Szelepfedél tömítést is lehet venni, de a gyári drága, a többinél meg lehet hogy jobb a meglévő is, amennyiben gyári. Óvatosan kell kiveni, letisztítani, és ha nem sérült, akkor mindkét oldalát nagyon vékonyan be kell kenni szilikonos tömítővel, aztán mehet vissza. Most a szerelők lehet, hogy megvernének ezért a tanácsért. Mindegy. kipróbálni csak saját felelősségre. Ha ereszt, akkor utána is tudsz bele másikat rakni.
(az őr mondta meg azt is hogy ő állította fel,ha tudnám ki volt..
) a lényeg hogy egy két dolog elment az elején de amivel még nem jutottam dűlőre, az a km-óra alsó króm pohara. szét van törve. ahogy néztem már szét volt egyszer törve.. hol lehet ilyet szerezni vagy mit tudok vele művelni? a másik a kuplung kar.. az is kéne
),meg hat a legfontosabb:mekkora is a szelephezag erteke.A 400-asnal,persze.
én magamnak csináltattam esztergályossal, aztán pedig ismerősöm rakott rá krómot meg matt feketét, most olyan mint a gyári de kb. 5000 volt összesen
A tömítést - ha nem sérült - én is megpróbálnám pasztával visszavarázsolni.
A pohár szerintem a legolcsóbban műanyagozással és a multiknál kapható krómhatású spray-vel gyógyítható. Az enyém gyárilag gyöngyházfekete volt...