A kormánnyakam is görbe!
A porlasztó felől nem jöhet, és tudtommal nem olajos a légszűrő!? Vagy de?
Valaki aki okosabb nálam, segítség!
Hú ezt bóknak veszem.A Kesjár még az én fiatalabb koromban napirenden volt ,nyugodjon békében.
Nagyon belendűltél!Ha télen is akarod használni akkor nyílván a 15-60-as a neked való mert megőrülsz a bemelegítésnél a 20-as olajjal.Én most vettem és cseréltem 15-50 Repsol-ra és nem panaszkodom.Most a tíz fokos reggeleken is hamar életre kap.Nyáron a 20-50-es vót, de Valvoline soha többet.Nekem nem jött be.Ha az 50-es felsős olajat meghabosítod akkor szerintem egy gixert vegyél ne xj-t
Ha végeztél jöhetsz hozzám is ha már így ráérsz
Fékpofa csere meg hát már egy kis polír is elmenne.
Annyira tejfölnek tünsz azon a fotón, hogy egy középsulis kiscsávót el se képzeltem volna! De télleg! Nekem a motorom a kocsival együtt ment 17 évesen(!) PÁV-val kisérleti csoportban. (volt majdnem 30 éve)
khmm. Azóta egyszer estem, de akkor még élt a Kesjár Csaba ha tudod kire gondolok..., és most ne kezd a kockás gumival, mert nem széles a majrécsík, csak óvatos a pilóta!
A jogsim az 89-es ember-ber
vigyáztam!
eddig.de nem kínlódtam a simsonnal, mz-vel, jawa 350-vel stb.
de lelkes.Ja és van egy üzemképes vasam
De most, hogy mondod tényleg! és láttad a bal oldalon mennyi ősz ször van a
Én ehhez képest vén majom vagyok!
De tényleg!
Én egy 600-as
De most talán jó kezekbe került !
.Nekem úgy rémlik, hogy 900-as van hasidomos
Na jól van ennyi az okoskodásomból elég is.Nem kioktatás, csak a szemléleteim és érveim sora.Nem kp.
) de mé"ne ha lehet? Jobb lenne e? Kell e, vagy kicsit tul- dolog?
De hogy mi volt afedél alatt! 8 év túró! Anyám!
Nem lesz csúnya kis jószág a tervek szerint.
Hol szerezted a műszerfalat?