Az ok: Eső kezdetén az aszfaltra kifolyt és beivódott olaj származékok, a friss víz tetején felúsznak a felszínre. Van egy időszak, amikor a talaj felszínen csak vékony olajszármazék úszik. Ha a csapadék tovább esik, ez a hártya megtörik és ujra (bár sokkal kevésbé) tapad a felület. Persze a helyszín is számít. Én még száraz időben is félek első kerékkel fékezni forgalomirányító lámpák alatt... hátmég esőben.
u.e. Paragrafnak is, bár itt a távolság jóval kisebb! Főleg a légszűrő! Hopp, mintha a karter és a légszűrő össze lenne kötve... szóval fentről lefelé lehetséges. Amúgy lentről felfelé, dugattyúgyűrű miatt 1 hét is kellene. Szerintem. Szerényen.
! Mivel már szép számmal vagyunk, jó lenne egy találkozót szervezni ahol összefuthatnának a típustársak
! Kijelölnénk a találkozási pontot és egy kis túrát is csinálhatnánk! Természetesen olyan hely nem lesz ami mindenkinek egyforma távol van a lakóhelyétől! Akár két napos is lehetne, hogy aki messziről jön annak ne legyen olyan fárasztó egy nap a több száz km!
udv