Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HI Skacok!

Na meg van! 10 év Boldog HAYABUSA birtoklás után!
Na 2006tól már nem reped, indító relé gyenge bár 06tól már lehet az is megvan oldva, generátor ebben is meghalhat, szelepszakadás meg nem hétköznapi dolog
Te nem nagyon találod a motorod.
Sziasztok!
Néztem egy 2006os már faceliftes RSV1000R-t. Szeretném megkérdezni, mire kell figyelni az RSV-knél vételkor. Hallottam már lengővilla repedésről, fesszabályzó gondról, indítási problémákról, amit itt is olvastam, és leszakadt szelepről 5000km-nél.

Véleményeket, tanácsokat várok. Köszi

Minden jót.
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy Falcoba szabvány W5W helyzetjelző megy az első lámpába?

Illetve mennyire kell bontogatni hozzá? Elég "alányúlni" és ki tudom cserélni?

Köszi!
Sziasztok! Vettem egy futurát, és az lenne a kérdésem, miért lehet az, hogy lassan esik vissza a fordulat? Előre is köszönöm a segítséget!
sziasztok megmaradt alkatrészek eladók párban 6000 hibátlan
Csaba
06209238057
Ha utcán mész nem nagyon ajánlom a nagyon sportos gumát. Nekem a Dunlop Qualifier 2 3000km-t bírt. Egy ideje Metzeler Roadtec Z6ozok,jobban bírja sokkal. Persze ha pályázol akkor Q2...
Pirelli Rosso Corsa, vagy Rosso II, ha utcaibbat akarsz.
üdv! kisebb dilemmába vagyok gumi ügyben!
Briston bt 016 vagy Dunlop qalifire II ?
Szerintetek melyik a jobb gumi? michlen power one -t akartam még, de az most sajna nincs
nincs 1ezés a namemel kapcsolatban bergem már 10éve van millém még csak kicsivel több mint 6, de nem vágom a szerelést, ill csak magamnak barkácsolok
Zé=Zsé? Berg szerelő voltál(vagy)? Ha igen akkor van még egy ember aki Berg-el és Rsv-vel nyomja. Az előbb hívtalak Berg karburátor miatt (hosszú ideig állt)
a jobbak olyan 130-at tudnak letenni a zaszfaltra
Helló
Érdeklödni szeretnék hogy egy Aprilia rsv 1000r factory 2007 es ami 143 le azt menyire lehet felvini jo tuningal gondolok itt komplet kipufra elektronika stb menyi lóeröt lehet belöle kihozni köszönöm a választ..
Nálad olyan volt hogy csak hidegen csinálta?vagy melegen is?mert nálam érdekes módon csak hidegen indul 2-3ra.....
A pumpa jó, de úgy néz ki, hogy a dolog egyelőre (?) megoldódott. Lehúztam a vékony levegőcsöveket, majd újra visszatettem, és a motor jól indul!
Hát azt én nem is néztem. De a szívóhang magas fordulaton jó szörtyögős volt.
Sikerült! kiegyenlítő tartályról cső le, mögötte ott van a termosztát arról is és a hűtő bal oldalán van egy csavar alul azt is kicsavar elvileg ennyi. A mennyiség kijött! :D

Köszi a légszűrőt tuti!
nálad is dobálta a lángcsóvát?
Szerintem húzd le a legalsó csövet, vagy elvileg a vizszivattyú alsó csavarját ha lelazítod.... de ez csak tipp.Ha megvan a tuti, tedd közzé, mertén is cserélném.
Csak azért kérdeztem, mert most cseréltettem láncot, aztán a hátsó lánckeréknek nem is volt szinte súlya, sunstar volt a motoralkatrészek.hu-ról. Nem tudom, hogy mennyivel lehet könnyebb az alu, de, hogy nem oszt nem szoroz az tuti.
Mert az ultrakönnyű kovácsolt RSV4 felnikre, ultrakönnyű fogaskereket akarok rakni.
Hűtőfolyadékod nem fogy? Én arra tippelnék (így látatlanban) hogy a hengerfejtömítésed nem jó és a henger beszívja a hűtőfolyadékot, ott a nagy hőtől gőzzé válik és az jön kifele. Ha nem első tulaj vagy km-t ne nézd, oda állítják ahová akarod, ráadás ez a problem amit mondok nem feltétlen km függő. De mondom csak tipp, nem akarok okoskodni látatlanban.
üdv!
Olyan kérdésem lenne, hol van a hűtő víz leeresztő csavar? ami a hűtőn van azt megtaláltam, de kellene lenni még egynek szerintem valahol a motoron!?
Előre is köszi!
Miért alu?