Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én tudok neked 1 eladó rf400-ast
Hali!
CBF 250 em van és most csinálom az A1-et.
A motor forgalmijába eredetileg 15 kW van de a megjegyzések között ottvan, hogya motor tényleges teljesítménye 11kW.
Szerintetek mi van ha ezzel elkap a jard?(A1-es jogsival?)

És még egy kérdés:
az A1 után mikor lehet legelöbb lerakni a korlátlant? (június 29-én leszek 17)

a hozzászólásokat előre is köszi!

BAli
Sziasztok.

Egy suzuki rf 400-ast akarok venni Akorl-jogsival. Ha esetleg nem találok ilyet hogyan tudom megoldani a vizsgáztatását 25kw-ra?
Sziasztok!
400as Suzuki Banditot akarok venni, vezethető ez Akorláttal?
Milyen úton lehet megoldani, hogy 25kW-ra vizsgáztassam?

Előre is köszönettel
Jah és az elérhetőségeim:
e-mail: matus.adam@freemail.hu
Mobil: 06 20 3660 023
Sziasztok! Gondoltam berírom ide, mert akinek A-ks jogsija van azt tuti érdekli:
Suzuki Gsf 400 Bandit eladó. 1992.11. havi. 43.000Km-rel, Friss műszakival: 2009.03.13-ig. 25kw-ra vizsgáztatva, tehát „A korlátozott” jogosítvánnyal vezethető. Kitűnő motorikus állapotban, szezonra felkészítve, új gumikkal. nagyobb motor vásárlása miatt eladó, kíméletes tulajtól.
Rengeteg extrával: Yoshimura nyitott sportdob (brutális hang), egyedi színre fújt fejidom, túrakormány, kormány lengéscsillapító, kis indexek, fém fékcsövek, sport lábtartó, sport légszűrő, gáz-vákumos teleszkóp elől-hátul, digitális kilométeróra. Rendszeresen karbantartva: új NGK gyertyák, új akumlátor, olajcsere, olajszűrő csere, fékbetét csere, karburátor tömítések cseréje, szelephézag állítás. A gyári alkatrészeket mind adom hozzá, plusz 1 db dunlop elülső új gumit, +1 akumlátort, illetve igény esetén service manualt. Irányár: 529.999 Ft
http://www.bikepics.com/pictur...
Itt egy link, igaz ez nem mai kép, majd hétvégén lesikálom a picikét, és akkor majd kattintgatok egy-kettőt... Ami változott, hogy csak a fejidom van rajta, mert az egyik oldali idom eltörött ezért leszedtem róla.
Ha kiraknél egy képet megnézném!
Ühüm, egyébként a forgalmiban az is benne van, hogy 2006-ban lett kishazánkban beüzemelve...
Szóval akkor most okosabbak vagyunk, de komoly érdeklődő még mindig nincs...
Szia! A forgalmiban azért van 90 belírva,mert amikor bekerült az országba, akkor csak a 90 -es évjárattól felfelé lehetett forgalomba helyezni.
hali!
Engem is érdekelne hogyan lehet a teljesítményt visszairatni? és utána a rendőrök betudják e méretni ha gyanus nekik mert ezt is hallottam már.
Ja, és persze A korlátozottal vezethető...
Hi!

Honda CBR 250 Hurricane eladó!
Forgalmiba 90 van írva de 87 ig gyártották úgy tom, szal nemtom Motorradék miért írtak bele 90et...
Az oldal idomot leszedtem róla, mert exem ráült, és ügyesen felborult, így a jobb oldali idom eltörött... Természetesen az idomok megvannak és oda is adom. Irányár 300 ezer HUF, persze ez alkuképes.
Motorikusan pöpec, pöccre indul, 2 személlyel 160 sima ügy neki. Szerintem kezdő motorosnak ideális, aki szereti a lóerőt, és mivel úgyis 2 féle motoros létezik: aki elesett és aki el fog... legalább ha ezt eldobod akkor max plusz egy karc és kész.
Hi all.
Eladó egy Suzuki Bandit 250
45 lovas változat, 92-es évjárat, szépen karbantartott.
Motorikusan most lett felújítva, szezonra felkészítve.CSaládi okok miatt sürgősen eladó.
Az irányár 480 ezer
Érdeklődni lehet a kiralysanyo@citromail.hu címen vagy a 30/900-1689 -es számon
(A korláttal vezethető)
Hogy lehet a forgalmiba kisebb teljesítményt iratni? "A"korlátozottal akarok zzr 400-at vezetni.
A regisztrációs adó a következő: 80cm3-ig 20 000 Ft
125cm3-ig 95 000 Ft
500cm3-ig 135 000 Ft
900cm3-ig 180 000 Ft
900cm3 felett 230 000 Ft

Tehát a kortól és teljesítnénytől nem függ a regisztrációs adó mértéke, csak a cm3-től.
Én szerdán motoroztam,nagyon jó idő volt.Nekem is még A korl van és a mocim egy 400-as Rf ami a forgalmiban 39kw.Tehát veretek nagy vigyorral,mikor látom hogy szembe jö egy rendőrautó(még nyugi van),aztán egyszer csak megáll előttem egy olyan 300 méterre,nyilik az ajtó(para indul),kiszáll a rendőr kiáll az útra és int hogy álljak meg.(itt a vég)Megállok,egy fiatal rendőr volt,szokásos szöveg forgalmi stb.
Hát mondom ez kiszúrja hogy én ezt nem is vezethetném,de nem szólt semmit csak visszaadta a papírokat és jó napot kívánt.Vagy nem vette észre amit kétlek mert a mostani rendőrök már nem olyan hülyék,vagy nem foglakozott vele,nem tudom.De lényeg akkor nyugisabban mocizom mégis ha meglesz a korlátlan sima A.Az a biztos mert csak egyszer fut bele az ember egy olyanba aztán kánya van.
Én úgy hallottam (de lehet,hogy városi legenda),hogy az eredetvizsgálatkor kell mutogatni a Deák portrét,és átírják az adatlapon.
Ja és hozzátenném, hogy 47 helyett ami a gyári adat, most 51kW virít a forgalmiban...
Nekem nem volt teljesítményadat a forgalmiban amikor vettem a GSX-et, de még a legjobb kenőanyag is csődöt mondott... Kurv@jól kereshetnek a KF-en mert nem izgultak rá a narancslila Deák portréra sem. Nekem ugyan korlátlan jogsim van, de az új adó miatt nem mindegy.
De kinek kell adni????:D:D
Segítségül kell hívni Deák Ference(ke)t és kissebb alatvalói(ka)t.....
Sziaszok!
Biztos sokszor elhangzott ez a kérdés de hogy lehet megoldani azt hogy egy motornak a forgalmijába vizsgakor kissebb teljesítményt írjanak???
Köszi a hozzászólásokat, bár én 0,25 Kw/kg-ra emlékeztem.
Összeszedve: (Forrás: motor revü 2003. 08.)