Továbbá az új motor is használt lessz, és csak a gazditól függ mennyire. (A tiéd szép, mégsem irigylem
)
Sajnos nem tudok kinézni, pedig nagyon mennék...
Még a lámpám is 100%-ra hozta. Ami még nincs, az a sárhányó, mega műszer tok.
Elképesztő! Szalonból vett motoron már, luzer kezek szarakodtak!
Valami szegedi gárda. Nem kicsit, kiakadtam.
1 utassal (NŐ, persze a segge rendesen gömbölyített
) rendesen elindult.
Maximálisan elégedett vagyok a géppel. Alacsony fogyasztás, nem eszi a láncot és a lánckereket, az olajat sem, stb. csak jó dolgokat tudok mondani. Olvasgatva a hozzászólásokat pár dolgot én is el szeretnék mondani.
Maximálisan elégedett vagyok a géppel. Alacsony fogyasztás, nem eszi a láncot és a lánckereket, stb. csak jó dolgokat tudok mondani. Olvasgatva a hozzászólásokat pár dolgot én is el szeretnék mondani.
Jó munkát! Szombat este visszanézek, hogy mi a pálya.
Nem számoltam olajfogyással.... Beképzelt vagyok?
Aztán kapja a müanyagos belső borítást. Jobb lessz mint új korában.
Jól csinálod! Az olaj nem rossz ha az minimum 4 literes.
Jó lesz az a tank. Csak legyen türelmed.
. Inkább a tankot puceválom mint a karbisort...
Azt a kicsit ami ha van, kiviszi a karbitisztító lötyi.
A lánc helyett kaparóbottal besegítettem.. Tisztul.
Jó lessz már láccik.
9 eFt-t megért, vagy nem?
Tudod voltam úttörő! (amikor a vizet vitettem be a házhoz
)
Na nézd csak milyen egy rendes csávó vagyok
www.oldtimerperfekt.hu oldalon van a csodaszer felujító készlet.
Megmaradtam a munkaerőm és a rögtönzött tanktisztítóm elméletnél.
Sajnálom, én megpróbáltam....