Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és még azt is hozzá teszem hogy nem vagyok egy nádszálgyerek a 95 kg ommal
jah és gpsel mérve a 111 az csak 109
xt 135el? nekem 116 lejtőn hátszélben 15ös lánckerékkel elöl (gyárival 111 szintén szakadékban)
Am ki akartam cserélni a lánckereket amúgy is ugyhogy mind1...

De igazatok van, mégha nem is akartátok hallani

Így ok
Jó tudom csak én közbe írtam a komit amég ti is írtatok...
nem azt akartuk hallani hogy igazunk van, csupán felnyitjuk a szemed .)
Jólvan, győztetek, akkor nem megy 120-at, lehet örülni

De nekem ígyis megfelel
Sajnálom, de az XT vége se annyi amennyi. Ez tapasztalat!
Ittvan pár xt-s video, mert ugye az xt-be ugyan az a blokk van, a súlyuk is szinte ugyan az, mert az YBR 113 kg, az XT pedig 118, tehát nagyjábol hasonlóan kell menniük:

http://www.youtube.com/watch?v...

http:/
/www.youtube.com/watch?v...


http://www.youtube.com/wa
tch?v...
Tegyél rá egy bringaórát, meg fogsz lepődni.
Az "1" az biztosan véletlen volt.
mondhattam volna 100rekesz sört is.
Ricsi, az óra szerinti értékek nem igazán mérvadóak. Mondjuk egy digitális óra pontosabb, de még akkor sem.
Sokat vitatkoztam már srácokkal itt a fórumon végsebességről, és el nem tudod képzelni néhány óra mennyit csal!
Figyi, maradjunk annyiban, hogy
- ideadod egy körre az YBRt, rakunk rá egy GPSt vagy korrektül beállított bicikli órát
- ha tényleg megy 120at a gps szerint akkor fizetek neked két rekesz sört.

Nem véletlen vagyok biztos a dolgomban.
Most gyorsba ezt a kettőt találtam:

http://www.youtube.com/watch?v...

http:
//www.youtube.com/watch?v...


A második videoban vszeg 2 személlyel.

Erröl ennyit.
Nem értem miért érzi szükségesnek hogy +80kmvel többet írjon oda. Ez ilyen cbr125 feeling, hogy az is 140et megy :) ja persze
Ez viszont űberelhetetlen:

"Sziasztok nekem van egy full tuning simsonom 70 es stage6 hengerel,viz hütésel, still gyujtásal,,menbrános,kartelba sziv,21 delorto karbival.Sokk pénzbe került és idő be de megérta, végsebbeség 180 km/h

Kinek kérdése van irjon a budalacii@citromail.hu"
Forrás:
http://simson-s5
1.gportal.hu/

én nem szólok semmit :) de ez akkor is nagyon jó volt Emzoli :DDDDD
"Jah és az YBR 120-at megy..."

Ááámoggyy, kiráály lááány, tralla lalla laaaa
Jaja Adrin a spanom.
Egyébként a 2t is marha megbízható ha megfelelően be van karburálva, megfelelő alkatrészekkel van összerakva, megfelelően szervizelik, és betartják a szervizintervallumot!
Gumifákat meg minden :)
Jaja, sztem ő lesz az: Adrinxt125
Tyt a spanod véletlenül nem az ADRIN nevű felhasználó? Csak azért gondolom mert néztem egyik nap az adatlapját és ő is Hódmezővásárhelyi asszem. Na mind1, ha ő az akkor az XT télleg kap rendesen De az YBR-ben is az a blokk van, mint már sokan mondták itt elöttem. Am nem verem magam hogy 600ast vezettem, csak arra céloztam, hogy nem ilyednék meg az RS-től. Am meg nem ismersz, honnan tudod, hogy csak az egyenesben tudom húzni? Jah és az YBR 120-at megy, nem akad meg 80 nál :P De mind1 nekem 2t soha nem kéne mostmár 4t helyett. Egy biztos, az ybr, xt, r125, cbr 125, stb elmegy 30-40, esetleg 50 ezer kilómétert, ellenben a 2t-k nél (és most nem csak az RS-re gondolok) nem ritka ez a: "megadta magát az RS-em (vagy akár milyen 2t-m) alig 7000 km-nél" :P De hozzáteszem, hogy 125-ös kategóriában nekem kinézetre az RS tetszik a legjobban. NA mind1, ne vitázzunk. Széles utat, olcsó benzint!
ugyan olyan jó mint az ybr
jó hát azon is széthullott már a kuplung, meg elektronyos bajai is voltak asszem, de elnézhető figyelembe véve a hajtás módját :D
Az Xt125 télleg nem rossz gép, spanomnak az van. Hát szerintem a világon az az XT kapta a legtöbbet a szájának. Eddig jól bírja :) 26ezret ment el padlógázon :D
sportot űzök a kötöszködésből, ezt belátom
Aki akar megismer élőben, aztán rájön hogy nem vagyok ilyen bunkó :D