2 ütem VS. 4 ütem

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt tudom csak arra vagyok kíváncsi, hogy ugyanakkora lökettérfogat esetén melyikből lehet nagyobb teljesítményt kicsavarni. A négy ütemből, avagy a Wankel-ből....
Amúgy kétkamrás.
Ez nem S4,ez wankel.
1976-ban jónak számított ha egy sor négyesből kihoztak 62 lóerőt?
SUZUKI RE5 Rotary 1976
Overall Length: 2 210 mm (87.0 in)
Overall Width: 870 mm (43.3 in)
Overall Height: 1 170 mm (46.1 in)
Wheelbase: 1 500 mm (59.1 in)
Ground Clearance: 170 mm (6.7 in)
Dry Weight: 229 kg (507 lbs)
Engine type: 497 cc NSU water-cooled two-barrel Wankel rotary. 62 hp/ 16.500 rpm, 54.9 lb-ft/ 13.500 rpm.
Jaja, tényleg fasza!
A norton gyár most is gyárt állítólag. Demilyen fasza hangja van... video
Te jó isten! Nagyon vagányul néz ki a motttorr!
Wankel motort nem próbáltak még motorkerékpárba építeni?
2t krosszmocit vegyél És csakis 250 eset
aki nagyon ért a 2 ütemű crossokhoz az legyen szíves vegyen fel msnre egnem!rengeteg dolog érdekelne,mert motorvásárlás előttt állok! 2 ütem v 4? lécci vegyetek fel! csonkamail@citromail.hu
Hehe, kiégeti a kokszot a kipufogójából
Na latom duborog a topic, holvan ilyenkor fostos4t?
Y2K esetleg.. amúgy nézzétek meg a vidijeimet, azokon nem kínoztam agyon a motort.. monnnyuk erős 80%.
és én is azt írtam, hogy egy 25-öst, amit szintén írtam régebben azt hittem hogy egy kéccer akkora 4t-t simán megesz. hát nem. de az én méretemhez egy 500-as 2t pont jó lenne..
youtube-on láttam nitro-s cb500-at.. majdnem 360fokig ment az óra..
Az már sugárhajtómű
Az MVX is túramotor, nem NSR VT váz, omstar felnik, amiben a tárcsa burkolt volt. Asszem 4-5 db van MVX-ből az országban, erősen belpiacos motor, csak el kellett adnia havernek, mert a felső henger többször is megragadt, szar volt a hűtése De nagyon komoly gép volt, szarabb aszfalton 15-20 méteres csíkokat húzott, V3 miatt hatalmas volt a nyomatéka
18.000-et.
Megnezel egy 250 es NSRt v RSt 200 folott mennek lazan.. CB meg turamoci szep, hogy legyorsulta. :)
Leghuteseseket nem szeressuk. :) Meg valami speed 500 ra gondoltam. Sztem. ez benn a faja, megnezed uj CBRt (600) arra is irjak, hogy mar tulzottan egyenletes a telj leadas. Az nem poen, bar meg nem mentem vele..
Jo hat egy 16000 ret porgo 250 es kicsit mas kategoria.. De itt a ccm is a duplaja! Sztem. egy 160-180 as 2T mar siman tartana. Viszont egy 250 es siman otthagy egy 400 as 4Tt. Kanyarban pedig meg nagyobbat is.
egy 250-es kétütemű azért megenné Havenek volt egy Honda MVX 250-e, 3 hengeres, kétütemű, vízhűtéses, az 170-180 körül ment végre, 1. ben 80, 2. ben 120, 3. ban 135 A CB 500-at eléggé legyorsulta, pedig az is 55 paci
2T-ben nem is jó az öccáz Havernek 500-as KTM GS-e volt, 1982-es, léghűtéses, úgy ment, mint az állat, szántani lehetett vele, 4. be talán egyszer lett téve, mert 3.ban már halálfélelme volt mindenkinek, meg volt egy Husqvarna is, az is levegős, 500-as, azzal meg 1-ben nem lehetett elindulni, 2-ben is csak okosan Azok hülye motorok, nem lehet velük normálisan menni, mert mindig beszart az ember.