Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, ahogy irod. Teljesen hagyomanyos.
Ra is van irva a deklire.
Bocsánat mindenkitől,egy kissé naív kérdés xv750 sebességek kapcsolása egy le kettő, három,négy,öt fel??
A történet érdekessége az, hogy a 4FT kipufogója jellemzően nem szalámiforma végű, hanem két vékony csőben végződik eredetileg.
Ha esetleg valaki korábban egy sarokcsiszolóval tette 535-öséhez hasonlatossá (uccsó kép) vagy egy belül viseltesebb 535 kipufogót tett rá, aminek már el van bévül korrodálva néhány terelőlemeze vagy efféléje, akkor nem kizárt a nem oda illő zaj.
Persze látatlanban mindez csak spekuláció, de a 20kW-os 500 köbcentis osztrák piacos variáns az alkatrészkatalógus alapján is eredetileg nem ferdén vágott dobokkal került a piacra.
Hello, igazából, mintha a kipufogó fütyülne, de semmi sérülést, lyukat nem találtam.. Hangsúlyozom nem tudom, hogy ez egyáltalán probléma e vagy teljesen normális.. Próbálok egy másik gépet is meghallgatni.. Azért köszi a választ!
Sziasztok. 750/1100 re plexi tartó konzolok nagy méretű plexivel eladók. + hátsó táska és nyeregtáskák is vannak eladók. Ha érdekel valakit, itt keressetek : 06306758109
Ezt elképzelni is nehéz igazából. A kipufogó fütyül vagy a blokkból hallasz valami vonyítást?
Sziasztok!
Nemrég került hozzám egy Yamaha XV500L(4FT) motor. Megy szépen, gyári kipufogóval szerelt( Küső csövek "ferdén vágottak"), mégis motorfék üzemben ill részterhelésnél olyan hangja van mintha egy "síp" lenne beépítve.. Mivel még nem ismerem a típust, ha valakinek lenne ötlete, hogy ezt mi okozza, okozhatja, megköszönném! Vagy, ez alapból ilyen? Üdv!
Sziasztok!
Nemrég került hozzám egy Yamaha XV500L(4FT) motor. Megy szépen, gyári kipufogóval szerelt (külső burkolat "ferdén vágott"), mégis motorfék üzemben, ill részterhelésnél olyan hangja van mintha egy "síp" lenne beépítve, gyakorlatilag minden sebességváltó fokozatban.. Mivel még nem ismerem a típust, ha valakinek lenne ötlete, hogy ezt mi okozza, okozhatja, megköszönném! Vagy ez ilyen alapból??
Egyelőre elakadtam a levezetékezésnél. Pontosabban neki sem álltam. 🙂
Olajszűrő csere volt ma, most hagyom kivérezni holnapig.
Vettem egyet viccbol. Ennyi penzert teljesen jo, meglepoen massziv, vaskos anyag.
Elvileg F3T414 való a 83-ig gyártott 750/920 típusokba, az is stimmel.
(1. gen. 750-es doksija)
https://viragotech.com/XV750/7...
A J4T00871 (és a 872), illetve a szardíniásdoboz 671 egyformán működik, a különbség a belső alkatrészekben van.

Ez mind két jeladós, a gyújtásgörbe ugyanaz (10 fok alapelőgyújtás, 12 fok 2000-nél és 34 fok 3400-nál), az összes 750/920 modellre jó 83-ig, valamint a 700-asokra is. A plasztik ház, a csatlakozók és az esetleges lábkiosztásbéli eltéréseken kívül felcserélhetők ezek egymással.
A lendkerék az benne volt F3T414 tipus. Ez passzolna a kèt jeladós rendszerhez J4T00871 TDCI vél?
A gyújtás Tci ki lett cserélve a fém dobozos egy J4T00871 típusra.
Denso W22EP-U, Champion N7YC, Bosch W5DC, Brisk L14YC - ezek a váltói a gyári BP7ES-nek. Zavarszűrő nélküli legyen, valamiért az R-egy gyertyákkal nem boldog sokáig.
Nekem a Bosch vált be anno a legjobban, de már kevés helyen kapni.
Köszönőm válaszod blackiex!
Milyen gyújtó gyertyát ajánlasz az Xv 750-hez?Az NGK valahogy már nem az igaziak de Denso is valahogy nem jőtt be elég hamar zárlatos lesz. Köszi.
Sziasztok. Vennék szép állapotú 1100-est, leginkább Pest, Fejér, Tolna, Bács-kiskun megye vonzáskörzetében! Akinek esetleg eladó lenne a gép, ide írjon üzit! 0630-6758109 Köszönöm
Köszönöm!!!!!
-- lehet, hogy ez ősszel lesz... :)
Meg, de így se lesz egyszerű. Hátsó kerék ki, segge lebont, lengővilla ki. (http://youtu.be/RZwQMAT1suM)

Kardáncsuklót szétszed (apró seeger gyűrűk tartják a kardánkeresztet a csuklóban) és ezek után jutsz el oda, hogy le tudod szedni a blokk felöli felét a kardáncsuklónak. Akkor tartasz majd ott, hogy a kihajtás zárófedele elérhető lesz és látni fogod a szimeringet.

Hogy a további fejfájást és bontást elkerüld, javaslom óvatosan egy kettes fúróval megbökni a szimeringet majd egy arra alkalmas hegyes szerszámmal kifordítani a helyéről. Így helyben tudod cserélni. Az új szimeringet jól megzsírozva betolod és beütöd a helyére, a kardáncsuklónak a kihajtó tengelyre való felét az anyával (és erős menetrögzítő kencével!) 90Nm-rel meghúzva rögzíted és lehet összelegózni a csuklót a kis seegerekkel.

Mindez arra az esetre vonatkozik, ha tuti 100% a szimering a ludas. Van egy o-gyűrű is, de az a kihajtás zárófedelének a nyakán van és ha nem a szimering ereszt, hanem az o-gyűrű, akkor mások a lépések. Pl. a kardáncsuklót nem kell szétszedni. A négy csavart kell kihajtani és a komplett kihajtótengelyt ki kell húzni. A csere után a két félből álló hézagoló távtartót megtisztítva helyre tenni majd a négy csavart menetrogzítő kencével ellátva 25Nm-rel meghúzva kell visszatenni.

Lásd képek.
Sziasztok! 535 virago, cseperészik az olaj a főtengely kardán kihajtásnál.... nagyon idegesít, meg kell javítanom. Már sok mindent szétszedtem- javítottam rajta, de errefelé nem jártam. Ha netán valamelyikőtök már szedte szét ezt a részt, akkor szívesen venném a segítséget. Gondolom hátsó kerék ki, és innen bontom visszafelé, de a lényegi kérdés, hogy blokk kivétele nélkül megoldható?? Köszi
A konyv szerint. Lendkerek T-re, akkor van a hatso felso holtponton, a hatso vezermutengely lanckerekenek a pupja akkor kell 12 oranal legyen. Utana forgatok 285 fokot a fotengelyen oramutato szerint, a lendkerek jele I-re esik, olyankor meg az elulso vezermutengely hajtasan levo jel kell hogy pont felfele mutasson.

Normalisabb gyujtaselektronika? Milyen ertelemben? Egyebkent van, a csehek gyartanak (Ignitech.cz).

A jeladobol ketto van, piros es kek vezetek valamint barna es zold vezetek, ezek vannak parban. Elso generaciosoknal 150-180 ohm kornyeke az ellenallas. Helyettesiteni nem egyszeru, de a fent emlitett csehek arulnak jeladokat is, ok tudnak ajanlani a kinalatukbol. Fejbol nincs meg, melyik cikkszamu Ignitech jelado melyik motorhoz valo.
Köszi a gyors választ blackiex.
Jól van szerelve ezek szerint a vezérmű tengelyek is jól vannak benne ahogy látom,a két tengely bütyök eltolása nem egyforma más a szög helyzetűk.
A vezérlés össze állítása lehet valami eltérés hogy szoktad összerakni a vezérlést rajta? Valami normálisabb gyújtás elektronika ? A hall jeladók milyen ohm értékeket kell adniuk? Mivel lehet helyettesíteni? Köszi szépen a segitséget.
Aham, hátsó henger az egyes, az elülső a kettes. A főtengely hátrafelé forog, ha a váltópedál felől nézed, akkor óramutató járásával megegyezően. Először a hátsó gyújt, aztán az elülső. Emiatt lett így számozva, gyújtási sorrend alapján.
Hello, azt szeretném kérdezni xv750 melyik az első henger gyári szerelés szerint számozva az1 szám beütőtt a hátsó 2 szám az menetirány szerinti első? Köszönőm előre is!