Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Van egy eladó túraplexim XJR-hez. Sötétített és tartalmazza a felfogatókat is. Egy pici kavicsfelverődés van rajta és két kisebb repedés a felfogató csavarok tájékán de ezeket leszámítva jó és bőven használható állapotban van. Ára: 6300 HUF.

Üdv!
Üdv körünkben!
Nem véletlenül egy R-es verzió,ezüst,kockás zászló mintával?
A tócsás megoldással az az egy problem hogy a hátsó kerék egy kicsivel szélesebb mint az első
Egyébként úgy meg sem szabad venni,hogyha nem próbálod ki. Ha menet közben el engeded a kormány, és húz valamerre akkor valami nem okés.
Szia!

Nemrégen lettem XJR 400 tulajdonos és a motoromon az első lámpa nem eredeti, hanem egy enduro fejidom van rajta sajnos. szeretnék hozzá egy kerek lámpát meg egy kisebb plexit tud e valaki segíteni nekem, hogy hol tudom ezt megrendelni vagy megvásárolni jó áron. Előre is köszönöm segítségeteket.
A hirdetésben a srác említ az RP19-esnek valami típushibát. Én nem hallottam róla, tud valaki erről valamit?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xjr_1300-534
6244
Hát szívesen válaszolok, ha tudok!
A választás az nehéz dolog. Vagy vigyél egy szerelőt, vagy jelentősebb motoros múlttal rendelkező egyént, vagy mindkettőt :) Különben is: több szem többet lát!
Sajna csak általános dolgokat tudok mondani. Ha ránézel a motorra és rendben lévőnek tűnik, tehát nem a lemosásra gondolok, hanem hogy valamennyire igényesen néz ki és nem gányolt megoldásokkal van felspékelve, az már elárul dolgokat.
Műszakilag olyanokat érdemes megnézni, hogy nem füstöl-e: gázadásnál, magas fordulaton, gázelvételnél. Hangról is sokat meg lehet állapítani, ha nem valami tuning kipufogó nyomja el a motor hangját. Persze a kuplung az zöröghet, de annak sebességben éppen fogni kezdő kuplunggal el kell tűnnie!
Ha tudsz és engedik, akkor érdemes kipróbálni, megnézni, hogy nem húz-e valamerre a kormány. Álló helyzetben megnézni elölről, hogy egy síkban vannak-e a kerekek(nem volt-e törve). Asszem ezt úgy is meg lehet nézni, hogy pl. egy tócsába belemész egyenesen, akkor utána egy nyomvonalon haladnak-e a kerekek(tehát a vonal, amit a kerekek húznak). De már régen foglalkoztam én is az ilyennel.
Érdemes végigkapcsolgatni a sebességeket, hogy mind megvan-e(asszem 6-nak kell lennie :) )
Gumi kopásáról meg lehet állapítani, hogy mennyire döntögették. Pl. az enyém totál laposra volt kopva, tehát sokat mentek vele egyenesen. Persze ettől még gyilkolhatták a motorját...
Megnézheted, hogy mennyire kopott a féktárcsa, fékbetét, a gumi, a lánckerék. Ezek mind elég nagy összegek, ha cserélni kell, szóval lehet pozitív az állapota vagy épp árcsökkentő tényező is.
Nézd meg, hogy nem folynak-e a lengéscsillapítók, főleg a hátsók. Bár ha a tengely felülete szép, akkor nekem egy tömítés cserével megoldódott a javítása. Ugrálj kicsit rajta, hogy működnek-e a lengéscsillapítók, nem túl puhák-e, ne csináljon úgy, mint egy hintaszék :)
Szervizkönyv jó ha van, vagy ha legalább felírta a tulaj, hogy mikor mit csinált.
Persze egy 17 éves motoron, mint az enyém is, előbb-utóbb kell cserélni dolgokat. Egy használtnál meg lutri, hogy mi jön elő.

Remélem nem írtam nagy hülyeséget, most ennyi jutott eszembe.
halo Tibus!
eloszor is koszonom valaszod. remeltem hogz hogy pozitiv valaszt fogok kapni.ugyhogy megerositettel a dontesemben, mar csak talalnaom kell egy megfelelo alapotuu xjr-t.meg ayt kernem hogy ird meg mire kell odafigyellni a vasarlasnal. koszonom helo
Szia!

Hasonló gépek:
Én először a Honda CB400SF-be szerettem bele kép
Aztán mikor komolyan elkezdtem nézelődni, akkor megtaláltam a Kawasaki Zephyr 400-ast, de ebből volt valami gyenge, fojtott verzió, szóval ezt hanyagoltam kép
Én a hasznaltauto.hu-n néztem végig az összes 400-as körüli gépet.
De persze mikor megtaláltam az XJR-t, akkor egyértelmű volt a választás. Én kinézetre döntöttem az XJR mellett. Persze azért utánanéztem és nem találtam semmi durva típushibát. A zörgő kuplungról olvastam csak, de ettől még tökéletesen működik.
Talán hátrányaként lehet megemlíteni, hogy léghűtéses, nincs olyan egyenletes hűtése, mint egy vízhűtésesnek, viszont nekem a blokkja jobban tetszik.
Autópályához már igen gyenge: vagy állandóan előzgeted a kamionokat, vagy csutkagázzal próbálod tartani az iramot a belső sávban a 140-nel menő autókkal. Nekem nagyon fárasztó volt, de szerintem nem is erre való. Ha gyorsulni/előzni akarsz, akkor eléggé kell pörgetni a 400-as soros 4 henger miatt(meg kettőt visszaváltani). Alacsony fordulatnál működő a V4 és a 2 hengeres gépek.

Én nagyon szeretem. Imádom a formáját, nagyságát, a kalsszikusságát.
helo.
xjr 400 szeretnek vasarolni, viszont nem ismerem csak a kinezete fogott meg nagyon, tudna e valki velemenyt irni rolla. illetve milyen hasonlo kategoriaju motorok vannak.
Ja.
A murugyán van egy poszt több fotóval, ahogyan régi retrogépek rohadnak az esőn.
Szívem szakad meg
Kár érte. Amúgy mi ez, valami amcsi roncstelep?
Kinek ismerős ez a blokk?
Vigyázz az asszonyodra!
Így már értem, hogy miért lesz kihívás, ha fel kell majd neki vázolni a kipufogó rendszer tervét.
Szerencsére nálunk a motorokkal kapcsolatos kiadások zöld utat szoktak kapni.
Az asszonyom simán felrúgná a gépem, rühelli a motorokat.
Szerencsémre esetemben az asszony is forszírozta, hogy cseréljük le a gyári dobokat, mert neki sem tetszett a motor hangja.
Jah, és nem mellesleg végignézte mögöttem párszor, amikor egy-két autós rám húzta a kormányt, mert nem hallották a halk motort. Úgyhogy nem kellett sokat lobbiznom a dobcsere mellett.
Ha az asszonynak beadom, hogy nincs élet egy új kipufrendszer nélkül, ami kb. 5 db. deákomba kerül, tuti beadja a válópert vagy legalább kitolja a szemem. ,
De próba szerencse ,
Nem akarlak elkeseríteni de nem valószínű, hogy össze lehet hozni az ekeidomot a bukócsővel. Minden esetre próbáld majd össze a kettőt, aztán meglátod, hogy kiadja-e.
A kipufogó kapcsán meg én is remélem, hogy olyan lesz, mint amit elképzeltem. Állítólag még az is benne van az árban, hogy hangolható lesz, mert direkt kikötöttem, hogy nem szeretnék valami üvöltős őrületet. Jobb szeretem a tekintélyes, mély hangon duruzsoló dobokat.
Meglátjuk de hidd el, én örülnék a legjobban, ha azt mondanád, hogy neked is ilyen kell.
Hát az ekeidommal sztem nem lesz meg együtt, úgyhogy beszélhetünk róla!
A kipufogóra meg k.....a kiváncsi vagyok, csak az a baj, hogy ha meglátom a gépeden addig nem nyugszom, amíg én is meg nem veszem.
No, ma nyeltem egy nagyot és berendeltem a "Laser" dobokat a Simáéknál. Ha minden jól megy, akkor egy hónap múlva jelentkezem az eredményekkel.
Hűű de fain az a bukócső az utolsó képen.
Nincs kedved esetleg megválni tőlük?
Amúgy nagyon szép a masina ebben színben, de azt hiszem ezt már említettem.
Masina bejáratáskor.