Vadonatúj, határozottabb baritont árasztó kipufogórendszer, automata menetstabilizáló (ASC) a szériafelszereltség részeként, automatikus nappali menetfény és átdolgozott CVT-váltó - ezek a megújult BMW C 650 Sport és GT modellek kapcsán említhető legfontosabb változások. Természetesen a műszaki paraméterek mellett az is szót érdemel, hogy a kétkerekűek között elsőként elérhető az SVA (Side View Assist) holttérfigyelő rendszer, mely segít megelőzni a főként sávváltáskor előforduló koccanásokat:

Így működik a gyakorlatban a BMW holttérfigyelő rendszere

Természetesen a külcsín apróbb finomításával is jelzik, hogy modellváltás történt a bajorok robogóflottájában, ennek megfelelően az új típusok még dinamikusabb megjelenéssel, korábban nem látható, narancs, fehér, fekete és bronz fényezéssel, továbbá még egyszerűbben használható középállvánnyal kerülnek a szalonokba.

bmw-c650-holtterfigyelo-6496
Az új felfüggesztés igazodik a páros túrázás, a szerpentinezés és a városi körülmények kihívásaihoz is

A BMW C 650 Sport, illetve C 650 GT típusok átfésülése során arra is ügyeltek a mérnökök, hogy a felhasználói visszajelzéseknek megfelelően változtassanak a felfüggesztésen, így elmondásuk szerint a rugózás és a csillapítás beállítása tökéletes kompromisszumot nyújt a sportos vezetési stílus mellett és a laza túrázás során is. A cél egyértelmű volt: olyan, könnyen kezelhető és univerzális kétkerekűt készíteni, mely egyaránt megfelel a városi és az országúti közlekedés kihívásainak.