Parádésan indult a pályafutása, hiszen csak nemrég járt nálunk teszten az első hazai példány, s az elmúlt hetekben már több mint féltucat talált gazdára Magyarországon az új BMW R 18-ból.

bmw-r18-transcontinental-28179
Tán még soha nem kaptunk ennyi kérdést a tesztmotorról, mint amikor az R 18 járt nálunk. Muszáj belenyugodni: ezzel negyed óra a tankolás, mert nemcsak a motorosok, hanem az autósok is ránk zúdítják kérdéseiket...

Szinte még fel sem ocsúdtunk, hogy milyen hatalmas erőforrás trónol az elsőként bemutatott First Editionben, máris jött a túrázóknak készült Classic modell, s most úgy tűnik, hamarosan újabb taggal bővül a família.

bmw-r18-transcontinental-28178
A család második sarja, a kisebb első felnin futó Classic

A minap jelentek meg kémfotók a harmadik modellváltozatról, mely a bajorok beadványa alapján a Transcontinental nevet viseli. Természetesen a váz és az 1802 köbcentis erőforrás megegyezik, azonban képünkön jól látszik, hogy a kipufogóleömlő itt oldalról takarja az első kereket, míg a First Edtitionnél nem, vagyis jó eséllyel ballonosabb abroncs és/vagy hegyesebb villaszög jellemzi az újdonságot.

bmw-r18-transcontinental-28180
Így fest az új BMW R 18 Transcontinental, alatta összehasonlításként az alapmodell

Noha egyelőre csak tesztelik a 2021-ben érkező újdonságot, a márkafórumokon tényként kezelik, hogy még a következő nyári szezon előtt megkezdődik a látványos modell árusítása.