Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Srácok! Tanács kellene! Az exmocim: GSXR 750 K5 volt. Most arra gondoltam kipróbálnék egy 2 hengerest 2004- /2006- RSV 1000 /Factory/ személyében (a 2006-tól közelebb áll hozzám). A kérdésem az lenne hogy az előbbi mocihoz hasonlítva milyen pro - kontrákat tudtok mondani , vélemények, típushibákra, összehasonlítások, tapasztalatokra lenne szükségem, dolgokra amire oda kell figyelnem..esetleg vásárlásnál mire ügyeljek....erősebb fenntartási költségek...stb. Nem ültem még ilyenen ezért kérem a segítségeteket. Alternatíva még a 1098-as széria a Ducati-tól de az húzósabb árban van.. /még egy RSV :D / vagy még egy Gixxer 1000 K5 . Ezek vannak még a háttérben ..de még messze.. Előre is köszi az infókat !
Köszönöm a segítséget ,remélem jó lesz a motor amit holnap meg nézek.
óóóhhhh, az jól bírta. Igazából nekem csak a szememet zavarja, így szezonban egyszer kétszer átnyomatom.
A kuplungba, ez lemaradt
Azt hiszem nálam 10km után már fekete volt a fékfolyadék.
Ugyan azokat nézd meg, mintha akármilyen más motort vennél, ez az olasz motorozás csak egy hiszti. Hibák közt szerepel az indító relé, de visszavezethető, a gondos gazdára aki rossz akksival nyekteti a gépet, a hátsó fék néha elmegy, de könnyen orvosolható, nekem az 5 szezon alatt egyszer fordult elő. A kuplungfolyadék hamar feketedik, nem nevezném hibajelenségnek, de 2 perc alatt cserélhető. Vételnél legfőképp az eladót nézd meg, sokat elárul hogy bánt a vassal. Én azt sem venném meg amelyik sport szűrővel megy. Láttam már 3OOOkm-es KN szűrő tisztított oldalán olajos port.
Sajnos nem találom pedig elég sok oldalt visszamentem
ha nem találod szólj.
Köszönöm megnézem
szerintem ebben, vagy a tuono topcban...mivel szerkezetileg ugyan az... nem kell sokat visszalapoznod, ősz óta 3x biztos meg lett válaszolva ez a kkérdés.
Sziasztok! Egy kérdéssel fordulok hozzátok, RSV vásárlás előtt állok azt szeretném kérdezni mire figyeljek oda nagyon,és milyen hibák szoktak előfordulni ennél a típusnál. A válaszokat előre is köszönöm
én is így használtam,de most találtam erre a problémára egy megoldást:
http://apriliarsv.com/guides/5...
Nekem is ilyen sajnos .
Nyáron elég sokat megyek sötétben , szeretem az éjszakai motorozást.
Én megoldottam azzal hogy tompítottal megyek és a mutatóujjamnál lévő fénykürtöt nyomva tartom nem a legkényelmesebb de kb 20 másodpercenként jön szembe valami akkor úgy is le kell kapcsolni .
Én már megszoktam
Először próbáld meg hogy beállítod a refiket, lehet hogy mégsem akarsz átalakítani... ;-)
Sziasztok!
Először is boldog karácsonyt minden RSV tulajnak.
Gondolom néhányunknak már feltűnt,hogy egy esti motorozás alkalmával amikor felnyomjuk a reflektort,lekapcsolódik a tompított lámpa. nos én személy szerint konkrétan rosszabbul látok reflektorral mint tompítottal. Kérdés az lenne,hogy valaki csinált már olyan átalakítást amivel ez a probléma megszűnik?
Szia!

Az enyém 2005-ös, képeket látsz róla adatlapomon,ha több is érdekel írj mailt: taralaszlo kuk invitel.hu
Sziasztok,

2004 utáni rsv-t keresek, ha valaki tud szép példányt, légyszi jelezzen nekem! :)
Köszönöm
Köszi Nekem is szokott alacsony fordulatnál így kerregni és én is a láncra tippeltem de így meg is nyugodtam , hogy más is így látja
Üdv.

2009es Aprilia rsv-hez keresek power commandert. Aki tud valamit kérem írjom rám!
Előre is köszönöm!
z.vilko@freemail.hu
Lánc
https://www.youtube.com/watch?...
Helló! Nagy kérdésem lenne. A videó indulásánál és 3:43 nál hallható csörgés mi lehet? Válaszokat köszi előre!
Szeva! Megkaptam, válaszoltam is.
Szia! Írtam emailt, bár a freemailom elég szar ha nem kaptál semmit akkor írj ide
Szia!
Tudsz adni egy email címet, lenne pár kérdésem PC-hez meg gyorsváltóhoz. Másik forumon láttam hogy most szerelted be.
Ott az email címem az adatlapomon, kérlek dobj egy mailt.
Köszi előre is.
Megkaptam a teljes jövő évi modellkatalógust a Piaggio grouptól. Aprilia,Vespa, Moto Guzzi, Piaggio. Lehet nyálat csorgatni Aprilia modellkatalógus 2015