Bátran leszögezhetjük, hogy a Honda és a Hawk modellcsalád rajongói már tűkön ülve várják, hogy végre megkezdődjön az idén tavasszal leleplezett gép értékesítése, de úgy tűnik, egyelőre csak néhány piacon lesz elérhető a modell.

honda-hawk-11-ertekesites-2022
Az Africa Twin és az új NT1100 erőforrása köré épült Hawk csak szeptember végétől lesz elérhető, ráadásul csupán Ázsiában, tehát az európai debütálás továbbra is kérdéses

Miként az alaposan átírt mondás is tartja, az egyik szemünk sír, a másikat pedig a fal adja, mert ugyan előrukkolt a gyár az idén szeptemberi dátummal, de nekünk, európai motorosoknak ez sovány vigasz, mert egyelőre csak szülőhazájában kapható az újdonság. Igazán kár érte, hiszen a retrómotorok továbbra is népszerűek az öreg kontinensen, a Hawk név is jól cseng, azaz várhatóan sikeres lenne Európában is.

honda-hawk-11-ertekesites-2022
Meglepetés, hogy egyelőre nem elérhető a modellhez a DCT-erőátvitel

Addig is, míg kiderül, mikor láthatjuk itthon is a Sólymot, ízelítőül itt a távol-keleti tesztelők videója arról, milyen szépen szól a Hawk – amiért az új NT1100-at és a régi, valamint az új Africát is sokat dicsértük –, és némi kanyarvadászatot is láthatunk az újdonsággal:

Jobbról a hatodik ikonra kattintva feliratosan is nézhető a teszt, és a mellette található fogaskerékkel lehet nyelvet váltani angolra vagy akár magyarra 

A felvételt látva csak nőtt a kíváncsiságunk, hogy vajon lesz-e európai változat a gépből, és ha igen, mikor érkezik Magyarországra? Akárhogy is, szívesen látnánk a karcsú, régies stílusú sorkettest, mely vonzó, egyszersmind hondásan megbízható motornak tűnik – érdekes színfoltja lenne a hazai motorpiacnak.