Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Heló! Persze, ha van leírásod nagyon örülnék neki. tbalazs85@citromail a címem. Köszi szépen előre is!
És neked melyik gumi jött be legjobban? Érdemes 175öset felrakni?
Ja, én kizárólag túráztam,és az első 2000 km-t nagyon szigorúan betartottam :) :) :) de azért húztam Neki rendesen,fincsi nyomatékos volt!!
Szia!

Én még 2002-ben vettem szalonbol 0 km-esen. 3 évig használtam,beleraktam 18.000 km-t.
Asszem az eredeti gumija Dunlop D220 volt,azzal kb 12000-et mentem,aztán Metzeler Z6-ot tettem rá,az egész jól tapadt...
Kell még használati útmutató,szervíz leírás magyarul?? 3 MB kb,be van szkennelve :)

Üdv:

Buba
Milyen gumit ajánlanátok? érdemes nagyobbat felrakni? Félkemény gumi kéne szerintem. Túrázni szeretnék a mocival. Mennyit megy el 1 gumi?
Tudnátok nekem valami sisakmárkát ajánlani 40ezer körül?
Köszi a segítségeteket!
A cbr fékei gyengébbek meg asszem az ülést nem lehet felnyitni, főleg ezek miatt döntöttem a cat mellett. Na meg mert álomszép
Úgy akartam. De most már csak este tudom.
Szvsz a cbr is szép. A Tcat 1-2 százezerrel olcsóbb, ezért jó alternatívája a cbr-nek. Kb ugyanannyit tud, kevesebb pénzért.
Elküldöm a "gyári" könyvét is, ha kell.
Te a Hayens manualt akarod küldeni, de neki gyári könyv kell. Monduk a Hayens-el jobban jár.
Amúgy én rengeteget vaciláltam hogy milyen mocit vegyek. az R6 tetszik igazán de ez mindenképpen kényelmesebb és amúgy sem tudnám kihasználni a plusz 20lóesőt. A sporttúra kategóriában a cbr600f tetszett még a 97-es de abban szerintem több volt a szépséghiba. Szerintetek?
Most már tuti van rajt elég hely.
Ha nem megy próbáld meg óriás mellékletként átküldeni.
Köszi a fáradozást!
Megpróbáltam átküldeni, de szerintem nem ment át. 14MB. Lehet, hogy nincs elég hely a postodban?
Szewasz!
Ha valami kép is van hozzá talán segít
Nagyon megköszönöm ha átküldöd. tbalazs85@citromail.hu
Örök hála! azért ha valakinek van magyar azt is szívesen elfogadom
Van. Csak nem magyar. Ha kell elküldöm mail-ban.
Hali!
yzf600r gyári könyvet keresek. tudnátok segíteni valami honlapcímmel vagy valamivel? mentek tüntetni? engem nagyon bosszant a teljesítményadó. Pedig a Tunci 100 paci... Most vettem 1 97-est és nagyon begyere....
A technikai fejlesztések nagy része az elektrónkában van, ami egyre inkább a rákfenéje a mai jármüiparnak. A Mercik meghibásodásának több mint 50%-a elektromos hiba. Bár a japánok ebben nem állnak olyan rosszul . És azért nem biztos hogy 10 Le-ért érdemes mindent agyonbonyolitani az átlagmotoros számára. Akinek a max kell az vesz R1-et.
Tegnap még bányasztam: volt 2005-ben is, 2006-ban is és lesz 2007-ben. De technikailag avitt mint egy Bandit. Egy elfogadható katalizátort rávágni semmiből nem áll.
Szerintem inkább a marketinges megfontolás lehet az oka: teljesítnényben alig van különbség közte meg a Fazer között, Európában meg mostanában inkább a nakedek mennek.
Nem lehet hogy csak az USA-ba (vagy először ott) vezetik ujra be? Elég nagy piac és lehet hogy kellő darabszámot remélnek. Végülis a burkolt tura-sport (Thundercat és -ace) elégé hiányzik a kinálatból.
Az is lehet hogy környezetvédelmi okokból nem lehet EU-ba hozni vagy drága a Katalizátor meg egyebek.
Az egy dolog, hogy a .hu állandóan le van maradva, de az -europe.com-on sincs rajta, pedig az azért karban van tartva. Én úgy tudtam, hogy ezt a motort már nem forgalmazzák, erre tessék: az ami piacon még ott figyel.
Hát erről annyit hogy amikor én megláttam először a TZRt a Yamaha.comon akkor a yamaha.hun még hire hanva nem volt! szal ennyit erről!és 2003tól van TZRszal le voltak maradva picikét
A link lemaradt.
Sziasztok!

Amerikában újra/még mindig forgalmazzák a thundercatet?
Hé emberek nem tudna valaki SOS-ben adni egy kipufogót? A biztosítónál le kell adni, de nekem nincs meg a gyári, közben a motorra lenne vevő. Úgy, hogy az sem baj ha sérült.
Egy nyúlott szar lánc elég sok lóerőt elvehet. Ez igaz.