{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5621021] 2020. 05. 26. 16:31
gregcomrade
Sziasztok
Tudnátok ajánlani olyan szervizt, vagy szerelőt akinek van tapasztalata wr felújításában, lelkiismeretes és ügyes szakember? És Dunántúli legyen! Köszönöm!
[#5617423] 2020. 05. 04. 19:48
Lacesz0072
Sziasztok !

Yamaha Wr 450 f vásárlása előtt állok .
Sok kérdés fogalmazódik még meg bennem .
Először is , 2012 utánit szeretnék venni , a kérdés , hogy ezek üzemórásak ? Mit lehet tudni a karbantartásukról ?
Egyszerre szeretném közúton és endurora használni ( alföldön )
Vagy ha valami szakival tudnék beszélni telefonon az is nagyszerű lenne 06/301867529 ( csörgess meg és vissza hívlak , hogy az én javamra terheljék)
[#5616961] 2020. 05. 01. 21:55
Tomo1973
Tudna valaki segíteni? 27kw osztrák wr400 hogyan van lefojtva?
[#5609227] 2020. 04. 05. 22:00
magyarvándor
kb. 5 perc alapjárat után normális a izzó kipufogó cső? A leömlö, ami épp kijöm a blokból. Hogy lehetne ellenörizni a hütését?
[#5609220] 2020. 04. 05. 21:53
magyarvándor
Sziasztok! Wr 400 f. Négy èv után meglett! Lopott volt... :(
Tank mosás, olajszűrő, levegő szűrő, olaj, gyertya csere,viz feltoltése, beindul csak szivatòval és gázadásra azonnal leáll. Karbit kipucoltam, de sajna semmi változás. Ötletek?

és nem utolsó sorban ime 2 db kép a karbirol, ez normális? Mintha ki lenne szakadva belöle egy darab.

Karbi pucolas, igy


Köszönöm szépen előre is a válaszokat. Szép estét.
[#5601385] 2020. 03. 17. 9:56
Lakos Péter
Sziasztok!

Van pár eladó alkatrészem és célszerszámom 2004-es 450-eshez. Ha valakit érdekel esetleg, itt meg tudjátok nézni:

https://www.jofogas.hu/vi/102452694.htm

Üdv!

Peti
[#5594489] 2020. 02. 23. 14:13
Rico603
Szaisztok! Szerintetek a wr 400 es 426 kuplung alkatreszei megeggyezhetnek?!
[#5594450] 2020. 02. 23. 14:08
újhegyi
Üdv.Egy wr 250(jelen esetben verseny enduro), mit tud? 2004 - es modellről van szó, kapcsolható gyújtás térképpel,(ez mit takar) vezérmű tengely cross verzióé.
Milyen a gázreakciója, mit bír, mennyire szervíz igényes, alkatrész ellátottság, alkatrész árak hogy állnak a többi enduróhoz képest? Szervíz intervallumok rövidek? Ezeken a típusokon van óracsoport, hüttőventilátor? Vegyes használatra,(némi terep, közúti ingázás)) jó, megállja a helyét?
Közúti használatánál, mennyi az optimális utazó sebessége, ne legyen szétpörgetve? Vég sebesség? Köszönöm a válaszokat.
[#5587735] 2020. 01. 26. 22:38
mtz4
Gerecsemotoro: hátsó lámpa ügybe tudnak segíteni utángyártott ufo farokidom izzos lámpával szóval tökéletes rá 22 papír kb
[#5587520] 2020. 01. 25. 16:50
spieler23
Koso? azt nem tudom mi... km óra a műszaki vizsgára kell sajnos,meg hát nem árt ha van kontrol lámpa a viz illetve olajról! 980 volt a gép amúgy de sport dobbal meg egy komplett idomszettel . a váltónak volt valami előjele mielőtt szétment? vagy csak nyekk?
[#5586973] 2020. 01. 23. 17:06
8asfúrószár
100 óránként olajcsere? Töled sem vennék motort. Mindegy hogy wr vagy yzf 10 max 15 óra és olaj/ szűrőcsere. Minden üzemórás még az mtz-d is.
[#5586869] 2020. 01. 22. 22:44
gabec
A 450el is, van váltó gond. Az én 17 éves példányomon gond lett a váltóval. Eltört nekem egy fogsaskerék, és 250 ezer ft a sor, meg a többi alkatrész amit ilyenkor illik cserélni. De megúszható 500 000 ft-ból. Dehát 17 évig hajtottam ez sok vagy kevés?
[#5586868] 2020. 01. 22. 22:38
gabec
Vegyél rá kosot. A km óra valami kezdetleges dolog. Mennyiért jutottál hozzá. Nekem is ez van , és 2007-ben vettem. Most vagyok a 2. 600 ft-os felujításnál.
[#5586779] 2020. 01. 22. 8:13
spieler23
Sziasztok! Tegnap vettem egy2004 es 450 f-et de nincs rajta rendszámtábla tartó meg kilométer óra ! Valaki tud segíteni hol tudom ezeket beszerezni ? Se eBay se motor alkatrész.eu -n sem találtam ! Köszi
[#5570718] 2019. 10. 21. 21:45
mtz4
(Bocs) 1000-1500km terepen PAPÍR SZŰRŐVEL ! Azért írtam , hogy nem üzemórásak mert tulajdonképpen utcai motor a wr , km óra mérővel gyárilag meg miegymással csak a nagyrészükön már nincs óra és egy yz esetében mondjuk 10-20 óranként kellene cserélni mondjuk az olajat a wr nél meg mondjuk 100 óránál vagy több (órában azt nem tudom pintosan ) csak km-ben ,hogy mennyi lehet !
[#5555816] 2019. 07. 14. 19:38
Peti18
Sziasztok!
Valakinek van esetleg eladó Yamaha WR fejidom?
[#5555815] 2019. 07. 14. 19:38
Peti18
Szia! Meg van még?
[#5555813] 2019. 07. 14. 19:38
Peti18
Sziasztok!
Valakinek esetleg van eladó Yamaha WR fejidom?
[#5547897] 2019. 05. 25. 16:48
benibalazs
Én 6-700 km-enként cserélem az olajat szűrőstül. Szintén 426.
[#5547251] 2019. 05. 22. 18:56
MuZ
"mivel ez enduro nem pedig üzemórás motor így 3-4 ezrenként bőven elég cserélni az olajat szűrővel eggyütt"

??????????????????????????????????????????????????????
[#5547247] 2019. 05. 22. 18:39
mtz4
#jacek# én is most intéztem magamnak egy wrf 426 ot , első telszkóp folyik de nevetséges 10 ezerért kaptam hozzá szettben szimering meg porvédő szettet , nagyon erős gép amég nem füstöl meg nem eszi a vizet jó lesz , amugy amit már mások is mondtak hogy az 5. Sebessége ÉS 3 . A gyengélye de ezt a normális kuplung használattal és rendszeres olajcserével meglehet úszni , amúgy erdély vagy ilyesmi bőven elbírja a 450 és 426 között nincs nagy kuülömbség , én is ednurozni járok vele és a ktm 525 exc vel felveszi a versenyt valamilyen szinten , szóval nagyon jó csak egy picit jobban kell forgatni , az olajcseréről meg annyit , mivel ez enduro nem pedig üzemórás motor így 3-4 ezrenként bőven elég cserélni az olajat szűrővel eggyütt de akkor örök életű lesz a motor !
[#5540436] 2019. 04. 28. 13:45
Gedva25
Sziasztok!
Nyár vége/ közepe felé szeretnék Yamaha wr 250 4t papírozható motort venni. Ha van valaki akitől beszerezhetnék ilyet szívesen felvenném vele a kapcsolatot.
Győző
[#5537656] 2019. 04. 15. 17:14
MuZ
Olajcsere 10 óránként, az alkatrészek csereperiódusa meg megtalálható egy manuálban, de nem leszel boldog tőle.
Ez nem utcai motor.
Endurózni jó, ha együtt tudsz élni az önindító hiányával.
Valamelyiknél adódtak gondok a 2-es fokozattal csak nem emlékszem, hogy a négyszázassal vagy ezzel volt a probléma.?
[#5537648] 2019. 04. 15. 16:37
#Jacek#
Sziasztok!
Lehetőségem nyílt, hogy vásárolják egy WR 426f-et, de picit félek tőle, illetve mindenki le akar beszélni róla. Az autommal ugyan így voltam, és nem bántam meg, hogy megvettem (Alfa :) ), ezért szeretném kikérni a tulajok véleményét. Amiért félek tőle: az üzemóra. A gondom, hogy szeretném utcán is használni, városban csapatás, illetve települések közötti rövid utak (80-100km/ alkalom). Ez lenne a ritkább. Gyakrabban használnám lightos endurora a környékbeli erdőkben, illetve Romániában picit keményebb terepen. Mi a véleményetek, mennyire megfelelő ennek a motornak ez a kaliberű használat? Mennyire lenne költséges utcán használni? Milyen időközönként cserélték olajat, esetleg komolyabb javítás mikor van, ha utcán megy, illetve ha Enduro üzemmódban. A másik dolog, a váltó probléma. Hallottam, hogy az 5. sebesség problémás, és ezt a lereteszelésével szokták orvosolni, de ugye utcára csak kellene az ötödik. Mi erről a tapasztalatok, véleményetek?
Alapjaiban mennyire megbízható, szervízigényes típusról beszélünk?
Köszönöm a válaszokat, segítséget!
Szép napot nektek!
Üdv. Jacek
[#5532134] 2019. 03. 20. 6:52
berzegeri
Szia,
Nekem ugyanez volt a problémám.
Valószínű, hogy neked is a gyári szelepfedél gyorsító van benne.
Rendelj bele olyat, amiben 3 lyuk (a gyáriban csak 2) van és minden gond megoldódik, viszotn elég drága, kb 46.000 Ft volt.
Üdv:
Gergő