{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5364380] 2017. 07. 19. 11:48
ábrus
Azt nem tudom hogy itt jelen vannak-e, de a múlt héten valamelyik nap fotózáskor véletlenül összefutottunk pár percre egy kedves, fiatal XJ-s párral a dubrovniki híd előtt. Remélem hogy szép útjuk volt és sikeresen hazaértek. (öreg vassal,hátizsákkal messzire )
[#5363753] 2017. 07. 16. 12:41
radavit72
Sziasztok!Szeretett XJ 600N motorom eladósorba került!Típusváltás miatt!Amit tudok a motorról:4 éve van nálam,2 éve cseréltem benne karbi membránokat(Original Japan:Mikuni)mind a 4-et!!Most kapott friss olajat(Castrol power 1,10W-50-est)!TRW-Lucas alu túrakormányt kapott(igen kényelmes),új hátsófékbetétek,Új első-hátsó gumik!Új lánc! A kormánycsapágyat 2 éve cseréltem(kúpgörgős Japán)!Friss karbi tisztítás és szinkron állítás!Garázsban tartott,megkímélt,kiváló állapotban!Fekete színű,a Képes motoron megtalálható fotók vannak!Magánszemélytől,érvényes magyar okm.al,2018-03 23ig érvényes műszakival!Megtekinthető:Pápa:Ekler Tivadar
[#5363614] 2017. 07. 15. 16:47
joe156
Sziasztok ! Benzinpumpát keresek sürgösen XJ 600 -hoz . 94 -es évjárat !
[#5362924] 2017. 07. 10. 23:08
totati76
Szia. Igen, lehet külön is venni, pl. itt: http://www.rider13.hu/termek/f...
Én is a hétvégén cseréltem.
[#5362901] 2017. 07. 10. 21:35
Dreamfactory
Sziasztok !
Szimeringet , olajat cseréltem az első teleszkópban , de a szimeringet leszorító gyűrű is cserés . Megette a rozsda . Lehet azt kapni ?
[#5361692] 2017. 07. 04. 20:26
totati76
Igen, bocs. Rosszul fogalmaztam. A csillapításra gondoltam. Akkor veszek bele 15w-t.
[#5361689] 2017. 07. 04. 20:12
piratson
Szia! Az olaj "sűrűsége" a csillapításon változtat valamennyit...persze akár ezen érthető a rugózás is. A "kisdivibe" szerintem a 15-ös a legmegfelelőbb. Ami a réz alátétet illeti. Szedd szét nyugodtan a telókat, szedd ki az alátétet, és vidd magaddal egy jobb csapágyboltba. Amíg megérkezik a szimering, addig annyi alátétet veszel, amennyit csak akarsz
[#5361673] 2017. 07. 04. 19:18
piratson
Meg lehet oldani házilag is, nem kell venni. Majd belinkelem, hogyan.
[#5361672] 2017. 07. 04. 19:11
totati76
Sziasztok. Első teló szimering cserére szorul a paripám. Sajnos az egyik kifingott a hétvégén (jó magyar utak ). És természetesen akkor már új olajat is kap. Az lenne a kérdésem, hogy ha 10w helyett 15 vagy netán 20w-s olajat tennék bele, az javítana a rúgózáson? Vagy odabasz valaminek, ha túl sűrű az olaj? Valamint még azt szeretném megtudakolni, hogy a teleszkóp aljában lévő réz tömítőgyűrűnek mi a mérete? Mert a szervízkönyv szerint azt is cserélni kell, de csak gyári cikkszámot ír, nem méretet. És szeretnék mindent megvenni, mielőtt szétszedem, hogy minél kevesebbet kelljen szétszerelve állnia szegénynek.
[#5361635] 2017. 07. 04. 16:20
benjaamin3528
Első kerékből a sebességmérő kihajtó tárcsa lemeze kellene nekem.
[#5361634] 2017. 07. 04. 16:20
benjaamin3528
Szintén BEnjámin, szintén 400 divi és szintén 1991. Zöld. Tehát az alkatrészek 95%-a a 600 -as. A karbinál és a hengernél van eltérés, de ott is megoldották a minimális eltéréssel (pl a szívócsonk egyforma, annak ellenére, hogy másik mikuni van rajta. Váz, futómű teljesen azonos. Ha kétséged van ( karbi, stb) akkor a RED BARON-ban megnézik a kódját szívesen (hozzáférnek a japán katalógushoz) csak alvázszámot kérnek. Sok sikert
[#5361619] 2017. 07. 04. 15:06
benjaamin3528
Szervusztok! Divi 400-600 (ugyanaz) ELSŐ KERÉKBE A kilométermérő kihajtást átadó lemezt keresek! 1-000-111-005 OEM part száma.
http://oem-parts.hu/hu/parts/y...

Előre is köszönöm!
[#5361618] 2017. 07. 04. 15:06
benjaamin3528
Nem jó a szám!
[#5360282] 2017. 06. 26. 22:33
Dreamfactory
Már a célegyenesben voltam , de megfutamodtam :D
Füred volt a terv , de Csopaknál elfordultam hazafelé . Kiértem és elkezdte ... esőruha fel . Aztán az első "buszmegállóba" megvártam amíg csillapodik .
Onnan még 150 haza :D
[#5360150] 2017. 06. 26. 10:55
dani416
Legalább jól le lett mosva a gép.
De egy ilyen felhő előtted, amikor tudod, hogy arra kell menned, nem olyan biztató. Csak annyit lehet tenni, hogy vagy vársz vagy felveszed az esőruhát.
[#5360145] 2017. 06. 26. 10:14
piratson
Ez inspirált, hogy elvégezzem a MAMI-t. A suszternak is az a legjobb reklám, ha szép, és láthatóan kényelmes cipőben jár.
[#5360127] 2017. 06. 26. 0:42
Banánturmix23
Persze...ha suzukit viszel , akkor meg azt mondják, hogy vettél volna yamahát. Szép nagyon a mocid :)
[#5360111] 2017. 06. 25. 21:12
Dreamfactory
Persze nyílván a másik motortípus jobb .... Lassan már tényleg magadnak kell szerelned a motorod ....
Na mindegy . Ma elvoltam elázni kicsit az XJ-vel :D
Balaton környéke . Tanulságos volt .
[#5359690] 2017. 06. 23. 18:43
piratson
Egy apró, de fontos kiegészítés a megnövekedett olajfogyasztáshoz. A "vizes" motoroknál könnyen észrevehető, ha valami gond van a hengerfej tömítésnél, de a levegős motoroknál ez nem ilyen egyszerű. Nálam a túlzott olajfogyasztást közel sem a kopottság okozta (kimértem a hengereket, dugókat, és nem volt rendellenes kopás, sem deformáció), hanem az, hogy a belső hengerfej csavarokat elfelejtette valaki lehúzni. Szinte kézzel fel lehetett lazítani. Ezt csak okulásként írom, mert egy rakat "agyonajnározott" szerelőt megjártam, és egy rakat pénzt náluk hagytam, és lazán elmentek emellett, legfeljebb annyit mondva: - Baszki vettél volna Suzuki-t.
[#5359681] 2017. 06. 23. 16:51
Dreamfactory
Akkor én is megírom az olajokkal tapasztaltakat .
Ugye én mint classic xj600 tulajként először ásványi Repsol 20w50 tettem bele . Örültem , a váltás könnyen ment , és nem volt olyan zajos a motorom . De tavaly sikerült felbenzineznem el elbaltázott súber állítás miatt . Leengedtem , és mivel olcsóbb volt Castrol-t 20w50 került bele . Nos azt tapasztaltam , amit nemolyan régen linkeltem , az egyik "szelephüvely" elkezdett ciripelni . Hidegen nem csinálta , üzemmelegen igen . Szóval olajat leengedtem , újra Repsol került bele . A ciripelés probléma megszűnt .
Egyszóval a Castrol-t nem ajánlom senkinek . Egy rakat szar .
A túlzott olajfogyasztás meg kopásra utal . ( ahogy Piratson is utalt rá burkoltan )
[#5359612] 2017. 06. 23. 9:49
atix83
Sziasztok! 400-as, és 600-as divik bontódnak.
70/6310-829
[#5359611] 2017. 06. 23. 9:44
Banánturmix23
Nekem most Motul 10W50 van benne és tökéletesen müködik minden. Ez az olaj téma mindig kényes kérdés, akárhol olvasok róla 10-en 15féle véleménnyel vannak. De mindenhol, robogók, autók.
[#5359526] 2017. 06. 22. 17:40
piratson
Huuuu de sokszor kardoskodtam amellett, hogy "lefelé" bátran lehet menni az olajoknál , de fölfele már nem. 10W40 helyet bátran lehet használni 5W40-t, de 10W50 már nem jó választás. Mindig elmondom, a vastagabb kenőanyag nem oldja meg az alap problémát - pl. a nagyobb olajfogyasztás esetén -, azt csak a többlet olajfogyasztást okozó hiba elhárítása orvosolja.
[#5359504] 2017. 06. 22. 14:54
bozontos42
Nekem is hasonló most a problémám 15w50 motult raktam bele mert hagytam magam rábeszélni . Nem jött be nem eszi az olajat de a váltás visszafelé szörnyü ugyhogy megint csere lessz 10w40 az jön be.
[#5359369] 2017. 06. 21. 18:34
kapufa
Szia! Az öreg vasaknál előfordul az általad említett jelenség. Lehet, hogy nem mindenki ossza következő a véleményemet. Probáld meg, egy laza gázfröccsel összehangolni a visszaváltást. Nálam ez több típusnál is bejött. Jelenleg nekem is XJ-m van, nem mintha más képpen nem lehetne visszafelé kapcsolni, de egy kisebb gázfröccsel sokkal gördülékenyebben megy. Egyébként a kuplung zörgést sem nagy beruházás megszüntetni, de ha nem nagyon zavar, együtt is lehet azzal élni.