Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez a kérdés nem hagy békén:
- mivel orvosoljá(to)k az önindító "bekrepálását" - és mennyibe fáj egy ilyen beavatkozás, vagy meg lehet ezt csinálni maszek módon is, ha ért hozzá egy kicsit az ember ?
Igen , ha valaki DR 600 stílusba repeszt , az nem WR-t vagy EXC-t de még LC !-et se keres.
Képen szépek , meg hirdetésbe jó áron lehet egyet-egyet látni WR talán már 600 körül is de ha a blokkhangját meghallja azt hiszi a gyenge vaskos 600 ccm, után rossz . Neki "elég jó " az XR . De tovább megyek , ha élvezni akarja és nem sok pénzből a DR 600 után egy DR 350 felpöckölve egy álom terepen . Délután öcsémét téptem , teljesen jó .
-na de én a helyedbe örülnék a CRF.-et nem kavartam ide . Azért nem mert igen ritka a rendszámos , és nem is lehet így vele számolni , az én látőkörömbe így nem fér bele , de képzeld osztani tudnék róla van négy gyilkos haveromnak is , csak ők 2-3 évente cserélik , így mindegy mit mondanak . De azt látom nagyon megbízhatóak .
a többi hozzászólásid is jó volt, de kicsit megkavart engem hogy elkezdtél beszélni a wr-ről és a kis kawádnál lukadtál ki vagy épp egy drz-nél

ne érts félre nem akarlak én sértegetni, ez nem az én műfajom, de nehezen értelmeztem az eddigi véleményeidet

ennek ellenére ez a leírás respect
Bocs , lehet hogy igen körmönfontan fogalmazok , szerintem a WR megbizhatóbb . És talán azért tudok túl sok kritikát a WR.-re , mert az enyém durván elromlott . A szervizes haverjaim mind a WR tartósságát emelik ki az általános KTM.-mel szemben . ( talán sok tempós közúton az LC 4 jobb , mert görgős a főtengő csapágya , míg a WR nem szereti a tartós egyenletes gázt , mint a 2 T .
Az lenne igazán jó , hogy más is tudna a saját Wr.-jéről mesélni .
Én sokat járok bitumenon , és a terep is sokat földútból áll , ezért nálam egy óra úgy 100 km .
De vettem én is üzemóra számlálót , és már pontosabb lessz .
Meg nem elég olajat pucolni , néha szervizbe kell tolni szelephézag és vezérmű lánc ellenőrzésre /4-5 ezer Km / és néha le a henger , dugó kopás ellenőrzésre 10 ezer körül . Ekkor a drága nikozil nem kopik el , csak a dugó . De ha a dugó kopott , lötyög a hengerbe , és nem fekszik fel egyenletesen , és helyenként nagyobbat nyom a paláston , és akkor kikoptatja a körkörösséget , romlik a tömítetsség , tehát lehet furkálni .
röviden és tömören: jobb motornak hoztátok ki a KTM exc-t mint a WR-t ?
no PARA
Én is üzemóránként cserélem az olajat van üzemóra számláló a gépemen kb 80 km 2 üzemórának írja én 15 üzemóránként cserélem az olajat én is Repsolt teszek bele én úgy gondolom hogy így hogy sürübben cserélem az olajat így tovább fogja húzni a gép
WR 450 F én úgy számolom egy üzemóra 100 km . És én eddig Km után cseréltem . Hidd el sok szakival konzultáltam és ha nem az MX 1.-ben hajtod akkor 2000 km után cserélhető . Két liter olaj kell , /1,6-7 L. megy bele / de mindíg ellenőrzöm , és azér kell utántölteni is . Az olajszint ellenőrzése külön egy mise . Olaj ha ügyes vagy 10-40/50 én Repsolt rakok 2500 ft /l
A szűrőt is cserélem az egy ezres , és a vázban van egy háló azt csak kimosom . Én bár megjártam az előzző tulaj miatt , mindenki azt mondja sokkal kevessebb gond van vele mint a KTM.-el . Mondom én egy srácot ismerek , aki egy éven belül vett új KTM SM , Aprilia SM-et , és minél kötött ki YZF 450 SM .
Az előző kettőről mindről volt garanciális javítási tapasztalata .
Szabi 46 nem kell azé befalcolni . Én sejtem mit mondani te .
De én szeretek irónizálni . DE mi legalább beszélünk . Van miért rányitni az oldalra .
És ez sakk helyzet tőled ? 2005 től van digit műszarfal . Az enyém nem ilyen . Viszont tuti nincs sem jeladó , sem stekker az spiráloson - nekem biztos - Meg én még fejegységet nem láttam árulni , amibe meg van pl DRZ-LC4 az is olyan áron , ami nem vesenyképes , nem beszélve jaladók nélkül . Szerintem a legjobb a KOSO gyártmányú . 18-50 ezerig . De mint mondtam a 18 ezres igen megfelelő ( fordszámot nem mér ) egyebet mindet visszajelez szép kéken világít ( WWW.egümotors.hu ) Én is sokat silóztam e témában , mire kiinnováltam ezt .
Az XR-XL blokkja ? DE megkéne pár motorkatalógust nézni , ha lesz időm rálesek . Ezt nem tudom . Viszont a futómű olyan DR 600 as szerű , tehát fekália ( XL ) .
Nekem egy ismerősöm azt mondta, ha eladom a TT-t, akkor vegyek egy 300-as 2T EXC KTM-et, mert könnyű, egész nyomatékos és erős is és a szervizelése olcsóbb. Mondjuk neki SX 450 SR van, tehát elég "gyakran" viszi szervizbe és gondolom ezért ajánlja nekem a 2T-t, mert neki elég drága és ha esetleg nem lesz pénzem szervizre, akkor a 4T 450 WR-el megszívom.
De Gabec azzal sok adattal most megnyugtatott egy kicsit, hogy még több üzemóránként szükséges a szervíz a WR-nél, mint a KTM-nél és megbízható. Mellesleg Yamaha és van alul haspáncélja. ;)
Ugyérzem kezdessz meggyözni hogy xr-t vegyek.Megnéztem a hasznaltenduró.hu-t,hát van egy pár enduroja a srácnak,lehet válogatni.A xr-ben az xl blokkja van?Jo fej srác vagy,köszönöm hogy ennyi hasznos dologban segitettél.
gabec : hogy van ezeken a WR-eken a digit.km/h csatlakozás? alapból be van kötve és csak rá kell dugni az órát?
az a baj, hogy nem vagyunk egy hullámhosszon.. én nem értem amit te mondasz, te pedig engem
Te nem érted . 2003-2006.-ig változatlan formában nyomták , nem volt semmi fejlesztés , igaz a 2006.-os matricája félfamentes , így könnyebb , ennyi ! Akkor 1998-2000 400 , 200-2002 426 és
2003- napjainkig gyakorlatilag nincs két egyforma gééép. Hát dehogynem . Hidd el én ismerem az egész robbantott ábra programot . ( Ha kell pár szóba elmondom mi nem ugyan az az YZ.-ben )
De nekem bizonyíték kell , te mit tártál fel , meghalgatom .

Roadking az EXC.-t újan kaptad ?
Tudod mit miondott Henri Ford , mikor 1914.-ben a T-model megihletése után sztárolták a zsurnaliszták , és megkérdezték mejik autó a leg jobb .
"Az ÚJ !"
Mindegy milyen típus ....
Hát újba garanciába , nincs tét - amire ugye van garancia - csak ötödikéig feladni .
De sok érdeklődő van EXC vacillációba , légyszi oszd meg tapasztalataidat , hány km futás után /üzemóra / mi jött ki . 15 000 Km alatt nem ér , addig csak olaj.....
Ennyit haverom Keeway talicskája is kifut .
na meg 2003-ba jöttek be a 450-esek, szóval szerintem még kiforratlan volt ekkor... bár minden motornak vannak gyermekbetegségei
Hát én is ilyen helyzetbe voltam a választás előtt mint szabi ! WR vagy EXC ?hát EXC re esett nem bántam meg ! nekem is sokat segítettek a szüleim ebbe de azért is mert tudják jövőre már lehet megyek ki nemzetközizni kamionnal és hát mikor éljem ki magam ha nem most úgyse leszek itthon sokat oszt a motor eláll
a matrica a tankon és az ár megmondja az évjáratot
Fiatalember ! Áruld el légy oj kedves , hogy WR 450 F 2003-2006.-ig honnan kutattál ki egy evolúcióváltást . Japánba megínáltak szusival ? Gondolom ott hallottad az üzem étkezdéseb a Fuji lábánál .
Kicsilány új pegazus paripát szándékszol apuval vetetni ? Vagy "B" verzió ?
Ma dagasztottam egy cseppet , minden földút fel van ázva derekasan , ápoltam az unikornist egy órán átt Karcherrel . Most vetek rizst az udvari mart aszfaltba .
Kép nincs , ez az öcsém írógépe .
(a motor ) IS

de nekem jó ha egy 2004/2005-ös lesz, mert 2003-tól parázok ennyi panasz után
2006/2007 re meg nem kapok engedélyt a LAKÓtársaimtól
dehogynem.... Gyönyörű
Igen!


Nem gyönyörű?!
azt mondod ?
aha..
mondjuk nem fogok vele túrázni 1000-res km-eket aszfalton, de kell rá rendszám mert miért ne legyen ha van rá jogsi
akkor maradok a WR vs. EXC-nél