{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5523163] 2019. 02. 19. 19:05
Vilman
Üdv !
Mint ős XJ-fórumtag én is üdvözöllek itt !
A 4.4L fogyasztás teljesen reális. Én 6 évig motoroztam 31A-val, tudom miről beszélek. Nálam a rekord 3.8 volt.
A csörgésről annyit hogy valószínűleg a primer láncod zörög hidegen mint az állat. Ez a régi XJ és FJ típusokra jellemző probléma. Az enyém is csörgött, meg az FJ-1200-asom is csörög. Sőt, az XJR-1200/1300-asok is elkezdik ha megnyúlik a lánc. Akkor kell aggódni ha már meleg állapotban is NAGYON hangosan csinálja.
[#5523148] 2019. 02. 19. 18:44
Banánturmix23
4,4l az elég jó, nekem a 600-as fogyasztott annyit bár egy nyugodt kiegyensúlyozott vezetés és jó beállítások mellet simán elképzelhető 900-nál is
[#5523058] 2019. 02. 19. 12:34
Jakhec
Nem tudom megmondani... Vegyes használattal 50-120 között mentem, hatig nem forgattam el azért... Megnéztem utána a gyertyákat, szép őzbarnák voltak...
[#5523028] 2019. 02. 19. 11:01
dani416
Nekem inkább 6 fölött van kicsivel. Ha valóban 4,4 a fogyasztása, rögtön oszd meg a titkodat!!! Nem huzattad 60 fölé vagy a gyorsulásod vetekedett egy kamazéval?
[#5522952] 2019. 02. 19. 6:45
Jakhec
31A, de már nem szögletes lámpás... A volt tulaj rakott rá divi burkolatot, de nem volt rá való, így leszedtem. Kaptam hozzá JAWA lámpát, az került fel az elejére, így most naked lett... A 4-1 kipufogóval úgy sem harmonizált szerintem... Eléggé ütöttkopott a szentem, de kezdő motornak ideális, megőrülnék, ha a tükör fényezést és a vakító krómot zúznám le róla a bénázásaim miatt...
Szegény minden hideg indításnál úgy csörög, hogy megijedek: most esik szét, de aztán elég pofás hangja lesz, ha bemelegszik...
létezhet amúgy, hogy 4,4 a fogyasztása? hétvégén egy 250 km-es körre 11 litert evett. Az itt olvasottak alapján eléggé kevésnek tűnik egy 900-tól.
[#5522510] 2019. 02. 17. 19:24
Dreamfactory
Isten hozott a klasszikus Yamahák táborában ! Ha jól számoltam akkor a tiéd még a szögletes lámpás XJ ? Talán 31A vagy 58L típus
Ha tudunk segítünk .
[#5521082] 2019. 02. 14. 17:11
Jakhec
Sziasztok!
Hosszú kihagyás (kb 20 év) után újra van motorom, ami egy 900-as xj lett.
Nagybáttyámon keresztül sikerült megszerezni a motort, szerintem nem drágán, idén tölti a harmincat...
Pár napot tudtam októberben motorozni, csodás volt :)
Olvasgatom a fórumot, jó látni, hogy segítetek egymásnak...
[#5518883] 2019. 02. 07. 8:50
dénes74
Azért én mégis megköszönném.
[#5518820] 2019. 02. 06. 21:49
Vidom
itt a video hozzá...

[#5518817] 2019. 02. 06. 21:47
Vidom
megtaláltam, szakmailag izgatott. Amit linkelte service manualt a 16-oldalon van.

(Nem kell megköszönni, nem szokták...)
[#5518814] 2019. 02. 06. 21:42
Vidom
[#5518681] 2019. 02. 06. 19:40
Vidom
97. oldaltól kezdődik. (lenit oldalszám a pdf olvasóban... átfutottam de nem láttam litert és távolságot...
[#5518676] 2019. 02. 06. 19:32
Vidom
http://www.manualedereparatie....

ott a kép alatt a download felirat.
[#5518331] 2019. 02. 06. 8:03
dénes74
Ha le tudtam volna tölteni nem kérdezném.
[#5518247] 2019. 02. 05. 21:18
Vidom
Tudnank.

Letöltöd és elolvasod...

[#5470926] 2018. 07. 16. 22:14 Vidom

MIndig meglepődök, hogy vannak olyan motortulajdonosok akik még nem töltötték le a saját motorjuk user és service manuálját...
[#5518188] 2019. 02. 05. 19:41
dénes74
Sziasztok! Tudna valaki segíteni hogy a 600 Divi telójába mennyi olajat töltsek?
[#5517791] 2019. 02. 05. 1:56
srobi92
Sziasztok! A héten boldog tulajdonosa lettem egy XJ6N típusú motorkerékpárnak (elnézést kérek, ha nem a legmegfelelőbb fórumot választottam erre, de a kereső alapján egyelőre nem létezik külön xj6n-s fórum, ezért bátorkodtam ide írni). Érdeklődni szeretnék, hogy milyen bukógombát javasolnátok, vagy esetleg van-e valakinek tapasztalata/ismerősének tapasztalata bármilyen bukógombával ehhez a típushoz? Elfogadható áron találtam a neten Puig márkájú bukógombát, ha nem muszáj, nem feltétlenül ragaszkodnék a gyárihoz :) köszönöm előre is a válaszokat!
[#5514888] 2019. 01. 28. 14:30
momo74
Hello Pölipapa!

A diviknél tudtommal elég általános, hogy hosszabb állás után kimegy a karburátorból a benzin. Ilyenkor előfordulhat, hogy ahhoz kevés benzint kap, hogy beinduljon, viszont ahhoz eleget, hogy beköpje a gyertyákat. Érdemes pri állásba rakni és várni egy kis időt és csak utána próbálkozni az indítással.
[#5514102] 2019. 01. 26. 19:07
Hersa
Nézd
[#5514101] 2019. 01. 26. 19:06
Hersa
Lehet hogy befolyik a karburátor szerintem ezt nem meg.A tűszelepekre gondolok hogy nem zárnak le,így a hengerbe bele folyik a benzin és ezért beköpi a gyertyád.
[#5512414] 2019. 01. 19. 16:23
Pölipapa
Üdv Nektek!
Pár hetes állás után rettenetesen nehezen indul a 600as divim.
Gyertyák kiugrottak belőle és olyan fekete trutymâk van rajta. Tudom hogy amiatt nincs szikra. De azért mégiscsak bosszantó.
Mert amikor eltettem úgymond téli pihenésre, előtte kiszedtem a gyertyákat és megpucoltam őket. Most pedig ez a fekete dzsuva rajta... Egy kis help kellene. Köszi szépen
[#5510790] 2019. 01. 10. 17:39
kapufa
Szia! Nekem is volt 600-as divim és én is cseréltem benne visszajelző izzókat. Már nem vagyok teljesen biztos benne de úgy emlékszem, hogy a plexit levételét követően elég azt a fekete keretet leszerelni ami a fej idomhoz van két-két csavarral fogatva és azt után már hozzálehet férni a műszerfal hátuljához. Ha jól emlékszem talán 3.3 w-os visszajelző égők voltak benne és én 4 w-osra cseréltem őket. Mindössze 2 db imbusz kulcs kell a művelet végrehajtásához. a plexinél 3mm-es az oldalidomnál már nem tudom de talán 4 mm es lehetett. Nyugodtan fogj neki! nem kell hozzá diploma.
[#5510779] 2019. 01. 10. 17:09
Fekete_Balázs
[#5510763] 2019. 01. 10. 14:08
dani416
vagy az ujjaid.
[#5510636] 2019. 01. 09. 16:40
Fekete_Balázs
Szia! Köszönöm a segítséget! Akkor amint kicsit enyhébb idő lesz neki állok! Nem szeretném hogy a hidegben elpattanjon a műanyag. További szép napot mindenkinek! :-)