Gyakorlatilag az összes motorgyártó egyre több figyelmet szentel a folyamatosan erősödő, már most is őrületesen nagy indiai piacnak. Mivel ott a helyi közlekedési sajátosságok miatt a kisköbcentis járgányok hódítanak, értelemszerűen mindenki könnyed, kezes, szerényebb össz-lökettérfogatú városi masinákkal rukkol elő. A helyi szaksajtó már egy ideje tudni véli, hogy a Ducati együttműködést tervez az újdelhii székhelyű Hero Motorcycles-szel, melynek keretében jelenlegi legolcsóbb kétkerekűjüknél, a 400 köbcentis Sixty2-nál is kisebb, belépőszintű géppel állnának elő, hogy legyen nekik is valami, amivel meghódíthatják a helyi fiatalok szívét.

ducati-hero-kiskobcentis-motor-19027
Indiában egyszerűen nincs igény a nagy, erős motorokra, hiszen a zsúfolt urbánus környezetben a fürge, keskeny és olcsó hátasok az ideális közlekedési eszközök, vagyis a Ducatinak sincs más lehetősége, mint errefelé nyitni
Azt egyelőre nem lehet tudni, hogy milyen stílusú járműben gondolkodnak, lehet, hogy maradnak a népszerű scrambler-vonalnál, de az is elképzelhető, hogy a BMW-nek már bevált endurós fazonra gyúrnak rá. Az olaszok nemcsak ezen a téren munkálkodnak, hiszen mindeközben már gőzerővel dolgoznak a legújabb Hypermotardon, melyről néhány lesifotó is napvilágot látott. A frissített modellen elsősorban esztétikai változásokat eszközölnek majd, főként a legelső Hypermotard formajegyei köszönnek vissza, de hajtóműve és főbb paraméterei változatlanok maradnak. Ugyanakkor fejlettebb elektronikai csomagot kap, melynek része lesz egy újfajta elektronikus gázmarkolat és kipörgésgátló is. Az újdonságot a jelenlegi tervek szerint 2019 őszén mutatják majd be.