{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5490662] 2018. 10. 12. 18:56
Hersa
Üdv! segítség kellene! Az alábbi képen a karburátor fűtést tudja esetleg vaki , hogy mi vezérli?Vissza akarom tenni a gyári karburátorját a motornak a csatlakozók megvannak a motoron csak nem találok róla semmit hogy mi vezérelné ezeket.
[#5489474] 2018. 10. 07. 20:46
vitarij
Eladó a képen látható '97 Yamaha XJ 600-ra való oldalidom, rozsdamentes felfogatókkal együtt ! Érdeklődni privát üzenetben, vagy a +36 70/6142584 tel. számon.
[#5489362] 2018. 10. 07. 12:29
hdspori
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/xj_900_s/yamaha_xj_900_s_diversion-13474453

Sziasztok! Eladó a nagy Divim,részletek a linken
[#5486550] 2018. 09. 24. 15:08
kapufa
Norvik! Élsz még? Nagyon eltüntél. Készülsz a nagy túrára?
[#5486193] 2018. 09. 21. 19:49
Vidom
Meg. Kb 2 perc guglizás után kinéztem a service manualból.

Most komolyan?

Vagy meg tanultok minden adatot, vagy letöltötök egy service manualt és abban benne van.
[#5486187] 2018. 09. 21. 19:20
Drjohn
Sziasztok! Valaki meg tudná mondani az xj 400-as divinek a szelephézag méretét?
Előre is köszi!
[#5485899] 2018. 09. 19. 20:45
kapufa
Nekem is volt 600-as Divim, emlékezetem szerint annak is 1-7 ig volt skálázva a központi rugostag állítási lehetősége. A 4-es állás azon is az alap. Ha lágyabb ruggozást szeretnél akkor 3-2-1 álásközül választ ki a számodra leginkább megfelelőt, (ez a súlyodtol fog majd függeni) ha keményebbre akarod állítani, illetve két személlyel-csomaggal felpakolva akkor akarsz közlekedni az 5-6-7 állás közül válaszd a megfelelőt. Én 105 kg-al egyedül 4-re, utassal (+ 70 kg) 6-os állásra állítottam . Érdemes erre odafigyelni, hiszen akkor sem jó ha tul lágy a ruggozás, de az végkép rossz ha az egyenetlen úton esetleg le üt. Viszont túl keményre állított fútóművel sem élmény a motorozás. És még egy jó tanács. Érdemes jó minőségű körmös kulcsot használni hosszabbítóval. Ha nehezen mozgatható, mególdás lehet előszőr a csabvarlazítóval is megpróbálni bejáratni, de utána mindenképpen használj valami kenőanyagot is. Én a WD-40-et használom. Nekem az maximálisan megfelel. Egyébként én a megjáratásnál is azt használtam.
Remélem segítettem. Sok sikert!!
[#5485892] 2018. 09. 19. 19:52
Prospera
Sziasztok! 1 hónapos, vadi új sportkipufogó pár eladó! A Wagenmotornál csinálták, speciálisan erre a típusra. 110ezer forintba került, 90ezerért eladó. Azért eladó, mert eladom a motort is, és ha valakinek csak a kipufogó kell, akkor azt tudom külön is adni. Gyönyörű hangja van. Videó róla:
[#5485450] 2018. 09. 17. 19:12
Vidom
[#5485442] 2018. 09. 17. 18:57
Vidom
Igen előfordulhat. Fújd be csavarlazítóval, de még igy is lecsúszhat a kulcs.

A számoknak nagy jelentősége nincs. Ha egyedül jó a beállítás, akkor nézd meg, hogy mennyit ül össze. Üljetek rá ketten és próbáld hasonlóan beállíani, hogy annyit üljön össze.

A számok csak arra szolgálnak, hogy ha együdül vagy páros mód között állítgatod, akkor ne kelljen kisérletezni, csak a megfelelő számra állítod.
[#5485327] 2018. 09. 17. 8:35
fbalzsam
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. 97-es 600 -as Diversion S-ről lenne szó.
A kérdésem az lenne hogy a hátsó rugó előfeszítést hogyan érdemes beállítani
ha két személlyel szeretnék utazni? A gyári célszerszám megvan. Ha jól
láttam 1-5 között lehet állítani az értéket. Még azt szeretném megkérdezni hogy
a kulcsot pontosan hová kell illeszteni és hol kell nézni az értéket?
Előfordulhat hogy ha évek óta nem volt állítva az előfeszítés, be van állva a szerkezet?
ilyenkor hogyan lehet megindítani?
Előre is köszönöm a segítséget! Mindenkinek szép napot kívánok!
[#5483496] 2018. 09. 08. 12:07
Vidom
meg dinamikusabb lesz..
[#5483473] 2018. 09. 08. 8:52
Dreamfactory
Ahha , ez jó !
A sebesség végében lesznek különbségek ( 181ről 174re )

Kösz szépen Vidom !
[#5483439] 2018. 09. 07. 22:01
Vidom
[#5483438] 2018. 09. 07. 21:58
Dreamfactory
Sziasztok !

Láncszettet cseréltem a paripán . Mindenből gyári számút vettem , 106 szem , 16/44 e-h fogú lánckerék .
Namost cserekor , megnéztem , mivel volt szerelve . 106 szem , 17/45 lánckerekek .

Mit gondoltok mennyire fog változni vagy nemváltozni a menetteljesítmény ? Jöhetnek a tippek , teóriák :)
[#5482863] 2018. 09. 05. 18:20
eros69
Eladó dolgok Divihez, akit érdekel: 0620/2500418
Hátsó rugóstag, nagyon szép állapotban, 15 ezer Ft.
Új kuplungbowden, 4eFt.
Légszűrőház 5ezer
Posta 1700ft, utánvétellel
Sziasztok!
[#5482336] 2018. 09. 03. 21:35
Xs650spec
Eladó XJ600 Diversion
2003-as, 15.éve van nálam, összesen 18 ezret futott .
Friss műszakival, plusz adok két zsír új gumit rá.
Karcolások akadnak rajta, de gyönyörű, ezüst színű, elegáns gép. Irányár 640 ezer forint.
Xs650spec@gmail.com
[#5481852] 2018. 09. 01. 15:50
Elliot001
Sziasztok, valaki meg tudná mondani a Yamaha XJ400S hátsó kerékagycsapágy méretét? Köszi
[#5481773] 2018. 09. 01. 7:59
Prospera
Köszönöm!
[#5481772] 2018. 09. 01. 7:32
Vidom
Ha arrol beszelunk, hogy meleg motornal varosban megallsz egy lampanal es uresben hallod a morgo hangot ami a kuplung behuzasara elhallgat az kuplung kosar hangja. Motorja valogatja elegsoknal van, van ahol egyutt kell elni vele, mert a javitas is idoleges. Mas azonos motorral erdemes osszevetniii
[#5481769] 2018. 09. 01. 0:07
Banánturmix23
Nem vagyok szaki, de a morgás általában csapágy. A kopogás miatt inkább hajtókarcsapágy, de lehet főtengely csapágy is. De kopogásos jelenséget okozhat részlegesen nyúlt lánc is, bár azt behúzott kuplungnál is hallanád.
[#5481737] 2018. 08. 31. 19:28
badee45
sziasztok! van egy 550esem. mostanában alapjáraton kopigó,morgó hang jön belőle. behúzott kuplungnál eltűnik. olvastam pár angol oldalt, de a szakszavakat nem igen értem. tud valaku segíteni?
[#5480046] 2018. 08. 24. 16:24
dani416
Nem vagyok szaki, de max a hűtővíz fagy bele, már ha nem léghűtéses. Illetve az aksi ami még nem nagyon szereti a cidrit, azt szokták kivenni vagy csepptöltőre tenni. A többi résznek, ha nem éri a pára vagy egyéb csapadék, nem nagyon kellene tönkre mennie. Mint ahogy az autók is elvannak sokáig a panelházak tövében. Nyilván egy fűtött garázs vagy egy arizónai, sivatagi éghajlat jobban megóvja a rozsdától, de nekünk jó itt a Kárpát-medencében. :-)
[#5479979] 2018. 08. 24. 11:00
Prospera
Sziasztok! Szerintetek ha egész télen kint áll a motor, ponyva meg fedél alatt ugyan de a hőmérsékletnek teljes mértékben kitéve, az milyen károkat tud okozni a motoron? Több ismerősöm szinte a szabad ég alatt tartja a motort mert nincs más lehetősége, a januári -15°C-ban is, és azt mondják semmi gondot nem okoz ez a motornak. Én télen garázsban tartom a motort, de oda betenni 2 emberes meló, és kivenni onnan is 2 emberes, tehát most tavaly is október elején mikor be lett gyógyítva a garázsba, áprilisban alig bírtuk kiszedni, nem lehet csak úgy mozgatni szabadon a motort. Arra gondoltam, idén kihúznám amíg lehet és csak novemberben raknám el télre. De tartok tőle, hogy a novemberi csípős éjszakai időben és a hajnali párában meg fagyban tönkre fog menni benne valami. Szerintetek?
[#5479496] 2018. 08. 21. 21:45
momo74
Hello Hersa!

e-bay. De sok kitartás és némi szerencse is kellett...