Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs valakinek magyar manualja?
Nekem csak angol van (az előző tulaj sem kapott magyart), ami nem baj, de jó lenne egy magyar is.

A szervíz jelzést hogy lehet nullázni? Érdekes, hogy a Skodám kezelésijében benne van, egy 125-ösében meg nincs. Ki érti ezt?
én 3.ker...jogsi nélkül de itt vannak pályák meg jó kis földutak ha egyszer lesz kedvetek....tervezünk 1 motorozást az egri vár makettjához(üröm) (endurocross topikban olvashattok róla,ma mentünk volna de kicsit halasztjuk)
Bp 4 ker
Bp.
Van benne olaj. Te milyen benzinnel használod? (Most megszokásból 95-öst tankoltam, legközelebb kipróbálom a 91-est.)
merre laktok?
Egyébként most őszel adom el a motort és veszek egy DRZ-400-at, vagy XT660-t. Muszály minél hamarabb beadni, mivel romlik az ára és nem akarok sokat bukni rajta.
Ja az a motorfék. :) Mivel szinte üres a rendszer azért hallani.

A kopogó hangal vigyázzzál, nekem volt mikor kifogyott az összes olaj és lementem vele 200 kilómétert és a végén azt vettem észre, hogy nyüszög a motor és akad. Lemértük az olajszintet és nem volt. Ajánlani tudom minden 1000 km-nél nézd meg az olajszintet.
Nálam van súrlódó, kis morgós, kopogós hang és szelephang. Ez utóbbi jövő hétem megoldódik (remélem), a többit meglátjuk. Még csak 1100 km van benne, én 850-től használom már azóta is lazult a blokk érezhetően.
A letöltött videókon is hallom (amennyire lehet) a blokk hangját, lehet, hogy ez a normális?
a 80as is viszi a 110-120at óra szerint,a 125ösé tuti pontos honda civiccel néztük
Ja most látom, hogy rx125, bocs
Nekem a blokk nem hangos. Mire gondolsz erős zúgásra?

Jó azért 160-ig ne mennyünk bár el, csukd be a mesekönyvet ez már tényleg hietetlen. Találkozhatnánk aztán megmutatnád ezt a csodagépet. Minden józan paraszt ésszel rendelkező motoros megmondja, hogy ez a gép nem viszi 120-at sem, még, hogy a 160
Elárulok egy titkot. Múltkor zárlatos volt az aksim és azóta csal az órám. ha 90-el megyek akkor 74-et mutat, ha 100-al akkor 84-et. A km számlálóm meg lelassult 220 km-t 160-nak ír be az órába Szóval vond le a következtetést, én nem hurrogom le a hozzászólásod, csak egy vélemény neked, egy xt125-s tulajdonostól.
Veled értek egyet, kb. 100 a vége, de ez nekem - lévén városban használom - nem nagy probléma. Ha nagyon rámszakad a bank veszek vmi nagyobbat de az nem most lesz. Engem a futómű/fék kárpótól.

Mesélj a blokk hangjáról!
hát pedig az 130 volt jó persze 2t motorhoz ne hasonlítsd...mi tengap mértük rx125(adatlapom)nél a 100-6,32 mp és 130-140ig gyorsul utána ott a vége....de előző tulaj azt mondta ment kiló60at is csak kapott 1 új gyújtást és azóta nem megy annyira végre...de hát 1-2 gázra emeli xt nem emeli 1átalán
Sziasztok!

Amit letöltöttél nem hang hanem videofelvétel. Ajánlom töltsél le egy kodek csomagot, és akkor sikerülni fog a lejátszás.

Aki meg 130-at ment vele annak gratulálok
Sajnos nekem 105-nél többet nem sikerült mennem, és szerény véleményem szerint az a 130-as adat az hamis félrevezetés. Egy 125-s 4 ütemű gép nem képes ennyit kihozni magából, kivéve pl.: a CBR125. - de hát az sportgép.

Én meg vagyok elégedve a motorral a városban, bár ha újra átgondolhatnám a dolgot nem ilyet vennék, mivel sajnos az elvárásaimnak nem felelt. Nem lehet vele előzni sem az országutakon, elég nehezen éri el a 100-at is. Szóval ha újra választhatnék akkor tényleg a sebesség előnyére és a stílus hátrányára vennék egy Mito125-t. Nem az én stílusom, én SM fan vagyok, de hát ha az ilyen gép utazója 130-140 és a vége 170 akkor jóval kényelmesebb egy túra.
az R volt és 100on volt kb 10 alatt és onnan még gyorsult is. nem volt vészes volt rajta vmi dob és az elhajtotta a hangokat..
X volt vagy R?
Mert az enyém X, lehet, hogy más az áttétel?
Nincs benne folytás.
Hosszasan még nem kínoztam, most voltam 1000 km-es szervízen.
Lehet, hogy ha nagyon hosszan huzatnám feljebb menne, de nincs szívem kínozni.
Lehet, hogy más áttétel volt azon a gépen?

Annak is hangos volt a motorja?
letöltöttem a hangot,de nem tudom elindítani
mi kell hozzá?
hát xt125tel már mentem és vittek is 130al....szóval nálad még fojtás lehet...
Kössz az infókat !!!!

Gondolkodás tárgyát képzi a dolog !!!
Még van időm ezen gondolkozni, de idejében ell kell kezdeni !!!
Szia!

A vásárlást akkor nem fogod megbánni ha nem vársz túl sok teljesítményt tőle, mert az nincs neki.
Tuningon ne gondolkozz felesleges pénzkidobás, inkább vegyél nagyobbat. A Giannelli gyárt rá rendszert hororr áron, kb 1-2 LE pluszt ad az egész tartományon, csúcsteljesítményen nem emel.

Kb. 100 a végseb, 77 kg vagyok, a gyorsulás ezért százra kb. végtelen.

A motor fogyasztása kevesebb mint 3 l, pontos adatot nem tudok mondani, mert nemrég vettem.
A motor nehezen melegszik be, szívató nélkül leáll, szívatóval pedig nagyon pörög.

A futómű szuper (pesti kátyús utak), fék szintén szuper. Imádnivaló a kis gép, én munkába járásra, kisebb utakra használom, de a motorozás minden percét élvezem!

A blokk nekem elég hangos, a jövő héten viszem szelephézag állításra remélm csendesedni fog sokat, mert most fáj pörgetni.

Ha ezek ellenére ezt a típust választod, és elviseled, hogy legyorsulnak lámpánál a robogók nem fogod megbánni. Én nem bántam meg, pedig volt egy pár motorom már (Simsonok, GSX400E, ZX-10, NRG).

Üdv,
2N

Ui: Másnak is zajos a blokk?
Hello mindenkinek !!!!

Épp most gondolkoztam el a 125-ösökön és a Yamaha XT 125X eléggé teccik !!!

Tudnátok írni pár adatot róla mint pl : gyorsulás 100-ra, végsebesség(hány kilós ember alatt), fogyasztás!!
Hallod jó hangja van ettől a kipufogótól a motornak !!
Te csináltad?? Vagy vetted(mennyi volt) ????

KB ennyi !!

Köszi előre is az infókat
Supermoto-s üdvözlettel : Stoppie
Sztem ha csak a kipufot félted, elég egy 10cm széles lemez, az eleje egy kicsit fölhajtva, hogy nehogy beleakadjon valamibe.
Azért komolyan gondolkozom, hogy rendelek egy blokkvédőt, mert ha ne adj isten egyszer úgy odaverem a gépet, hogy leszakadnak a kipufogócsővek és megsérül a blokk, akkor többe kerül az egész, mint a 45.000-es védő... Szerintetek?