Az mindegy, mert nem azzal kezdtem a mondandóm. Azért az elég érdekes hohy két független szélvédős és a mazda szerviz egymástól függetlenül nagyságrendileg ugyanazon az áron vállalta. A cascos helyzettel az szembesült amelyiknél a munkát megrendeltem mert a többi se jutott a munkafelvételig.
De itt azért nyilvánvó már egy ideje hogy csak én vagyok illetve aki valamire pénzt költ a balfasz mert hát ezt töredék áron is meg lehet csinálni😀.
Ez meg kényelmesebb megoldás.
Azt már tapasztalatból tudom hogy a szervizköltség olcsóbb mint a szükségszerű és a km átbaszásokbol eredő váratlan javitäsok. Az meg hogy nem kell kivenni az autót napi használatból további kényelem a melós esetén óriási segitség pláne hogy biztonsággal tudok munkát vállalni bárhol bármikor. Anno a jó állapotu karbantartott vivaró motorjának széthullása tatánál elég nagy érvágás volt. Hazaszállitás számalnélkül tizéve 80 ezer egy honapra kiesett az autó másikat kellett hirtelen keriteni szintén nem ingyen plusz épp csak az fért bele ami nagyon kellett. Ez viszont már komlenzálta az uj autó árának különbségét, pláne hogy elszámolható ha van miből. De ahhoz meg tudni kell menni.....és ez nagyjábol igaz a csakádiautóra is ami nem cégen van.
Szóval nézőpont kérdése
Abbahagyod a festést? Erről eszembe jutott egy vicc:
-Ne haragudjon már meg kisasszonyka, de hogy lehet, hogy maga ilyen fiatalon egy ilyen drága autóban ül?
Én lehúztam 40 évet a festékgyárban, oszt csak egy Trabira futotta. Mit csinál maga?
-Tudja papa, férfiakat elégítek ki orálisan.
-Dehát az a szopás!
-Nem papa, a szopás az a 40 év a festékgyárban!
Lehet,ezért jó nekem.Én veszek egy másik ugyanilyen autót,akkor még mindig beljebb vagyok mintha a szalonból hoznék egyet,fizetném a cascot a többszáz ezres kötelező szervizeket.
De itt azért nyilvánvó már egy ideje hogy csak én vagyok illetve aki valamire pénzt költ a balfasz mert hát ezt töredék áron is meg lehet csinálni😀.
http://youtu.be/XKEgWnyEr1U?si=z8wsS6SHPT8Vn6Wn
https://www.autonavigator.hu/c...
Azt már tapasztalatból tudom hogy a szervizköltség olcsóbb mint a szükségszerű és a km átbaszásokbol eredő váratlan javitäsok. Az meg hogy nem kell kivenni az autót napi használatból további kényelem a melós esetén óriási segitség pláne hogy biztonsággal tudok munkát vállalni bárhol bármikor. Anno a jó állapotu karbantartott vivaró motorjának széthullása tatánál elég nagy érvágás volt. Hazaszállitás számalnélkül tizéve 80 ezer egy honapra kiesett az autó másikat kellett hirtelen keriteni szintén nem ingyen plusz épp csak az fért bele ami nagyon kellett. Ez viszont már komlenzálta az uj autó árának különbségét, pláne hogy elszámolható ha van miből. De ahhoz meg tudni kell menni.....és ez nagyjábol igaz a csakádiautóra is ami nem cégen van.
Szóval nézőpont kérdése
-Ne haragudjon már meg kisasszonyka, de hogy lehet, hogy maga ilyen fiatalon egy ilyen drága autóban ül?
Én lehúztam 40 évet a festékgyárban, oszt csak egy Trabira futotta. Mit csinál maga?
-Tudja papa, férfiakat elégítek ki orálisan.
-Dehát az a szopás!
-Nem papa, a szopás az a 40 év a festékgyárban!