A szabadalmi rajzokon pontozott vonallal jelölték az erőforrást, amiből tisztán látszik az egykori superbike-legendákat idéző hengerelrendezés, és a leömlők íve, illetve az, hogy miként csatlakoznak a a kipufogó gyűjtőcsövébe. A felülnézeti ábrán látható a lábtartó helyzete, az oldalsó rajzok pedig megmutatják a motorkerékpár agresszív, álló helyzetben is dinamizmust sugárzó vonalvezetését és a segédváz helyzetét.

honda-v4-superbike-2018-12233

A galériában az összes kiszivárogtatott rajz megtekinthető. Kíváncsian várjuk, milyen lesz a végleges gép!
Végül, de nem utolsó sorban egy külön rajz mutatja a hátsó üléstakaró idomot és az abba épített légterelőket, melyek különösen hangsúlyosak, hiszen az aerodinamikai tényezők egyre fontosabb szerepet játszanak a jövő kétkerekűinek fejlesztésekor. Ha minden a tervek szerint alakul, akár már jövőre debütálhat az ezres, V4-es Honda, amivel - a Ducati után - ismét egy V4-essel gazdagodik a WSBK mezőnye.