· Képek: BMW Group · 2018. június 14. 130

Továbbra is szárnyal a bajor gyártó

Mint égen a csillag

A BMW értékesítési sikerei töretlenek, a vállalat az idei évben is kimagasló mennyiségű új járművet adott el. A motoros üzletág is jól hasít, május végéig több mint hetvenezer új kétkerekű talált gazdára.
A 2018-as esztendő a BMW Group történetének eddigi legeredményesebb első öt havi értékesítési mutatóját hozta. Január és május között a cégcsoport 1 003 573 darab új BMW, MINI és Rolls-Royce modellt adott el, ami az előző év azonos időszakához mérten 1,6 százalékos növekedést jelent. Egyre intenzívebb érdeklődés mutatkozik az alternatív hajtású gépjárművek iránt, olyannyira, hogy idén 41 százalékkal több tisztán elektromos és plug-in hibrid kocsit adtak át, mint egy évvel ezelőtt.
{{articleGallery[18418].caption}}
Az autós üzletág mellett a motorkerékpáros részleg sem takaréklángon ég, a BMW Motorrad 70 007 eladott példánnyal zárta az első öt hónapot. Noha ez az egy évvel ezelőtti eredmények tükrében 1,6 százalékos csökkenést jelent, pusztán a számokat nézve igazán elismerésre méltó eredmény. A bajorok kétkerekű divíziója egyébként sok-sok újdonságot tartogat, csak idén kilenc új járműről rántják le a leplet, s mint az általuk kiadott sajtóközleményből megtudhattuk, az ezzel párhuzamosan végrehajtott termelésoptimalizálás az új modellek szállítási idejére is hatással lesz.