Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok
Lenne egy kérdésem ha valaki tudna segíteni yz400f ről lenne szó új dugattyú hengerfej felújítás megvolt előtte sokat állt.Most szépen indul jár de viszont egy 2 perc múlva állóhelyben tiszta izzó a leömlője van rajta gáz gyorsító de (gány) azt le akarom vágni simára tenni hogy ezt az okozná vagy csak simán kellene még adni neki üzemanyagot.
Sziasztok YZ426f nek hány üzemóránként kell dugót és szelepeket cserélni???
Köszi
Futómű új alkatrészek eladók kedvező áron
tel.: +36-30-579-1558
Futómű új alkatrészek eladók kedvező áron
tel.: +36-30-579-1558
Hali! SOS-be szűkségem lenne 2009-es yz250f bontott kábelkötegre!!!!
Hali ! Làtom régi hirdetés véletlen nem maradt meg nekem fontos lenne!!! Horvàth Attila
Sziasztok! Találtam otthon megmaradt jó állapotú működő gyári benzincsapot, egy 92'-es Yz-125-ön volt, de jó a többi évjárathoz ( meg valszinű 250-hez is). Ha valakinek kell szóljon, megválok tőle szívesen.
Sziasztok!Eladó 1998 WR 400 karburátor hibátlan állapotban.Ár:45000 tel:306244747
Üdv!

Yamaha WR 426F hez (2001) keresek hűtővédőt illetve haspáncélt :) köszi
Sziasztok csináltunk egy Yamaha yz, wr, yzf, wrf adok veszek, fanclub csoportot a facebookon, aki akar nyugodtan csatlakozhat! facebook.com/groups/259190074509634/
Sziasztok !
Érdeklődnék hogy a Yamaha YZ 426 F 2002-es motorról kinek mi a tapasztalata ?! A motorja csendes,olajat nem eszi, váltó pontos, csak azért kérdezem mert ahogy megvettem elég sok rosszat hallottam róla hogy a váltó nem bírja a strapát meg a motorja sem a leg megbízhatóbb. Köszönöm a segítségeket
Sziasztok! vásárolnék jo állapotu yz250 2t...2000-2006 ig..Ha van valakinek elado kérem jelezze... köszi
Sziasztok yz400f hez valtot keresek nekem sérült 1 léptetövillám es 3rom fogaskerekem .
Érdekelne hogy valaki biztosan tudja e hogy a 426-é megegyezik e vele (cikklista szerint van valami eltérés)
Neked nem 3 csavar fogja az állórészt? Mert úgy emlékszek hogy az fix,de már rég volt előttem.
Sziasztok nincs valakinek esetleg elfekvőben yamaha yz 250 1993 évjáratú motorhoz egy lendkereke wr is jó válaszotok előre is köszi.
sziasztok eladó yz250/450f idomszett+üléshuzat.
Tartalmaz: hűtőidomok oldalidomok első hátsó sárvédő rajtszámtábla és üléshuzat.
Nem törött nincs javítva üléshuzat nincs kiszakadva.
Ár:30.000
Sziasztok lenne pár eladó cuccom ha valakit esetleg érdekelne!
Alloymx fekete28-as nadrág 10 ezer!
Fox 180 Yamaha kék 30-as nadrág 13 ezer ft!
Továbbá vannak márkás 22 és 28,6 kormányaim:Renthal Fatbar,Protaper (Az egyik Yamahás!) Reikon!
Új még csomagolásban lévő Sunline kuplungkar és dekompresszor egybe konzollal együtt! 6 ezer ft!
Hali
Első fékre egy árat dobnál.
Köszönöm.
Belsővel nem volt gond úgy tűnik az előző tulaj is odafigyelt rá szép tiszta olaj volt benne nem volt tele lerakódással csúszópersely sincs szétkopva benne lapkák is rendben voltak krómszár sincs agyon kopva karcolva. így csak olajat cseréltem benne. Az elsővel már más volt azt telibe fel kellett újítani összes csúszóperselyt o-gyűrűket porvédőt mindent.
Hát igen így ahogy leírtad részletesen tényleg fillérekből megvan sajnos nem ismerek olyan hidraulikával foglalkozó céget ahol mind ez beszerezhető. De valószínűleg Debrecenbe biztos találok ha szükség lesz rá.
Szia. Én az árat csak egy kopó alkatrész + olaj cserére írtam, az 20e Ft. A felújító szett az lehúzás a köbön, azért írtam, hogy hidraulikával foglalkozó céget keress meg a gátlóval kapcsolatban. Én ott vettem meg a gátlóhoz a cuccokat ('98-as yz250, Kayaba gátló):
-tömítés (nem szimering): LSH6 16x36x5, 1514 Ft
-csapágypersely: PCM 16x18x15, 445 Ft
-porvédő: L16x28/31x6,3/10, 660 Ft
-o-gyűrűk: pár száz ft
-a felső csúszógyűrű jó állapotban volt azt nem cseréltem

Így jön ki az olajjal a 10e Ft körüli anyagár, de mint mondtam szerintem így sem éri meg. Egyébként szét szedted a gátlót, megnézted milyen állapotban vannak a csúszóperselyek? Nem szerencsés elódázni a felújítását (mint ahogy azt a motortulajdonosok nagy százaléka szokott), különben tényleg újra kell krómozni a szárat vagy egy másikat venni stb.
De igazad van most találtam már 8400ft ért is szimering és o-gyűrűszettet hozzá. de szerencsére nem volt vele gond csak olajat kellett cserélni.
Összeraktam ezzel az olajjal így már teljesen más. Köszönöm a segítséget.
Szia.
Nem újítom fel csak olajat cserélek benne. Egy felújítószett amúgy 36 ezre hozzá. A szakival is beszéltem ő 40 et mondott plusz oda vissza posta szóval 45 ezret a felújításra mondjuk ebben az árban benne van a szár krómozása szelepelés újra eloxálja az egész házat szóval minden.
A 10w-s olaj se megy kárba jó lesz az elsőtelóba ha olajat cserélek benne
Ma megjön az olaj szerencsére 5200-ért sikerült szerezni 2 cserére biztosan elég lesz aztán kiderül azzal hogy dolgozik.
Szia. Igen, eltérnek némileg. Olajszakit vagy teló specialistát kéne megkérdezned a részletekért. Amit írtál olaj vagy gyári Kayaba gátló olaj való bele. (shock oil-t keress, ne fork oil-t)

Tanács1: hidraulika boltban talán kicsit olcsóbb mint motorboltban (pl germalex), de így is elég drága

Tanács2: ha jól sejtem gátló felújítást csináltál, egy komplett felújtás szerelőnél kb 20e ft, ha te magadnak csinálod olajjal, csúszóperselyekkel, o-gyűrűkkel, porvédővel, tömítéssel együtt anyagárban 10-15e Ft + a ráfordított időd, szóval nem éri meg annyira szerintem, pláne hogy most a 10w-s olajat is engedheted le. Ráadásul ha szakihoz viszed, a tömegedhez hozzá tudja állítani a lemezelést.
szia. Igen ugyan azt amit az elsőtelóba is használok. Na akkor ezek szerinte az ebbe nem jó?
Akkor ezt kéne a hátsóba használnom?: MOTUL Shock Oil Factory Line VI 400 villaolaj.
Köszönöm a segítséget.
Szia. Szerintem teleszkóp olajat tettél bele, nem gátló olajat. VI400 a gátló olaj, 2,5W-s a viszkozitása. Ameddig kísérletezel a beállítással, lemezeléssel akár, addig jó bele a levegő, de hosszútávon vagy verseny körülmények között nem ajánlott a levegő.