Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Máris megkedveltelek
A a kétütem a király!!
Na azt már egy Cyclone-ba kéne beépiteni
egy kamaz radiátor méretű intelcoler kell minimum
V8-ra szimpla turbofeltöltő ?
minimum 2 kéne rá
Nameg Intercooler sem ártana ha nem akarod az első körben kinyirni amikor éppen felcsavarod
a turbónyomást
az az áldott jó szivem
Ilyen nagy áldozatot hoznál?
na mikor kapom ..........na jó ha jók lesztek majd viszlek beneteket 1 rohadtat
ezt kérem és adok 1 URAL V8 blokkot érte(garantáltan kevés KM-el...ellenben jó fogyasztással www.iwaynet.net/~gl&lisk/1980t...
Na jó ha fizeted akkor elmegyek megveszem összerakom és használom is neked.
Én egy Mitsu MIEV (esetleg2:) elektromotorral is beérném
A MIEV EVO 20kW-os motorjai már ütősek is lennének egy NS-re
mondok jobbat...dobjátok össze nekem(nem kell feltétlenül camaro-lehet transam-firebird-blazer-impala...stb)én meg adok blokkot nektek kalapálni

Rendben egyébként camaro blokk nem is drága.
Szeintem ha be akarunk kerülni a rekordok könyvébe adjuk össze a pézt egy camarora, vegyük ki a blokkját (5.7L) kalapáljuk addig amég 2T nem lesz és építsük bele vdani666 traktorjába meg még hozzáhegesztünk egy két vasat és megvan a motorostalikra járó custom trikeunk
Egyenlőre ragadjunk le az indításnál
Ez jó. de ha balra el akarod fordítani a kormányt akkor jobb kézzel el kell engedned és így fordítva, + elég valószínû hogy az a két? vékony kipuffogócsõ ami kijön belöle el tudja vezetni azt a 20 kiló/sec füstöt ami kijön a 4000cm3-ból hidegindítás után szivatóval...
2t diesel traktor
Ok persze .
segitsél nekik aztán kérj tölük cserébe szivedvágya motort magadnak( suzuki GT750)
Na ha ez tényleg megy akkor...
4000 cc 2T
Hm nekem is van pár ilyen képem.
Jó kis 2t diesel.
Nekem van képem kis kerti 2t diesel traktorról is.
Ezek a japók tudnak motort épiteni
nem semmi...
Hát igen csak állítólag az injektorral voltak gondok, bár ezen szerintem simán lehetne segíteni.