Jóóó!
!
!Túrázni 2 személyre tuti jobb döntés a vtr a millével szemben!
A szívem azt mondta Aprilia, az eszem meg hogy VTR. Hát sok fejvakarás után most az eszemre hallgattam, mindent számításba véve a jelenlegi helyzetben a VTR volt a jobb választás. Lehet hogy nem olyan fasza és dögös mint az RSV, de a Hondákat már jól ismerem, 900RR, 1100XX, VFR750, ezeket mind bütykölgettem, szóval a VTR sem fog sok meglepetést okozni.
Meg úgy érzem a VTR jobban megfelel az igényeimnek (nem csak Mátrás csapatás, hanem túrázás hosszabb távra sok cuccal), pláne hogy most az asszonykám is azt mondta hogy szeretne többet eljönni velem motorozni (nem tudom mi történt vele, idáig alig-alig motorozott velem
). Az RSV meg csak 1személyes lett volna, és a forgalmijában is csak 1 személy szerepelt a szállítható személyeknél. A másik meg hogy az RSV-t már szervízbe kellett volna hordanom, ami plusz költség a VTR-hez képest, a VTR-rel ha van valami, van egy jó Honda mágus ismerősöm, bármit meg tud oldalni, de olasz motorokban nem utazik sajna. Meg arra is gondoltam, hogy ha netán beütne valami anyagi krach, egy 1személyes olasz motort valszeg nehezebb eladni mint egy japó gépet. Na de majd 1x eljön az idő amikor olasz gépet veszek, igazából a Ducati a szívem csücske, de ahhoz télleg sok lóvé kell, egyelőre V2 bemelegítésnek jó lesz a VTR.
Sajna mivel ilyen trágya idő van mostanában, így nem tudtam kipróbálni a VTR-t és az RSV-t menet közben, pedig az lett volna az igazi, akkor azért össze tudtam volna hasonlítani melyik gép mit tud valójában, na majd tavasszal az Aprilia tesztnapon lehet erre sort kerítek.
Túró rudi, ezt a hasonlatot
! Ez nagy volt!
jÓl beszÉl a harpi!
!
segítsetek picit.
erősen gondolkodom az rsv-ben (mint megannyi volt tl-es kollegám
a kérdésem: van-e minőségbeli különbség az alap, az "r" és a factory között?
gondolok itt elsősorban a szervizigényre.
előre kösz a választ.