Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig nem piskóta volt amire ez a motor képes volt
De mégis csődbe ment a cég.
Ez a Bimota V-due motor is komoly egy technológia volt amikor kijött
Talán többet bír a dugó(ha annak hívják ) mert stabilabb de ki tudja.
Hát én kiváncsian várom.
Nem zavar ha piacra dobják.
Ezek még csak kisérleti stádiumban vannak, de a leirás alapján igéretesnek tűnik
(tudom sok ilyenre mondtak már hasonlót, de amikor a Mitsu kijött a GDI motorral
azon is csak hümmögtek a kritikusok annó)
Hmm komoly .
Na és ennek vajon van értelme?
De meg kell nézni a faster cimű filmet mit mondd rossi: "a 2t sokkal izgalmasabb, a 4t kényelmes..."
miért kell arra fasztcibálni, hogy 1000-es? na és....
2T 1000cc DI motor (közv.befecsk. - "06 design)
engine anim.
csezdmeg a szutykod a csodás hátsó gátlójával együtt. kitérdekel mennyit megy el. 2 élvezetessebb, és ennyi-
2T V6 1300 ccm DKW motor - 6 karbival - 1960-ból - 130LE !!!
szériában gyártották (nem prototipus volt!)

forrás

Asszem kicsit drága lenne beszerezni egy ilyet
Oké meggyőztetek!
Sokkal jobb a 2T!!!!
És még környezetbarátabb is!!
Meg tartósabb!
Meg kevesebb a szervízigénye!
Meg korszerűbb.Olcsóbb.Erősebb.Gyorsabb.Szebb!

Nekem egy rosszabb 4T van 45000km-rel,de egyenlőre még nem kellett hozzápiszkálni.És asszem a többi márkatárs tapasztalataiból kiindulva még 50000 km-ig nem is kell. Ezért is biztos jobb a 2T.

Kívánok nektek még nagyon sok kilométert sok kiváló 2T moci nyergében!
Tehát veszek egy ezres 2T-t.Ha valaki tud ilyet szóljon!!!!
Amúgy főtengelyt kb 300.000 km után szoktak cserélni, addig elég felszabályoztatni
egy főtengelycsapágy szett meg kb annyi mint 2L olaj egy átlagos 4T-be
Jobb 2T-hez 50.000 km.ig hozzá sem kell nyúlni... (mármint a motorhoz)
azé nem is!
ok csak kérdeztem sok sikert
nagyobra cserélek. vagyis
szeretnék.
DRZ 400 ra vált,ezért agya el
gyorsan meguntad
hali! kérdésem melyik jobb a jelenlegi runner 180-asom vagy inkább csere 200 vxr re annyit tudok hogy a 200-as környezetbarát meg kevesebbet eszik de végre melyik a jobb meg közepes turákra mert azért a 180-as megeszi az 5-öst!
Erről van szó
ésakkor mivan..... valamit valamiért.Akinekmagas literteljesítmény kell,fizesse meg.ennyire egyszerű a képlet.
Olajcsere 6000-nél, szelephézag 24000-nél. 2T ott dobja el a második dugószettet.