Egész jó lett, mindjárt le is teszteltem egy Horváth-Szlovén-Osztrák túrával. Aki még a telófelújátás előtt áll: a gyári telószimering nem drágább, mnt az utángyártott, a porvédő viszont igen, abból jó az Athena v. más. 15W-s olajat raktam bele, szerintem a 20w-s már sok lenne. Sokkal stabilabb lett, nincs himbilimbi és lehet rövidebb féktávokat venni kanyar előtt.
Amikor sportmotorosokkal megyek általában gyorsan eléri a futómű a határait, amit vakmerőséggel kompenzálok
Amúgy elvileg ezekhez ugyanaz a tárcsa jó, 298mm a külső átmérője:
EBC katalógusból:
TZR 250 (3MAI) 89 298
FZR 400 RR (4DX) 92
FZ 400 (4YR1) 96
FZR 400 (3TJI/2/6/7)
FZR 400 (3ENZ) 89
XJR 400 4HM1/4HM2/4HM4/4HM7 93-96
XJR 400 4HM3/4HM5/4HM6/4HM9
/4HMA/4HMB 95-99
FZR 600 89-93
FZR 600 R 94-95
FZS 600 Fazer 98-03
FZ 750 89-91
TDM 850 91-01
TRX 850 96-99
FJ 1200 (3CV/3XW Type) 88-95
APRILIA
RST Futura 1000 01-04
DUCATI
900 Supersport 89-90
907 IE 90-91
GoldFREN rendelési szám:
603-501F
EBC rendelési szám:
MD2001X
De azért mérd le minden méretét, járj utána, nézd meg a katalógusokban...