A Ducati vezérigazgatója, Claudio Domenicali megerősítette, hogy egy vadonatúj projekt zajlik éppen, ráadásul ezúttal a márkától idegen területen, a négyhengeres gépek osztályában próbálják ki magukat.

- Ez nem elérhetetlen, exkluzív különlegesség, hanem egy csúcsminőségű, de megvásárolható sportmotor lesz - tette hozzá Domenicali.

ducati-v4-superbike-11913
A márka védjegyévé vált, 90 fokos hengerszöggel nem szakítanak, de a jövőben kisebb, négyhengeres erőforrások kerülnek a legdurvább Ducatikba

Ez egyben arra utal, hogy a Superbike-világbajnokságon is szakítanak az oly' sok győzelmet és trófeát hozó V2-es koncepcióval, és - várhatóan a 2019-es szezonban - már ők is ezer köbcenti alatti, négyhengeres modellel indulnak harcba az újabb bajnoki címért.

- Egészen biztos, hogy a jelenlegi, V2-es Panigalét idén és 2018-ban még láthatjuk a pályákon - erősítette meg Paolo Ciabatti, vagyis az a legvalószínűbb forgatókönyv, hogy 2018 őszén, a hagyományos seregszemléken láthatja először a nagyközönség a formabontó, literes, V4-es Ducatit.