Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ÉS azt nem tudjátok, hogy Quaot még mindig cask útvonal engedéllyel lehet vezetni ?
Apriliát ugy értettem ha majd meglesz a rendes nagy jogsi ;)
ő úgy értette szerintem hogy ha majd meglesz neki az A.25kw=33,5paci
Sehogy
Quad-ra nagy A jogosítvány kell, bármely ccm-es legyen kivéve aszem az 50-eseket
az apriliánál meg mehse kérdezd, hogy az RSV-t meglehet e oldani 25kw-al mert mikor belépel a kereskedésbe rögtön ez lesz a válasz: Ez lehetetlen
Egy dolgot el is felejtettem !!!

Suzuki LTZ 400 (quad) hm ? :D

EZt hogy tudnám vezetni olyan jogsival :D ?
és akkor azt veszek ami a nevem
akkor lehet hogy a fojtottat veszem és azon elkezdek rendesen megtanulni motorozni, és aztán veszek nagyot, ill. kivetetem :D
Chris
Hát úgy kell menni, hogy ne kapjanak el annyival
Azt a fojtást azért teszik bele, mert ők úgy gondolják, hogy te úgy akarod, használni míg megnem lessz a nagy A-d és így a max. végsebességük 160 körül van
Sajan nem
a Yamahánál közölték, hogy nincs ilyen lefojtó KIT R6-hoz
az tudom, hogy Z750-hez van tehát az megoldható...
amúgy használt motornál is lehetséges, de qrvára nem éri meg....
pl.: van egy illető aki gixer 600-ast csináltatott meg 25kw-ra de ez olyan 150 ezribe került
amihez van KIT az pedig olyan 100 ezer körül megoldható....
csak a papírmunka rész 50 ezer körül van (KPM, stb...)
a gixer azért volt annyi, mert a szervíznek kellett megoldania a lefojtást...
amikor ez kész, akkor még egy pár fékpadi mérés, hogy igazolják is az eredményt (mérés darabja 15e ft) és a munkadíj ugye...
Ez már nagyon a kereskedőtől függ.
De ott meg még inkább gáz, ha 250-nal kapnak el, mire ugyanígy ártatlanul az arcukba tolod a 30 lovas papírt.
És u.e. Gixer 600-assal vagy egy CBR600-assal, esetleg Yamaha R6-ossal is meglehetne ?
De azért engedtessék meg, hogy IGENIS van benne "némi" kamu .... amikor nyélgázon 200-al elkapnak, mire te bociszemekkel a képükbe tolod a 30 lóerős motorról szóló papírokat
Így is lehet...
Nincs itt semmi kamuság!
Az SV 650/S-eket meglehet kapni 25kw-osan
Csak mikor bemész ezt közölni kell és ők az úgynevezett fojtott verziót fogják neked eladni. Tesznek bele egy lefojtó KIT-et ami 25kw-ra lefojtaja és így hivatalosan egyedi forgalombahelyezéssel forgalomba helyezik. Ez kb. +50 magyar ezresbe kerül...
Ha megvan az 1000-es szervíz akkor pedig kilehet szedetni a fojtást, + pár ezresért, mert hivatalosan csak akkor lehetne, ha már megvan a nagy A-d és akkor kiszedni, újravizsgáztatni és bla bla tehát plussz pénzek az állam bácsinak...
Finoman kell rá utalni!
De lehet hogy nincs annyi vér a pucájukban, hogy megcsinálják. Mert ha téged elkapnak, és kiderül a rosszaság, akkor azt is előveszik, akitől ilyen kamu papírokkal vetted...
szntem ha már ott leszek akkor lesz még nálam pééz egy deák feri megoldja a dolgot, az MSZP-seknek hála ugy sem lesz még euro
Nem mindenhol.... Engem az Amargonál idiótának/Istenkáromlónak/analfabétának néztek mikor ugyanezt kérdeztem tőlük... Míg a Maxxpower-esek szemrebbenés nélkül megoldották.
Aha. Próbáld meg. Kereskedőtől függ, hogy bevállalja-e. Van ahol hülyének néznek, van ahol csak annyit kérdeznek: melyik, mikorra?
Te fizetsz Te dirigálsz
És ezt cask igy ? Mondom az eladónak hogy A korl jogsihoz kellene papir, és ennyi?
Alábbi móccer: újonnan vezsed, kereskedő így adja (azaz 24 kW-os papírokkal). Bár ahol én kérdeztem, ott a Suzukisok tök hülyének néztek, hogy a 72 (!!!) lovas SV-t akarom ilyen kamu papírokkal.... a Hondánál meg simán kaptam CBF-et (76 ló).
MI az "Alűbbi módszer" és az "Ilyen papirok" ?
Ha ilyen papírokkal adják, akkor persze, miért ne. Ha nincs róla ilyen papírod, akkor megfelelő jogsi kell.
ha újonnan veszed akkor az alábbi módszerrel igen
Üdv!

Még fiatal vagyok, de szeretnémn megkérdezni hogy A korl jogsival lehetne vezetni egy Suzuki SV 650S-t ?