.Lehet hogy mégis különbözeti vizsga lesz a vége.Mert ha belegondolok kb 20 rugó a "nyugis"motorozás ára,valahogy kiszenvedem magamból az összeget és legalább korlátlan A meglesz és le van a gond.Köszönöm a válaszokat,sokat segítettetek.
Annyira nem is foglalkozom vele, hisz úgyis meg akarom csinálni a korlátozás nélküli A-t.
(Ezért is nem lett 25 kW-os a GS-em, pedig egy hajszálon múlt...
) Ha adószedésről van szó, akkor semmi nem drága az államnak. Ki tudja, talán foglalkoztat majd értő embereket. És akkor kell majd telesítményvizsgáló céget nyitni...
.
Nekem többet ér, hogy nyugodtan tudjak gurulni a bringával.
Ennyibe fáj, ha szabályosan akarsz motorozni!
Sajnos. A rend éber őreit nehéz meghatni. Bár van olyan, aki elengedne.
Így szerintem ha csak 50 kilót számolunk a vezetőre akkor már 0,15 lesz az arányszám ami már bőven belefér az a korl kategóriába.De mivel én 80 kiló vagyok ami egy ilyen súlyú mocihoz szerintem kell is,bőven alatta vagyok.Szóval ha az embert megállítják és normálisan elővezeti ezt a hatóságnak(rendőrbá)akkor meggyőzhető a rendőr hogy azért vezethető ez a moci Akorl-al.De lehet hogy tévedek?Én minden esetre nem teszem le a nagy A-t,meglátom hogy így működik e a dolog.Szerintetek?
, a gsxr meg 250be amiket talált túl régiek(90-es...), meg nem is tetszik annyira. A 250es banditról mi a véleményetek? nekem bejön. árban is meg kinézetre is,meg mindenhogy...
)
)...
(ahogy én is csináltam..
)
Most még benne a fojtás, míg benem járatom, de 1000-es szervíznél az elfog tűnni, mint a kámfor