Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze én sem a sajátját kiflire gondoltam kokányolni nemszeretek én sem.
szerelö volnék magam is csak gépjármű technikai szerelő.
meg nem igen a saját kifliket használnám ha nem erősítettet raknék bele.
lehet kapni igen jokat bar mondjuk meg kerik az árat rendesen vagy épp csináltatnék egyet cnc-n
hali sosy ez nem igy mükszik persze nagyob kell de ha biztosra akarunk menni nem barmolunk jó az r1 eleje az alsó kifli maradhat az r1é ami jó is ha marad fölülre meg keresni kell egy rávalo egyenes kormányos kiflit ha nem akarod a gyárit elbaszni amit nem ajánlok ha esetleg egyszer visszaépitené az ember jóbb tutira menni és másikat szerezni!
Ok! megvan a hiba. Opera-val működik, csak az Explorer hülyéskedik.
Egy témán kívüli kérdésem lenne.
Az adatlapom ki van töltve, tettem fel képeket és mégsem látszik semmi infó rólam. Ez miért van? Tegnap még működött....
Ha R1 elejét akarok bele rakni akkor a kormány kifliken a teleszkopok furatait kell meg növelni a teleszkóp külső átmérőjére?
Az R1 villáknak a kerék tengely átmérő, csapágy, féktárcsa átmérő méretek egyeznek az xjr -ével?
Nincs mit igazán majd keress!

Üdv
ok. Szerintem foglak keresni.És köszi a segítséget!

szecsa!
Meg nagyban függ attól mien elejét találsz föleg hogy érdemes akkor más a megvett telokat feujitani hogy tuti jó legyen értem ezalatt szimering meg olajcsere átnézés uj kormánycsapágy stb...
Hát figyelj egy szerelönek nem nagy müvészet de árat igy nem tudok mondani de ha te elöre megveszed a cuccokat hozzá és mi csak beépitjük nyilván olcsobb de ha komolyan érdekel akkor keress majd meg telon és megbeszéljük elérhetöségem az adatlapomon!
ok. Amúgy nehéz megoldani? Írj le légyszive egy két dolgot hogy mégis kb mennyibe lenne,vagy mennyire kell belenyúlni.
igen csak akkor 2003as ig bezárolag kell r1 eleje mert az még nem radiális fékes azt könyebb belefaragni
Arra gondoltam hogy az R1 200 kiló körül van az XJR meg 254. Én egyébként borsodi vagyok de érdekelne ez a megoldás.Először progresszív rugóra és kormánygátlóra gondoltam de árban kb ugyanaz mint a teló csere.Egyébként nem tudom hogy csak telót vagy komplett eljét cseréljek.A fékek szerintem jók.
Vagy arra gondolsz hogy az xjr nehezebb mint az r1 gondolom de semmi csak másként lessz behangolva a telo!
Mégis mijen súlytöblet? a r1 eleje semmivel sem nehezebb de ha belegondolsz akkor az jobb futomü igy ha nehezebb lenne se lenne semmi gond de nem nehezebb igazából csak a villákat akarod meg a fékeket vagy felnit mindent? tudsz szerezni elejét vagy abba is kell segitség?
XXXX A súly többlet nem jelent majd problémát?Egyébként tudom hogy így sem lessz sportmotor (nem is szeretném ha az lenne) csak a biztonságossá tétel vezérel.
Én konkrétan szigetszentmiklóson vagyok de a mühelyünk tökölön van igazábol ha komolyan érdekel szállitásban is tudok segétkezni ha gondolod a barátom akivel a mühelyet csinájuk ö már 10en éve szerel ö volt a fönököm!
Kis országunk melyik szegletében laksz? Vagy hogyan tudnál nekem ebben segíteni?
Kanász igen át lehet kis trückel de elvileg megoldható mondom mivel yamahába voltam szerelö!
Hali!

Nekem 1300 SP-m van. Lehet verni neki de 180 körüli kanarokban gyenge az eleje. Komplett R1 elejét át lehet műteni? Köszi a választ előre!
A telót jövő hónapban szétugrasztom, és akkor kiderül az igazság. :)
Hol és mennyiért lehet beszerezni egy pár progresszív rugót, ha nem vagyok indiszkrét?
Még egy szelephézag állítás van kilátásban, karbi tisztítás szinkron, olaj, szűrők, fékbetét, festés, kis polír itt, kis csiszolás ott és már kész is.
Ja és még annyit a belpiacosról, hogy 180kmh-ig van órázva. A tiltást már talán kiiktatták, de még nem próbáltam. 160 volt a max, mert nem bízok a fékekben, meg qrva hideg volt egész decemberben. :)
Apropó... Fém fékcsövekkel van valakinek tapasztalata? A fék sajna nem Bremboéktól van.

A túrában benne vagyok, csak száradjon már fel az út. Az se baj, ha csak 5 - 10 fok van.
Motorkódot hiába adnék, mert csak egy AF-es ragasztott embléma van rajta. Az eladó azt mondta hogy a belpiacos gépeknek nem volt motorkódjuk. Ezt a motort még a redbaroon hozta be valamikor 2001-ben.
Olvastam egy régi cikket az XJR1200 megjelenésének idejéből. Akkor még csak belpiacos motort gyártottak, csak egy évvel később indult meg az export. A tesztelő azt írta, hogy kíváncsian várja, hogy mi marad meg a minőségi alkatrészekből. Az export motorokat később kicsit olcsóbb anyagokból csinálták. Az enyém nem SP, de öhlins hátsóteló van rajta, meg mintás nyereg. A lejjebb belinkelt freeweb-es oldalon ha jólemlékszem fent van ez a cikk is, de nem tudom megnyitni, mert a munkahelyen le van tiltva az az oldal.

Szerintem később az SP az a belpiacos cuccokkal felruházott export XJR lehet. Vázszámot hétvégén esetleg tudok adni, mert csak akkor megyek haza. Ha jól emlékszem, akkor az csak egy rövid kód. Valami 4GC... de nem vagyok benne biztos.
Ooopsz.
- video.
Azert jo lett volna az is...
Hello Röhm!
Köszi az infot varni fogom a kepeket s a videot is ha azzal is szolgalsz.
A Többieknek is üdvözlet,vegre latom hogy gyarapodik az XJR tulajok szama!
Hajra!
a teljesítmény nekem bőven jó.. és ez az első motor eddig amit dönteni mertem bátrabban hiába kotyog a lengőkar..( azt monták hogy csak után kell feszíteni nem kell szilent csere..)
nna látom azért kaphatóak lennétek egy kis túrára. Ez jó örülök! az enyém sima xjr mégis állítható elöl a telója.. most azon dilemmázok hogy mejik irányba vigyem el a blokk külső szépítését.. legyen matt fekete a bordák széle lecsiszolva? vagy ugyan ez fényes feketében vagy nemtom.. mert kicsit kopottas.