Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nicsak, de ismerős ez a paripa
Látom szépen megpirult a fötengelysonkád !
Gabec ! Valóban elég nehéz megállapitani ! Most tök uj az egész bele ! Marahára kiváncsi vok h milyen lesz ha beröffentem !


Egyébként csak h a KLX hez is hozzászoljak baromi strapabiro egy gép csak marhák voltak a Zöldek h elhanyagolták a fejlesztését ! Volt hozzá szerencsém és még mindig birja ! Az a legidegesitőbb h baromi igénytelen a mostani gazdája és egy kuplungbowden cserén kivül nem lett hozzá nyulva !
Yamaha.hu rol letölthetöek a szerviz könyvek PDF formátumban !Ajánlanám aki csak teheti csapjon le rá !
Nem csak Wr ek Yz fent van szinte az összes cross enduro speed meg chopper még a DT is ! :D:D:D
supermoto kerék olcson eladó!
ár=155eft
érd:702109641
Mesélj te , hol találtad , van km óra , akkor annak állása , önindító mennyire zajos , könnyen indul rugásra stb , 2004-es ? Renszámos , mit attál érte . Mennyire ismerted az előéletét , oszt elmondom mijen alkatrészek cseréjét igazolja az előző tulaj , hogy ne hánykolódva aludj .
Ha valaki tud okosságokat wr 450 f-ről irjon !
Tegnap vettem egy wr-t !
Látom te is hasonlóképpen jártál mint én . De gondolom te is tapasztaltad ezt a motort fülelheted, nem hallod ki a slendrián gazda okozta kopásokat . Amúgy ha már szét lett húzva mit cserélétél benn ? Full csapágyazás , vagy 2-4. fogaskerék , vezlánc , vagy annak a vezetője stb .- én ezeket mind kipucoltam , ha már ott voltam .
Egy KLX 300 -at volt szerencsém tesztelni , gondolkodtam a vásárlásán , rendszámos volt ugye rugós , mindenki dízsérte terepen , és a technikáját átnéztem , az tényleg jó fejlesztés , krosszközeli , de a blokkja érdekes volt , igen nagy volt a motorféke , és kicsit sokat pörgött , kicsit idegesnek tűnt . Egy cseppet a nyomatékát hiányoltam - öcsém DR 350.-e pl 3-4 000 közt ! teljesen jól használható , pedig 7 körül jön a piros .
Olyan nincs ! Vagy ez vagy az de az biztos !
Fejér megye vége - Tolna megye eleje
G.Y.E.RT..E.K MÁÁÁÁÁÁÁ
Lajoskomárom ! Fejér m déli vége !
Molnee, te merrefelé laksz? fejér megye, azt látom
Azt nem mondom h a WR a legstrapabirobb mert akkor hazudnék ami szerintem a legigénytelenebb és tartósabb motor az a DRZ meg a KLX csak mivel a KLX 250 es már gyenge meg a DRZ se a dinamikusságárol ismert (legalább is nekem) tanulo motornak mind a kettöt ajánlanám annak aki télleg most kezdi el kostolgatni a terepmotorozást mert kezesek ! Na a többi már tud nem kevés meglepetést okozni föleg terepen és itt nem az 50 hektáros sikságra gondolok !

Igazábol EGYEDÜL AZ ÖNINDITO HIÁNYA ZAVAR NÉHA NA NEM AZÉRT MERT LUSTA VOK RUGNI VAGY ILYESMI CSAK H EGY MEREDEK DOMBON ELAKADOK AKKOR ELÉG NEHÉZ FOGNI IS MEG RUGNI IS 1X RRE !
Igen rendszámos de még a 400 as verzió ( 2001 ) Még bontatlan volt ! ! Pont most volt egy szervizen ahol uj hajtókar meg dugó ! Hajtókar megszorult a fötengelyen ! Kérdeztem is szervizeseket (Yamaha FEHÉR) h ez mennyire idöszerű azt mondták h az mellet h nem versenyzésre használom már bőven érett a dolog !
Kb 1 éve van nálam és endurozni használom ! Igazábol még olyan gondom volt vele h a vizpumpa szimeringek elszálltak mert volt kedves az elözö tulaj csak sima deszt vizet tenni a hütöbe és ugyebár azt fagyállóval illik mert az adja a kenését is az ilyen cuccnak ! Ennek ellenére én szeretem mert nekem pont jo erőben is meg felépitésben is ! Plusz elég sok szinű a motoros banda tipusok tekintetében Pl. KTM , TM , DRZ , CRFX , XL , KLX és ez mellet azért látom h mi mit bir !
A te Wr-eddel minden ok ? Hány éve hajtod ? Volt már hajtókar csere ? Rendszámos ? Mire használod
Nah lassan kész lesz a szekér aztán akkor a jézuska se alszik! Szabi megyünk felétek is az tuti !
Nem tud valaki valamit az új KLX450 ről csak kiváncsiságbol kérdezem ?
Maradok wr nél !
Ismerem ezt is de ez horror árú , és ritka .
A javítás . az önindító tök egyszerű. Ha leveszed össze kell jelölni . Állandó mágneses terű a működési elve , ami azt jelenti , ha a házát az álló mágnes részt tekered a fordulat nő , illetve 180 fok után megfordul a menetiránya. Ezért kell összejelölni . Mindenki ma azt mondja el kell küldeni egy gyüjtőbe , ha jól tudom Pécsre , és ott 10-15 000 ért a forgórészt újra tekercselik . Már nem találsz iparost aki maga hajtoganá . Én egy öreg szakihoz vittem , ő áttforrasztotta az összes kommutátort- réz lemezek amin a szénkefe , ami bronz , csúszik , és ezt 3 000 ft ért tökőte meg . Jobb lett . De csúnya a hangja , -de mindegyiké ilyen - csak mondom akkora mint egy robogó önindító . Hát így kecske kápocsta a súly és , hogy van rajt "újraindító " de ha gyakorlod azért szivatóval ügyesen el is indítja . Amúgy én is idegenkedtem a rugástól , de én focicipőbe lövöm be semmi visszrúgás . Ne sz.a.r.j.b.e tőle . Meg ha akarod elmesélem az indítási szeánszot , amire 90 százalékba be is röffen . És a 450-esen már nem kell bűvészkedni holtpontal , meg dekompresszorral . csak rúgni .
haverom gépe CRF 450X az enduróváltozata
nekem most semmim nincs

a levétel eljárása nem is annyira érdekel, annál inkább a javítani való rajta
Jut eszembe milyen öszvéred van is neked ?
Az öncsühölő, problemája. Elmondjam a leszedés irányát menetét is , hogy honnét lehet lekapni . Én is így vettem , és megcsináltattam . Véleményezte pár atomfizikus és aggyunktus .
Holnap elmesélem .
Ott van a képen .