Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mennyi volt a cbr?
nem mindenki költ 800eFt motor(potlo)ra....feléböl jobbat veszek
hát azért nem szar és ezt kijelentem az egész cbr125 topic nevében!!!
amúgy nem minden kinek van péne egy új rs-re ennyi
persze...a lomha szar 4t lenne
igen, de ha lehetne neked választani: mi legyen a következő lépcső:
Egy gyönyörű szép Aprilia RS125,ez ellenében a másik oldalon állna egy repsol replikás kis CBR...nem sokat haboznál a 2t 4t kérdésben!!!!A válasz egyértelmű lenne az ütemeket számában!!!
nem jobb csak "sokkal komolyabb"
Áhh XLZX vigyázz mert a 3.kerben motorozás közben 5 ukrán szekrény fog kiszállni egy fekete 2üteműt Tepsimerciből és kérdezés nélkül ütnek

Ezek a hozzászólások bazz,én sem vok hozzáértő...stb. de ezek bazz.

Welorex v Warovex v mi a fasz vagy

Ugyen ezt ird le egy másik fórumon és megnézném ott mit szólnak.

De abbahagyom mert megjegyzed a motorom a végén.
Vagy a kawának volt ilyen modelje L3, zwaitakt 110ló körül volt és 130kg...278as végsebesség gyárilag. EZT mind az 1970es években!!!!!!de ezekről nem érdemes beszélni, mert mind szar fostalicska 2 ütemű...és a 4ütem akkoris jobb!!!!!!
azért sztem egész jó moci a cbr125 igaz én most 2T ülök, de mentem a száguldozójéval és menet közben 100nál 5-6ezres fordulatnál oan gyönyörü hangja volt. Amúgy sztem a 2t és 4t minden kategóriában meg van a célja és a hátránya.
hallottál már V4 500 2t-t....vagy 1henger cr500-kx500-yz490....stb...
ÁMEN
Ennyi barmot egy rakáson.....már sokszor fáj tényleg.
Kampó a hozzászólásod akkor lenne értelemesebb, ha saját kategóriáját hasonlítottad volna össze.Mert egy kis szöcskét egy nagy erős dromedárral nem lehet összehasonlítani!A kis Dtnek a kategóriája az TT-R250ha már a yaminál maradunk, és a nagy XT-nek meg nem is igazán van 2 ütemű testvére, vagyis nagyon régre kéne érte visszanyúlni.Mert az egy igazi nagy 4ütemű túragép, amivel egy egy földútra is le lehet menni.Viszont ha WR250ennel hasonlítjuk össze az XT-t nem ferr, mert porig alázza a xar kétütemű...de azok nem is egy kategória!
Warovex, te meg menj az oviba az ilyen ki a buzi, bibí most megmondalak szöveggel. A kezedbe még biciklit sem adnék, nem hogy motort!
Tudok egy jó ötletet, vegyél CBR125öt, az igazi modern technika 125ös, ereje életed végéig elég lesz neked!Akkor talán megtanulnád tisztelni a jó öreg 2T-t......
warovex mi az első hozzászólásodon röhögünk bazz...
hogy pattant ki az agyadból egy ekkroa faszság?
Na jovan csak még annyit akarok hozzá tenni ehhez,hogy XLZX-nek elmondom egy titkát,mert felbaszta az agyamat : www.sportmotor.hu/motoros_vide... (A HOZZÁSZOLÁSOKBAN A KAMU EMBERKE Ő,CSAK NEM MERT BEJELENTKEZNI)
Warovex, akkor te még nem hallodtál a Honda cr 500-asról (hozzáteszem 2T ), na ha egy olyat meghallanál lecsokiznád a bokádat , olyan jó hangja van.
Na mind1........már unom nagyon ezt a dolgot.........inkább fórumozok olyan emberekkel,akik értenek a motorokhoz és normálisak!
Vigyázz XLZX! Járok én a 3 ker.-be! Megismerem a motorodat.......csak te azért vagy szarban,mert te az enyémet nem........ Vegyél vissza,mert a végén valami bajod esik az utakon........tudom,ezen most röhögsz,meg azt fogod írni,hogy jaj! de megilyedtem.............de ezt vedd komolyan.........Egyébként tudom,hogy a GSF 500 az 4T! épp azt mondom,hogy 500-ban milyen szar hangja lenne már egy 2 t-nek..........
na me még a 2t s gyorsaságik mellé jön a gp feeling
hiába mondod neki,hülye ahhoz hogy megértse/fölfogja....csak felvágni próbált a gsffel csak ezt is bebukta,mint idáig szentem mindent az életében
gsf500-az 4t!-500-2t....suzuki rgv500-yamaha rd/rz500-honda nsr500/400.....van 750-2t suzuki gt750/ 380
Sziasztok! Csak a saját tapasztalataimat mondanám el a 2Tvs4Tvel kapcsolatban.Nekem egy XT600-asom van meg egy DT 125-öm.Az XT terepen fele annyit eszik,mint a DT,kb 4 litert.3szor akkora a nyomatéka és 2szer olyan erős.Tehát elsőre sokkal jobb a 4T. Viszont ez a különbség csak nagyon komoly terepen jön ki,pl süllyedős homok,felázott szántás stb.A valóság az,hogy a DT 40 kilóval könnyebb(kb.110),amellett olyan 18nm-t és 22 lóerőt tud,ami elég ahhoz,hogy ne maradjon el az XT-től különösebben terepen.Nincs se vezérműlánc+tengely+feszítő,se szelepek se egy csomó egyéb hibalehetőség.A nagygenerál (dugó.hajtókar,csapágyak,szimmeringek) pedig 60-80 ezer ft kb 5évente.Tehát a rosseb tudja,melyik a jobb .Ha nem számítana a fogyasztás,akkor 2T.Könnyű,erős,jól megy,jó vezetni.Viszont számit ezért 4T,nehezebb,de attól még kezes,bonyolultabb,de ha jól meg van csinálva,akkor nagyon jó.Vigyázni mindegyikre kell,tehát tényleg nem tudom,melyik a jobb.2T versenyezni,4T mindenhol máshol. Mit szóltok?
Suzuki Gs500F az négyütemű
Hallottam már 500-ast.......hát mit ne mondja.........összefostam helyben magam,tényleg naggyon dúrva! Asszem GSF 500 volt........
2tből azért nem csinálnak 1200ast mert az 500as is olyan bika h ha te meglátod(warovex)akkor szörnyet halsz
Gyerekek! Olvassatok már egy picit visszább,légyszíves! Én azt mondtam,hogy a 2 t szar????? Mert én nem ugy emlékszem....terepen lehet,vagy pl.:terepversenyen lehet,hogy egy 2t vs. 4t párbaj-ból a 2t nyerne,dehát aki itt fórumozik annak a fele nem versenyzik nem???? Akkor meg mit számít,hogy 2t motorja van valakinek,vagy 4t???? Egyébként abban igazatok van,hogy ha szar lenne a 2 t akkor motorban nem gyártanák,de azért nézzétek csak meg,hogy az igazi nagy motoroknak milyen a paraméterei : 1200 cm3,4 ÜTEMŰ,vízhűtéses, 4 hengeres SOHC motor......és még sorolhatnám.......egyébként azt nem értem,hogy ez a fórum arra készűlt,hogy ezt megvitassuk ezt a dolgot,de nem arra,hogy le faszozzuk egymást.......ez csak a tanulatlan,bunkó emberek stílusa......