Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gyula5@hotmail.com
Na bazd, a teló meg abba az accountba jelentkezik be aminek a gepen nem tudtam a jelszavát.. Zoli vagyok, én érdeklődtem az olajról. :D
Mivel másabb? Jobb a kenése? Sajnos nem vagyok az olajakban otthon..
Nincs baj a Repsollal, mint márkával. Csupán a Competition 2T-t kell használni.
Értelek.
a másik oldalon keresd :)
Egy e-mail címet írj légy szíves, az eladó hátsó gumiddal kapcsolatban érdeklődnék!
Dobd ki a repsolt, motul 710-800 30 as keverèk járatás után mehet a 40
Srácok. milyen olajat keverjek a benzinhez? sajnos nem bízok az olajszivattyúban. 25-ös arányban keverem a benzinhez a Repsol Síntetico 2t-t és ha felmelegszik a csapágy már hangja van egy kicsi.. Vadonat új minden a blokkban, dugattyú, csapágyak, szimeringek.. kb 500km van benne.. kezd bosszantani.
Azért gondoltam, hogy motoros boltban veszed, mert írtad ,hogy C4 ritka. Én ahova járok boltok, ott rendelni kell mindig, hozzák és viszem, midnegy nekik, mit rendelek, ugyanúgy hozzák, akkora raktáros helyekkel, hogy legyen is ami nekem kellene midnig, még nem találkoztam, persze van, csak nem az én környékemen.
Itt mindent +találsz a +felelő menüpontot kiválasztva:
https://www.apriliayorkshire.c...(eng.123cc)
Csak hivatalosan forgalmazó csapágyboltban veszek csapágyat, nem bízok a motorosboltok innen-onnan beszerzésében. Árra már nem emlékszem, de a Koyo és a FAG nagyon bevált eddig. Az Skf olasz variánsa, ami járt nálam leszerepelt, pedig sok jó reményt fűztem hozzá. .
A másik oldalon :)
sziasztok ! valakinek rotax 123hoz lenne jó robbantott rajza amibe a blokkban található össze csapágy és szimering mérete is megvan adva?
Sztenderd kapcsoló ki van kotve, mit hogy kell kötni hogy sebessègbe ne álljon le?
hmmmm. érdekes módon nekem mindkét csavar hiányzik. :\ meg tudnátok mondani, hogy mi ennek a két csavarnak a pontos megnevezése és hogy honnan tudnám pótolni őket?
Ugyanolyan fúvóka, de az időspóroláson van a hangsúly, mert pl 2,5-es lépcsőkkel végigpróbálni egy zsir uj szettet adatok nélkül random karbin...
20-30-as szórással meg tudom saccolni, hogy mekkorát kér, de főleg idomos motoroknál sok újra utánállítani. Egyébként azért tetszik nekem, mert finomabban állítható, mint a lépcsők. Bár tapasztalatom vele nincs, nem is láttam még ilyet kézben.
És azzal is, amelyik ettől balra lenn van.
A bekarikázott csavarral.
Sziasztok! 2007-es RS-em van, DellOrto PHBH 28-as karbival. Az alapjárat 1000 körül van, a gyári manual szerint 1250 +/- 100 körül kellene lennie, de nekem fülre inkább az 1500 tűnne jónak. A kérdésem az lenne, melyik csavarral állíthatom az alapjárati fordulatszámot? Előre is köszi! Üdv.
Jó tudni, hogy ilyen is van. Mondhatjuk, hogy ez a karburátorosok Powercommandere? :)
Tuner55 írtam neked e-mailt, alkatrészek felől!
Gyárilag nem hallottam még olyan motorról, amin lenne ilyen, külön lehet venni/rendelni karbihoz. Az a neve, hogy állítható fúvóka:
http://www.dellorto.co.uk/shop...
http://www.fastech-racing.com/...
Ebayen lehet rendelni meg az oldalán a dellnek.
Csapágyboltban nézted? Milyen áron van kb.?
Ha téll csak annyi, belefér. A kuplungnál 1. körben érdemes lenne +nézni mennyire van beverődve a kosár, ha az rendben van, akk alatta a tűgörgők majd a csapágyak állapotát.