Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen ha a fötengely szimmeringed szar(falsot sziv) megkajálja a váltóbol...
Add fel!
De azért magyarázom neki mert rohadtul idegesítő hogy nem tudja felfogni hogyha egy 2 ütemü úgy meg van kopva hogy lötyög benne a dugattyú az akkor se fog olajat enni. Erről már én is halottam ha a tömítás átszakad akkor baj van...
Hát ha a váltóból az olaj a dugattyú alá kerülne, akkor annak a motornak rég csengettek...

viszont kétüteműből is fogyhat, csak párolgás esetleg szivárgás vagy simán hanyagság útján.

A kétütemű forgattyúsháza hermetikusan el van zárva a váltótól és annak olajától!
Ha a blokközép illesztésénél átszakad a tömítés vagy akármilyen tömítetlenség van előfordulhat,hogy a váltóből leszívja az olajat. Ez saját tapasztalat,sokat toltam emiatt azt a szaros Simsont
2t sokkal több olajat fogyaszt mint a 4t,decsak azt ami az üzemanyagba van.Felesleges neki magyaráznod...nem1xű dolog a 2t De élvezetesebb sokkal mint a 4t
Urak!
Van egy barátom aki álítja hogy a 2ütemü motor ugyanúgy tudja enni az olajat mint egy 4 ütemü motor. Nem érti meg hogy a 2 ütemübe a hajtómű olaj azért van hogy a fogaskerekeket kenje. Kérlek magyarázzátok meg neki hogy hogy van ez.
Az ő levelében ez van: Ha a 2 ütemü motor megvan kopva valamilyen vákum felszívja az olajat a dugattyú alá és úgy jut a motorba.... Lehet hogy én vagyok hülye de ez szerintem baromság... 2 ütemü motor nem tud olajat enni szerintem azon kívül ami a benzinbe van...
Válaszotokat köszönöm.
Üdv: J.D.
Javított 4T-k. Többféle elven működő is van: levegős, vizes.
http://en.wikipedia.org/wiki/S...
Miféle 6T?
összetörtem kétszer és megszabadultam tőle, bár nem a törés miatt, egyébként is el akartam adni , nem akarok túl sokat utcán motorozni, inkább a triál érdekelne....
Menthetetlenül Ottóban gondolkodtok.

Ha már ez a helyzet, akkor kuriózumként miért nem a 6T-ről beszéltek?!
mint a kétütemű
na igen. ütem szerint az otto és a diesel motort szokás csoportosítani
Bocsesz,de nem 4t,nem is 2t. A wankel egy külön kategória.
Áhh ok. Ezt nem tudtam, köszi.
A Wankel is négyütemű.
Valamint baromi környezetszennyező és ez a mai világban nehezen eladható.
nyomatékszegény,viszonylag nagy fogyasztás,és a bolygódugattyú alakja miatt a tömítés nem bírja sokáig
Az jó! Akkor mégis milyen hátrányai vannak a Wankelnak hogy nem nagyon akarják alkalmazni, eltekintve egy-két modelltől? Valaminek lennie kell...
Hát a wankelből!
Pl. egy Mazda RX8 1300ccm-231le(szívómotor).
Hova lett az nsr?
erről raktam fel vidit még régebben, bár lehet csak akartam most lusta vagyok megnézni