Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én nem gyanusitottam senkit cak mondtam hogy te is a leirtak közé tartozol.
amúgy az a 4000 km az golyafos a levegőben
kérdezd meg ilyen LX féle embereket évi 12 ezret mennek.
én április20-tól oktober 6-ig mentem összesen 5700 km-t, és annak 90%földút és erdő, ha lett volna rendszám meg gumi akkor mégtöbbet.
de ezt nem baszogatás képpen irtam.
na jó,de nekem van 4ezer km motoros tapasztalatom,minnyá 16leszek,most vettem a mitot,és mellesleg rendszámos..:P
szval ez alaptalan gyanusítás volt,én 1áltaáln nem tartozok abba a kategóriába..:P
Ez a rendszám dolog tényleg igaz a segédmotorokra?
már bocs hogy beleugatok de te is 15 éves vagy és ha jól látom neked sincs a miton rendszám
akkor miről beszélünk.
itt nem az a baj hogy a 14-15 éves gyerek alá mekkora motort tesznek, mert van olyan ismerősőm hogy 15 évesen jobban motorozott mint néhány 20-30 éves motoros.
ez mind csak a tehetségen mulik.
nekem is van olyan távoli ismerősöm hogy apuka megvette neki az uj 1000 gixert és a második előzésnél beparázott és belerántotta az árokba 170 nél.
Üdv!
Most 2006.01.01-től nemmehetnék rendszám nélkül a Simsonomal?
A papírjaim sincsenek nem, hogy rendszám!
hát igen,ebből va na legtöbb baleset,hogy a kis 14éves gyerek alá tesznek egy 12550gépet,vagy láttam már 18050 felállást is...motorozni se tud normálisan,ott van alatta a 30-40lemnemtud bánni vele,megy mint a barom,és elesik,emhal iesmi...
ismerek 1 gyereket,meg akartva menni a régi mocim,végül a gazdag apuci vett neki 12550 aprilia rs-t,a gyerek másnap össze is törte!
egész jókat irsz rüby
én is rendszám jogsi biztosítás nélkül rohangáltam a 610-es enduroval, AMÍG nem csináltam egy balesetet, mert most még arra sincs pénzem hogy kurvától puszit kérjek
mert fizetnem kell a biztositás hijján a másik otokban a kárt.
Sziasztok!
Átolvasva az összes hozzászólást, néhány felvetés!
2006 januárja már a nyakunkon van, nem gondoljátok , hogy a média már megszellőztette volna ezt a rendszám dolgot?
Ha lesz , és b-kat jogsival lehet vezetni 125 ccm-es motrot az csak jó, persze a papírokkal gond lesz!
De ha már itt járunk, nekem van egy simson is, ahhoz sincs csak adásvételi , talicskából lett összerakva, minden alkatrész másik motor, akkor azt sem hajthatom majd?
Szerintetek hány olyan kismotor, és "kismotor" van az országban, aminek gázosak a papírjai?
Ebből botrány lesz, a fateré sem ok, az meg nem fog átülni biciklire 52 évesen mikor 10 éves kora óta mocival jár!
Ha Kell a rendszám, azt is csak emberek csinálják, egykis ráhatás, (pénz) és nem lesz baj, vagy nem így gondoljátok!?
Az autómat úgy műszakiztatom, zöldkártyáztatom, hogy ott sincs!
Ez Magyarország!
Különben meg minden szar...t átveszünk az unióból csak ami előre vinné a dolgunkat azt nem, ha ezt tudom nemmel szavazok!!!!
A rendőröknek nem állok meg dolog csak nagyobb városokban működik, a kisebbekben mindenki ismer mindenkit!
Én a 125/50 NSR-emet rendőrtől vettem, ő meg vett helyette egy 600 as ktm-et, persze jogsi, papírok a holdon nála is!
Egyébként, nálunk aki nem simsonnal jár az nem segédmotor ,még a robik sem, beleértve ebbe a fiatalabb rendőrjeinket is!
Én jobban félek attól, hogy valami balesetet csinálnak és azért szállnak ránk, mint a rendszámosditól!
Gondoljatok bele, 14 éves kölkök 125-600-ig közúton!
Én 27 vagyok, és 10 éves korom óta motorozom, mégis tisztelem az erejét mégha csak 125-ös is , de ők nem!
Egyenlőre ennyi!
Remélem nem tartjátok hülyeségnek a gondolataimat!


Egyébként meg mi ez a fehér ge...i az utakon , mikor lesz már tavasz!
Kitartás!

Üdv mindenkinek
én 2003 ban rendszámoztattam motort igaz én az eccerűb modját választopttam, mert az rmc hozta be a motort és mikor megfogtak a rendörök hogy 50 es papirral rohangálok, akkor visszamentem az rmc be és 75 rugóért megcsinálták.

de most mmár télleg úgy van hogy 10 évnél idősebb motort nem lehet forgalomba helyezni.
Bocsííííí! Tényleg elírtam!

Szerintem fordítva akarta írni!
2003 februárjában vettél egy motort, amit 2003 nyarán hoztak csak be
Sziasztok!

Röviden és tömören: 2003 februárjában vettem egy 1991-es évjáratú Yamaha TDR 125-öt, amit 2003 nyarán hoztak be Olaszországból. A vámpapírjai megvoltak. Időközben beléptünk az EU-ba. Addigra nekem is összejött a pénzem a Mo.-i forgalomba helyezéshez. A bibi azonban ott kezdődött, hogy az EU-s csatlakozás után bevezették, hogy 6 évnél idősebb kintről behozott motort nem lehet nálunk forgalomba helyezni (azt hiszem ez most is így van)! Mi mindent megpróbáltunk. Mivel fehérvári vagyok első utam a Közlekedési Főfelügyelethez vezetett. Itt azt mondták, hogy ők nem vizsgáztathatják le a motort, mert az új jogszabály értelmében már benne van a korban. Közben kaptunk egy fülest, hogy Pesten horribilis összegért ugyan, de megoldható a műszaki vizsgálat. Erre végképp nem futotta vola a keretből. Felhívtuk a Közlekedésügyi minisztériumot, ahol egy roppant kedves úriember segített nekünk. Azzal érveltünk, hogy ezt a motort még a csatlakozás előtt hozták be az országba. Ő azt javasolta, hogy menjünk vissza a KF-hez. Láss CSODÁT! Az úriember telefonált és meglett a műszaki a motoromra! Ezúton is hálás vagyok Neki érte! 2003-ba neke a 125 ccm-es TDR forgalomba helyezése 50.000 Ft volt. Sajna azóta már eladtam, de ezt a sok macerát és utánajárást nem felejtem el. Akkor megfogadtam, hogy rendezetlen papírokkal rendelkező motort SOHA TÖBBET NEM VESZEK!!!
Bocsi ha kicsit hosszúra sikeredett!
Szerintem 100eFT a forgalomba helyezés! De lehet, hogy egy picit alatta is kijön! Teljesen mindennel együtt, mondjuk ha úgy csináltatod akkor biztos elkérnek 150ezret! De ezeket neked kell utána járni meg minden! Mert szerintem már ezt is felvállalta valaki és helyezi forgalomba motorokat némi juttatásért és akkor biztos lesz 150ezerFT!
Edem!

Nem tudom, hogy te hol érdeklődtél utána! De én nekem most van folyamatban a motorom forgalomba helyezése és pontos információkkal rendelkezek! Tehát a motort csak az kezdheti forgalomba állítani akinek a nevére állították ki a számlát a vámolásnál! És csak abban a megyében ahol le lett vámolva, mert erre törvény van! (teszem hozzá én is itt szívtam egy kicsit mert én Bács Kkun m.-i vagyok a motor meg Szolnok m.-ben volt vámolva) Tehát az eljárás a következő KPM-hez bejelenteni egyedi forgalomba helyezésre a motorort aminek díja: 20500FT ha már ott van akkor műszaki vizsga is legyen de azt már a te megyédben is elintézheted de CSAK KPM-nél díja: 2500FT meg kepsz egy jármű kísérő lapot ami 1000FT-ba kerül. ÉN ITT TARTOK!!! A többi dolgot innentől ketdve az OKMÁNYIRODA végzi! Regisztrációs adó 80-125ccm-ig 50eFT 2005 december 31.-ig. Január 1-jétől pedig 40%-kal több lesz! Tehát én is még az idén akarom forgalomba helyezni! Csak kéne még egy kis lóvé a regadóra meg a forgalomba helyezéshez! DE a vámpapír egyébként 5 éven belül elévül! És kell a tulajdonos hozzá mert a törvény szerint CSAK akkor értékesíthető a motor, ha már elindították az egyedi forgalomba helyezést. Nekem is azért kellett visszamennem Szolnokra a motorral együtt mert a kecskeméti KPM-től elküldtek! Csak szerencsére friss volt a dolog mert most hozták be szeptemberte, meg nem olyan régen vámolták le! Én úgy tudom, a regadó után már csk névre kell íratni (NEM KELL eredtiség vizsgálat!) ami forgalmi ~4000ft törzskönyv ~4000ft átírás ~2500ft +a rendszám meg a matrica ~4500ft! De aki pontosabb infókkal rendelkezik az írjon! DE a regadóig az én információim bztosak mert itt tartok! De még a jövő héten lépek tovább mert mindjárt évvége! Jahj srácok és motort 1997-nél öregebbet NEM LEHET FORGALOMBA HELYEZNI!!! De az ezekre vonatkozó dolgok a Közlekedési felügyelet honlapján fent vannak! DE majd írok, hogy pontosan mennyibe kerül ez a tranzakció! Én úgy gondolom egy ~100eft a plafon amit elkérnek érte és akkor te vagy az első tulajdonos meg minden kész van! De én remélem, hogy alá is fog csúszni. Mert ez nekem kibaszott nagy péz!
vámpapírok kellenek, meg sok sok pénz:reg.adó, átiratás, műszaki, eredetiségv., forgalmi stb, cirka 150ezrebe lenne!talán jobban megéri eladni és az árából rendszámosat venni...1-2év és úgyis le kell rendszámoztatni minden motort...
Helló! Van egy 125- ös Aprilia pegasom, ami rendszám nélküli. Előző tulaj hozta be olaszo.- ból, 50- ként, én is 50- es adásvételivel vettem, és szeretném 125- ösre levizsgáztatni! Ez lehetséges valahogy? NEKEM CSAK EGY 50- ES ADÁSVÉTELIM VAN, semmi más! Hogyan, hol, mennyiért????HELP
Szeva.MMM a pened nálam van debibe bocsika. Majd pénteken elviszem dicsak.
Ja bocs hogy ezt ide irom és fárasztom vele a topikot.
Te vagy az kobak???
Mi ez a kaki kép???
Inkább betetted volna a Hondád!
Szeva propuls nagyon jó az oldalunk csak az a baj hogy kevesen irnak lehet csak mi vagyunk ilyen cipöben 125/50.
Na mind1.

erről a drog krédésről sztem ne fecséreljük az időt,mert engem nemtudsz meggyőzni!
A drogosok alatt én a heroinistákat értem,meg akik intravénásan tolják...
A gyepeseket csipázom ,mert az sztem nem drog mert full természetes.
Hagyni kell a drogosokat? Jó. De akkor is, amikor végstádiumban vannak!
Csövi mindenkinek! Új vagyok még a brigádban, de legalább már benne vagyok! Kb. 1 hete lett meg az RS 125-öm - sajna rendszám nélkül, pedig még jogsim is van! Amúgy én utánaérdeklődtem, bár lehet nem mondok újat, hogy hogy működik a "rendszámcsináltatás": 1.származássellenőrzés - 7000 2.műszaki vizsga - kb. 10000 3.eredetiség vizsgálat - kb. 15000 3.reg adó. - 62000 4.forgalmi - 12000 5.rendszám - 3500 7.cimke - 320. Természetesen forintban értendő. Amúgy ezt mind meg lehet csinálni a előző tulaj nélkül de kell az eredeti forgalmi & az az adásvételi amivel az az ember vált meg a motortól aki behozta Magyarországra. Amúgy ez a regisztrációs adó a legnagyobb kibaszás! Ha ez nem lenne, nem is lenne annyira veszélyes. Na mind1. Rendőr & balesetmentes közlekedést mindenkinek!
amig itthon nem olyan erős a motorgyártók lobbyja addig nem hiszem hogy itt is lesz
125ccm ig a segédmotor.
bár nagyon szimpatizálnék azzal a párttal aki ezt támogatná (merthogy kulfoldon vihet személyt 125ccm-es motorrral egy segédmotoros) :)
egy kis közbeszólás :
az 50-esek is kapnak táblát, de nem rendszámot, csak valamiféle reg.számot. 125-ig B-kat. jogsival lehet vezetni, 50 marad a segédmotor határa. Ha meg tudnak egyezni a korlátozásokban, akkor már januárban, ha nem, akkor következő januárban lép majd életbe itthon.