Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet, hogy rosszul tudom, de 4ütemű gépnél nem annyira befolyásolja a működést a kipufogó fojtása, mint egy 2T-nél. Természetesen dob nélkül csak a leömlőkel üzemeltetve gazdaságtalan, a fogyasztás megnövekszik vagy teljesítmény/fogyasztás aránytalanná válik. Ha nem ordít annyira a rendszer, hogy a szomszéd a hátadra basszon a seprünyéllel, akkor sztem jó. És mérgesebb a hangja.

MIKOR JÖN A TAVAAASZ?
Semmilyen összehasonlításom nincs, nem hallottam másik XJR-t még. Amúgy én a gyári, eredeti dolgokat szeretem!
Hát azt nem tudom, hogy kell meggyőződni, hogy van-e benne fojtás! Mondanám, NÉZZÜK MEG BELÜLRŐL , de gondolom éppen nincs nálad flex!
Esetleg nem hallottál olyan XJR-t puffogni, amelyiken nem gyári volt? Az érdekelne, mivel másabb a hangja, jobb-e fogyasztás, teljesítmény, szóval miben másabb, meg ilyesmi.
Szia! Nekem gyári a kipuffom, egyfolytában azt hallom :)
Hogy kell megnézni, hogy van-e fojtás benne? Hogy nem látok át rajta?
Egyelőre vidéken van, szóval csak a hangjára emlékszem. Sokkal halkabb, mintha csak a leömlő lenne rajta :)
Sziasztok!

Van valakinek eredeti, gyári kipufogója XJR400-on? Pontosan az érdekelne, tudja valaki, hogy van-e fojtás a kipufogóban, esetleg hallott-e ilyen vasat valaki működés közben!
Egyáltalán ilyen kis hengernél kell-e fojtás, van jelentősége vagy nincs?

üdv,
István
Úgy biza
Szép motor, de azért az xjr, az xjr.
A Banditám. Jó kis gép volt.
http://www.youtube.com/watch?f...

A 2:22-nél látható hőerőmű az utcám végén van :-(
Oké, csörögj majd, ha aktuális aztán megoldjuk a szokott módon.
Neked még egyszerűbb helyzeted van, ha fehérre kell festeni, nekem, hogy szép legyen néhányszor át kellett volna fújni azzal a méregdrága fekete festékkel, amit vettem hozzá.
Azért ha kell segítség csak szólj, szívesen segítünk!
Ha családtag a Fiat, akkor meg végképp megértem, hogy fel szeretnéd támasztani. Király lehet, hogy még megvan a családi verda, irigyellek!
Sziasztok!

Végül a Laser rendszerre kértem árajánlatot, a Campbell sem rossz, de végül mégis az előző mellett döntöttem. A Sima művek válasza alapján nekem az jön le, hogy kb. egy az egyben lemásolják az általam kiválasztott dobot. Küldtem egy képet is nekik, biztos ami tuti alapon.
Itt a válasz, amit írtak:
"Természetesen le tudjuk gyártani a kipufogó dobokat. A kipufogókat ha meg tudunk egyezni akkor, leghamarabb 2 hét múlva tudjuk kezdeni a gyártását. A végső felszerelésénél szükségünk van a motorra, az összekötő csövek miatt. Sajnos nem tartunk motorokra sablonokat az egyedi igények miatt. Talán mire elkészül a dob jó idő lesz a motorozáshoz."
Szóval korrektnek tűnnek, szerintem őket fogom megbízni.
Különben is annyian dicsérik őket, ennyi ember nem tévedhet!
Egy kis türelmet kérnék, még dolgoznom kell egy kicsit de kb. egy óra és beszámolok a tapasztalatokról.
Ez engem is érdekelne!
Szia Bazz!

Pontosan le tudják koppintani a Campbell féle kiput, vagy a Laser X-et? Az nagyon ZSÍRKIRÁLY lenne!
Esetleg valami egyszerűbb -de hasonló- lesz, mit mondtak?
Van valami netes oldaluk?
Ok. kell a hasidom, de meg kell várnom a fizut.
Sztem jövőhéten rád csörgök és megoldjuk, úgy mint a plexit.
A mocim ezüstfehér, de van Borsodban mégy egy ilyen mint az enyém és megvan a srác száma. Kifaggatom, hogy hol festették neki az ekeidomot.
A batyunak inkább eszmei értéke van. A Fater vette amikor születtem, de már akkor is 14 éves volt a vas. Gyakorlatilag ebben nőttünk fel, és már családtag.
Előjogai is vannak
Szerintem simán belepakolják a szelepházat a rendszerbe.
Nagyon sok jót olvastam Simáékról.
Állítólag Sima Béla a magyar kipufogógyártás Barry White-ja.
Nos, megkocsányoltam, hogy mennyit is fizettem érte, 17464 Ft volt a számla vége. Üvegszálas a cucc, még meg kell fúrni a csavarhelyeken, megoldani a rögzítését és fényezni. Ha gyári fekete (SMX) a motorod fénye, akkor festéket is tudok hozzá szerezni.
Örök hála a festék tippért ibagi kollégának.
A verdát illetően meg igazad van, valóban nem optimális fényezés nélkül hagyni a kasztnit. Attól meg azért jóval többet ér egy ilyen jószág, hogy hagyja az ember elporladni.
A kipufogóim felszereléséig még azért kell néhányat aludni, de mindenképp közlök róla fotókat, ha kész lesz a masina.
Nekem a rendszer egykipus és EXUP szelepes. Ha nincs benne a szelep, akkor talán lent elgyengül. Ezt hallottam.
Vagy bele lehet rakni az új rendszerbe a szelepházat?
Mennyi az ára?
Kéne!

Behajtottam néhány régi tartozást, most ebből fedezem a felújításokat. A batyut meg kell csinálni, mert kikasztnizva festés nélkül romlik az állaga, és nem akarom, hogy az eddig belefeccölt buga kárba vesszen.
Még festés előtt csinálok néhány képet emlékül a batyuról.
Bitang lesz a géped ezzel a kipuval. Fotókat feltölteni szíveskedj!
Szia!
Megjött a válasz a Simáéktól. Egy százasért legyártják kompletten az egész szettet, összekötőkkel, felszereléssel, mindennel. Kb. két hét múlva tudják elkezdeni a gyártását, úgyhogy számításaim szerint egy-másfél hónap múlva már kész is lesz.
Eddig nincs ettől jobb ajánlatom, úgyhogy szerintem meglépem majd.
Már csak azt kell megálmodnom, hogy sima rozsdamentes fényes felületű legyen vagy valami egyéb, kusztomizált egyedi akármi.
Húbazz, akkor néhány projektet futtatsz egy időben.
Az XJR-ről és a Fityóról is kérünk majd képeket! (engem legalábbis érdekel)
Jut eszembe, időközben kiderült, hogy az általam hirdetett bukócső egy közdarab segítségével mégis csak felszerelhető az 1300-asra, úgyhogy lehet, hogy ugrik a hasidom projektem, mert a kettő együtt nem fér meg. Ha gondolod beszerzési áron átengedem a nemrég vásárolt hasidomomat.
Így néz ki: