), én meg nem tudok motorozni. :( Képzeljétek hogy jártam. Ugye megvettem a balatonboglári Full-Gas-tól a VTR-t, aztán van egy "aprócska" gond a motorral, nem tudom átírni...
Hosszú ennek a története, a lényeg hogy az előző tulajnak volt valami tartozása amiért lefoglalták a motort. Az egyik fő probléma hogy Full-Gas-ék több mint egy évig nem írták a nevükre a motort, aztán ebből lett egy kis félreértés. Na de rajta vannak az ügyön hogy le legyen tisztázva a motor, remélem mihamarabb le fog rendeződni a dolog. Különben viszem vissza a gépet ha egy záros határidőn belül nem intézik el a dolgot, nem azért vettem a motort hogy a garázsban figyeljen. Na meg már fel kéne készíteni a szezonra, van mit rajta csinálni, 2 új guma kell rá (amit már meg is vettem), találtam a neten 2 fasza Termignoni dobot is hozzá, meg ugye a többi kötelező szervíz (olaj, légszűrő, stb). De ugye ezeket addig nem is fogom megcsinálni amíg nem rendeződnek a dolgok, lehet visszaviszem ha 1-2 héten belül nem rendezik le nekem ezt a malőrt. Aztán bepipulok és megveszem a Bikeman-es Mille R-t, mert nem nagyon van abban az árkategóriában egy épkézláb VTR.
Már a postás Saca is csörrentett, h kellene a hátsósárvédő, de még nem jöttek érte. Szivesen ,csak ne tavasszal vigyék el, mikor kéne a szekér
! Semmi extra csak meg kellett osszam veletek ezt az örömhírt!
Am 4 hónapot vártam rá!
Csak a kézimosóba mentem el , lecsutakolni, de mire hazaértem , ismét összecsaptam a hátulját
!Esetleg ha egy simson star-ral tudod tartani a tempót elővakarom a sufniból oszt felfújom a kerekeit[O39!
Amikor csak kedvedtartja