Néhány napja bukkant fel a világhálón ez a videó. A valószínűleg szándékosan szemcsés, rossz minőségű felvételen egy önállóan, egyhelyben álló motort látunk, ami a sajátos, csuklókon mozgó hátsó lengőkarnak köszönhetően mindig megőrzi stabilitását:

A megannyi plusz alkatrészt látva – és azok tömegét megtippelve – egyelőre utópisztikusnak tűnik a megoldás, pontosabban annak gyakorlati alkalmazása a szériamotorokon. Mindenesetre érdekes ötlet, és kíváncsian várjuk, hogy mikor tudhatunk meg többet a Honda önegyensúlyozó rendszerének működéséről

Mintha csak egy négymotoros, giroszkópos drón lenne, érzékelői és motorjai segítségével mindig igazodik a gép mozgásához, ami így megőrzi stabilitását. A hírek szerint ez kanyarodás közben jut majd szerephez, vagyis úgy változtatja a lengőkar helyzetét, hogy a pilóta gyorsabban fordulhasson, ám közben semmiképpen ne veszítsen tapadást a hátsó kerék. Emellett az a pletyka is felröppent, hogy a MotoGP-motorokhoz hasonlóan a gép szabad hasmagassága is változhat, mégpedig az első villa összeültetésével, hogy még stabilabbá váljon kanyarodás közben.