Az index visszajelzője (és maga az irányjelző is) müködik álló motornál normál esetben, nem kell hozzá járnia a motornak.
Sziasztok! XV 1100. Olajszint visszajelző csak indításnál kell világtania? Mikor csak gyujtásra teszem akkor még nem? Ha olajat leengedem akkor kellene világtania gyújtáson? Vagy csakis indításnál és kevés szintnél világít? Illetve az indexnek is csak beindított motornál villog? Minden lámpa, kürt működik csak gyujtáson, de az index nem. Köszönöm.
Amit 8:53-nal elkezd lebontani, az a levegobeomlo cso, azon at jut a szurt levego a karburatorba. Az elulso henger fekpedal felolo oldalan, a henger tetejen a kerek arany fedelen latsz egy 16mm belso atmeroju gumicsovet, ami a tank alatt megy befele es a vazra csatlakozik.

Az a vekony cso a kartergaz csove, az airbox-ba (ami a vaz maga) viszi az olajparat, ami a forro motorbol kijon. Ezt az olajos levegot a motor elegeti, ahogy hozzakeveredik a beszivott levegohoz. A kartergazcso a levegobeomlo konyok mellett halad es ha a kartergazcso nincs jol illesztve, van rajta egy repedes vagy hasonlo, nemi olajparat a kozvetlen kornyezete is kap - igy a gumi szivokonyok is.

Nalad azert nincs benzincsap, mert az ember hetotvenest szed szet, aminek egy tankja van es ejtotartalyos. Az 1000-1100 ketto tankkal rendelkezik (a masik tank az ules alatt van a valtopedal oldalan) es az uzemanyagot egy pumpa viszi a porlasztoig. Utobbi a fekpedal oldalan van, a hatso henger mogott, egy fekvo henger alaku kromozott muanyag fedel alatt.

Mivel az uszohaz tolteset a pumpa vegzi, az uszoszint ellenorzese jaro motornal (azaz mukodo pumpaval) kell tortenjen. A gyariag eloirt szint a Hitachi porlaszton az uszohaz-karbitest talalkozasi vonala felett 1-2 mm-rel kell legyen.