Az más tészta volt mint a többi.Gyári cucc kiszed,minden Hot-roods lett betéve,olyan volt majdnem mint egy 450-es,deeeeee 54 üzemórával adtam el 5 kilóért,hogy max 2 órát megy és vége.Új gazdi(haverom volt,azt mondta,ennek új hangja van,semmi nem lesz vele az ő tempójában,me ezek elmennek 100 felett
Végülis másfelet ment vele még Monoron,hajtókar állt meg,nem rombolt semmit,azt betetette az újat , nem tudom eladta-e már
Én ütöttem vágtam,már 2 óra után szétdörzsöltem a csizmával és látszott mindenütt a használat,nem úgy mint némelyik 80 órásnál,hogy szííp.Megbízható volt,mentünk mi endúrózni is vele napi 6-7 órát is,de semmi gyerekhiba nem volt vele,a telóját is átvariáltam magamra,ennyi bajom volt vele.Az olajat 5 óránként dobáltam ki és repsolt kapott,a váltóba meg repsol váltó olajat.Röviden ennyi.Könnyű,kezes,szép,de költséges,ha nem versenyzel akkor nem ez a te motorod,mint ahogy nekem sem
Az enyém miért nem zörgött?
Lehet az volt a szar
Na,mennyetek a picááába,ledumáljátok még a holdat is az égről
Csak így gyors pár kérdés