Arról írnak a talján lapokban, hogy Bulega megújította a Ducatival kötött szerződését, és ennek értelmében részt vesz a 2027-es, alapjaiban új GP-motor fejlesztésében. A megállapodás állítólag azt tartalmazza, hogy 2026 végéig a Superbike-ban marad, emellett párhuzamosan bekapcsolódik a GP-projektbe, és a '27-től indulhat a gyorsaságimotoros-világbajnokságon.
Razgatlioglu a Yamahánál, Miller a BMW-nél?
Bautista várhatóan visszavonul, vagy legalábbis hátat fordít a Ducatinak, mégpedig legkésőbb 2025 végén. Ennél is meglepőbb, hogy szintén az olasz szakemberek szerint Razgatlioglu és Miller közösen találhat megoldást a pilótahiányra: azt sejtik, hogy a BMW is aktívan részt vett a Pramac Yamaha-tárgyalásokon, igyekezett megkönnyíteni a török átigazolását a GP-be, cserében viszont Miller kék-fehér bőrruhát húzhat 2026-ban.

Kiemelték, hogy továbbra is boxutcai, nem megerősített infónak kell tekinteni a fenti híreszteléseket, melyeket később megcáfolhatnak, és egy részüket minden bizonnyal meg is cáfolják, ám jelenleg ezek a legfrissebb és legvalószínűbb átigazolási pletykák.

Mindenesetre Mugello után már többet fogunk tudni, ugyanis elvileg ott jelenti be Razgatlioglu, hogy hol folytatja 2026-tól, és az átigazolások egész sorát indíthatja el a Superbike-ban.
Frissítve:
Fél órával a cikk élesítése után hivatalosan is bejelentették, hogy igazak a sejtések: Razgatlioglu jövőre a Pramac Yamaha színeiben indul a MotoGP-ben, míg Bulega – kezdetben – tesztpilótaként vesz részt a MotoGP-Ducati fejlesztésében, és később gyári pilótaként csatlakozhat az alakulathoz.