Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szió! Igen, már leesett nekem is(önindító) ! Székesfehérvárról írok. A 450es mennyire kezelhető?A súlya annyi mint a kisdokié, azzal nincs gondom, de mennyire erős? Mondjuk inkább supermotozni használnám, sokat járunk pályázni is, az endurozás meg csak olyan lányosan .Valakinek van 2007 450se?
Lacó! A kormányba is lehet venni Pivot Works felújítókészletet! 2 csapágyból áll, meg valami szarságból.
http://pivotworks.com/search.a...
Jajj majdnem elfelejtettem ! Típus biz. még talán valamelyik Közl. Felügy. nél csak meg tudják mondani !
Nem tudom h honnan irsz de a megyei képviselet talán tudja !


Olyan kérdésem lenne a nagyérdemü fele h meg tudná e valaki mondani a WR 400/426 kormány (kup csapágy) csapágyainak méreteit ?
Köszönöm elöre is annak aki tud segiteni
Párodénak azért nem lehet ilyen hibája mert a 400 / 426 oson nincs öninditó !
450 eseken van de 2003 -2004 eseké széria hibás utánna levőkröl meg nem tudom !
KTM esek padig valoszinü h azért dicsérik mert az EXC böl kihagyták a himbarendszert csak most nem tudom h milyen évj tol kezdve (ha jol emlékszem 2002-2003 tol) de még mind a mai napig ki hagyják !
Azért köszi az infokat !
Szia Molnee! A Yamaha Fehértől kérdeztem meg ezt a tipusbizonyítványos dolgot, ők azt mondták, hogy szerintük nincsen és hogy nem is foglalkoznak a 250 témával. Megmondom őszintén, én eddig nem is hallottam erről az önindítós hibáról. A páromnak volt egy 426,de annak ilyen jellegű baja nem volt. A mi társaságunkban mindenkinek volt már mindenfajta motorja, most 10 emberből 7 KTM mocizik, de szerintük is a Yamahának a legjobb a futóműve, ennyi amit megtudok veled,veletek osztani. Az meg,hogy egy kicsit visszavan fojtva a moci,nem baj, mert először úgyis szoknom kell a gépet. Köszike a segítséget!
Szia FOXGIRL !
Szerintem erről a tipus bizonyitványos témárol valamelyik yamaha szalont kéne meg kérdezni hátha ők ebben tudnak segiteni ! Sztem tudnak csak nem biztos h fognak is !(rohadt kapitalista világ)
Azt tudnod kell h a német és oszták piacrol ha be hozol egy wr-t akkor annak el van rakva a vezérlése és ilyen butácska a teljesitménye 450 es ilyen kb. 38-40 LE ! ( legalábbis a 400 és 426 nál ez volt mert van valami törvény rá h leszabályozzák ezeket a dögöket )
De ha vissza rajátok akkor már tudja a 55-60 pacit !
Pár lappal elöbb probáltam kipuhatolni ezt az önindito problémát de igazábol még nem tiszta teljesen ez sem ! Ha esetleg te erröl tudsz valami légyszi osztd meg velünk !
Szió Mindenkinek! Én is szeretnék venni(Németből behozni) egy új(2007) WR 250, de az a hír járja, hogy itthon nincsen tipusbizonyítványa. Tudna esetleg valaki segíteni ebben a témában? Esetleg nem ismertek valakit aki vett 1 ilyen gépet? Nekem most egy 250 dokim van és kezdem kinőni a kis gépet, de ha más választás nem marad akkor 450-est hozunk be.Tavaly egy 426 jártam ki endurozni,de az nagyon kezelhető gép volt. A 450 is hasonló?
Na ezt légyszi még 1x ha lehet mert ezeket a hieroglifákat nem tudom elolvasni !
én a szerelőmtől ha visszahoztam a könyvet , amit a motor mellé újkorában adtak majd leírom neked az ajánlott szervíz és ellenőrzési intervallumokat . De te sem fogod elhinni olyan sűrűek . A lényeg az olaj 1000-2000 km , de nincs km ora , tehát 10-25 üzemóra , minimun 3000 fts , de csak 1,7 l kell , meg 1100 ft egy olajszűrő , meg olajozni speckó kék lévela szűrőt , meg néha le a hengerfej , és szelep állítás , lánc csere buttó 12500 ft . És akkor nem rágatja az ember a belét szétt . Ja hónap megyek ügyvédhez , már egy hónapja oda , meg minősített műszaki szakértőhöz / 50-80 ezerér / , meg ajánlott levél a hagyag eladónak meg st
fél évente át kéne nézni a szelepeket meg a vezérműláncot

de most komolyan kérdezem, hogy miket kell átnézni sűrün az olaj+szűrőkön kívül
Na az szép ! Nem tudom megérteni h az ilyen igénytelen emberek miért vesznek motort ! Nem hiszem el h egy min. karbantartásra nem lehet áldozni !
Sajnos nem én csontoztam ki a blokkot . Az előző gazdája full hitelre vette fél évesen , na és három év mulva még volt rajt 400 000 oszt ugye néha csak olajat cserélt másra nem futotta , különben ez mostanság igen jellemző , és kész - ezt most már tudom - a vezérműlűnc kikoptatta a henger falát csinált egy fini sorjakását , a lánc meg már darabokban mozgott , az elintézte a vezérműlánc hajtó lánckereket . Én meg 500 Km után szétszedettem és ráverek egy min 300 000.-at .
Esetleg aki egy lánckerék oldali sonkát tudna szerezni vagy tud valahol egy fél főtengelyt hálás volnék ha elmondaná , vagy ajánlana , hol lelhetnék ilyen főtengely oldalt . Kösz.
sziasztok.nekem is wr400-as van.nagyon tetszik.erős,robbanékony de irányítható!tökéletes kivéve hogy most lett felújítva:Henger+dugó+hajtókar+tömítés=200 ezer.de viszont amikor akkor tégyleg jó akár hidegben akár melegben,megy,indul!én utcán használom és nagyon élvezném ha már végre kész lenne,de talán a héten kész lessz!
Eddigi szervizeim : Lánck. és lánc , Elsőkerék csapágy (na ezt mindenki cserélt már idén a bandában)
olajcserék 1000 km en ként+szürő(ezt is)
gumi+fékbetét
Vízpumpa tengely (elözö gazdája nagy ész létére csak deszt vizet rakott bele tisztán !)
1 vezérműlánc+akkor ha már szét szedtük 1 szelephézagolás !
Figyu gabec ! Azt h sikerült összehoznod h elkopjon a fötengely lánckereke annyira h cserélni kelljen !
Nekem 6 éves 400 van most cserélek rajt vműláncot mert már hallotam h picit be csapkod de se a vezérműtengelyeken se a fötengelyen nem lehet szinte semmilyen kopást felfedezni ?
Igen . Sajnos ezeknek a motoroknak a futásteljesítménye "sportos" tehát úgy 15 000 km és "nagyszervíz" míg egy DRZ , XR 400-650 én nem is tudom mikor kell belenyúlni . Mondja már meg valaki DRZ hány km. után hullik szét hajtókarcsapágyasra .
Még egy extra ami a WR.-hez eszembe jutott . A vezérmű lánc hajtó lánckerék nem szerelhető le a főtengőről - pl ha jól tudom a KTM.-eken leszerelhető , cserélhető - én meg most gondolkodok a főtengő cserén a lánckerék kopása miatt
- 134 000 Ft -
Tehát a DRZ.-vel szerintem jóval többet elmész a blokk drága széthuzásáig , ezért a végén jóval olcsóbb .
NEkem is WR vagy ECX vagy DRZ-E ugyan ez a sorrend:-) Igaz szabi :) ?
tehát akkor nem rossz gép a WR-csak ha elromlik valami akkor mélyen a kasszába kell nyúlni......(de ez melyik motornál nem így van {simson-etz})
és akkor ezek szerint inkább vegyen az ember 900ezer körül egy drz-t, mint 1 milláért egy WR-t amire 300 ezret rá kell költeni hamarosan
...lehet,hogy nem így írtad ezeket, de nekem ez így jött le
hhmmm...... mert WR vagy EXC esetleg DRZ a kiszemelt motorom... ebben a sorrendben
ez volt a "NAGY" szervíz ?
Mi az hogy szar . Ha havi 2-300 ezret keresel , és ezt az összeget 15 000 km .-enként ráköltöd , csak egy fizudat akkor ez egy tuti vas , robbanékony , kemény , kontrolálható , a futóművel toronyiránt bárhova , a felét levegőbe akár a neves újságok félprofi krosszversenyzői is leírják ról , hogy pályán kítűnő , ja ők vadi gépeket tesztelnek ja..... A KTM 450.-ről valahol talán Motorrevűben volt használtmotor tesz , utcai pösti gíp vót , rendszámmal, 22 000 Km.-rel , hibátlan volt ---- a maga nemében ---- ja 16 000 Km.-nél hajtókar stb stb csere - csak egy fizu 2-300 ezer . Tehát nem szar , csaki kőtteni kő rá . Ha érdekel beirogatom hány üzemóránként szelep ellenőrzés , dugó méricske , 10-20 üzemóránként olajcsere 3000 ft / liter .
Tehát aki sokat tud rá áldozni annak jó . Nektek , nekem , aki pínzbül íl próbáljon ki egy DRZ E .-t olyan mint egy kétütemű 125.-ös pörög , húz , sűrű a váltója , minden mély lyukon átmegy , jó egy picit keményen dobósan , és nem hullik szétt 15 000 km után . Hát aszt vegyetek .
De az a baj , ahogy én észre veszem csak nekem van ilyen masinám , és lassan mindenkinek elveszem a kedvét , és megszűnik az oldal . De szerintem egy Husaberg oldal is megszűnhet , mert mondom bartáti pékdák 10 000 km.-t bír , és hajtókar dugó....300 000 ft . De husaberget látod fizetésból élő nem vesz . Ezért a husaberg tulajoknak eszébe se jut problémázni a szervízköltségen . Ezért kérem valaki akinek van ilyen gépe írja mán mög a saját tapasztalatait !
sziasztok végi olvastam mit irtatok a WR ről Ilyen szarok lennének? eddig DRZ át akartam venni de nem mer gyenge nekem naon ! aztán KTM 450 et néztem az meg széthullik ezért nem! most meg WR 450 et és ez is ilyen szar ? akkor mien motort vegyek ami megbizható és öninditós és erő is van benne ? én évi kb 7000 km megyek vele akkor mit javasoltok?
?
Szaros koromban babetta meg robogó,később mikor már tudtam venni a saját pénzemből
volt egy 125-ös KTM -ezt az előző gazdája megbróbálta megtuningolni kevés sikerrel igy mentem vele kb. 5 órát . Aztán egy gilera 600-as , de ez sem volt az igazi meg kellett a pénz is.
tehát ha meglessz a megfelelő pénzösszeg veszek v.mi megbízható mondhatni újabb vasat - papírosat - amivel élvezni tudom a motorozás nyújtotta örömöket.
sziasztok végi olvastam mit irtatok a WR ről Ilyen szarok lennének? eddig DRZ át akartam venni de nem mer gyenge nekem naon ! aztán KTM 450 et néztem az meg széthullik ezért nem! most meg WR 450 et és ez is ilyen szar ? akkor mien motort vegyek ami megbizható és öninditós és erő is van benne ? én évi kb 7000 km megyek vele akkor mit javasoltok?
Madhead ! Neked milyen gííped van , vagy volt.
válaszod köszönöm ,sokat megtudtam.