a korongok cseréje szervizmunka, nem felújítás. a hengerfejet levenni nem kell ki szerelni a komplett motorblokkot.
hengerfejtömítés 15-20 e ft +posta
szelep fészek marás +szelep köszörülés 1000 ft-1500ft /db műhelye válogatja + pénz a mosás és összeszerelés + üzemanyag oda vissza vagy posta
szelep szár szimeringet akkor cserélünk ha kikeményedett /szakadt - gyári kb1500 ft/db, után gyártott 500-800ft /db /+posta
vezérműlánc gyártottól és beszerzési helytől függően 20-40 e ft, persze csak ha megnyúlt. /+ posta , vezérmű láncot lehet cserélni úgy is hogy a nittelést kipréseled majd vissza ,nem kell főtengelyig bontani a blokkot.
érdemes utána keresni -goggle- hogy vannak akciós komplett tömítés szettek amiben a-z ig minden tömítés benne van.
én inkább elgondolkodnék azon hogy jó/tapasztalt/becsületes szerelőhöz vittem e a motorom.
segítettem