Pár perc erejéig bepillanthatunk az üzembe, hogy miként is lesz kész jármű a csupasz vázból és a – masszív karokon érkező – fődarabokból.

Így készül a Harley-Davidson Pan America

Önmagában tán még impozánsabb a Revolution® Max 1250 erőforrás, mely teljesítmény és forgatónyomaték terén is tartja a lépést a riválisokkal: kereken 150 lovas, legnagyobb forgatónyomatéka pedig 127 Nm. Különlegessége, hogy a hengerek 60 fokos szöget zárnak be, ami nem ritkaság az európai V2-eseknél, de annál inkább az amerikai motorokban.

Noha korábban is volt már terepmotorja a Harley-nak, a Pan America az első modell, amivel a mai értelemben vett túraendurók között próbál szerencsét a gyártó

Nyár elején már élőben is megcsodálhatjuk a gépet, mivel júniusban itthon is megkezdődik a Harley-Davidson Pan America és a gazdagabb felszereltséget Pan America Special árusítása. Ha részletesebben megismerkednél az újdonsággal, itt találsz további érdekességeket róla, illetve itt elolvashatod korábbi cikkünket a Harley legújabb modelljéről.