megmutatom és már jönnek is szépen előfele a hibák. Ez kell, hozzáértők nézzék meg. Én nem tudom melyik a jobb a karbis vagy ez a másik. Akkor jobb ha szétnézünk még?
ennyiért pigi blokkos karbisat kapsz, persze nem az enyémet
. Természetesen ha di-tech kell akkor a jó, és szép di-tech drága kincs.
Csáó
szép sárga:D plexi nélkül tépőzáras "csattal" és felvéve olyan mint egy ...hát nemis tudom mihez hasonlitsamxD célnak emgfelelt az a lényeg
sisakom meg kesztűm van, nem kimondottan szar persze ha 30 ezrem lettvolna sisakra meg kettyűre akkor természetesen Nolant vagy grexet (bár az szinte ugyan az) veszek, ha még több akkmeg agv-t
A használt gép vásárlása mindkét esetben nagyon rizikós rengeteg a kívül fényesre suvikszolt csilli-villi belül hulla gép tehát a jó gép kifogása olyan mint dunából a cápa nem lehetetlen de irtó nehéz feladat.A karbi vs. inyektor kérdésben ha feltételezünk mindkét esetben jó állapotú nem széthajtott verziót akkor egyszerű felhasználó szinten nincs külömbség..Tehát felülök és rotyogok vele városban semmi külömbség nincs sem erőben sem sebességben azt leszámítva hogy a karbis eszik 3,5-4 /100 Km és 1000 enként 1 liter olajat a ditech meg 2,5 L/100 Km és 3000 Km 1 liter olaj.Ha a max 80-85 Km/h nem elég mert sebesség mániás vagy és tuningolni szeretnéd akkor karbis a nyerő többféle lépcsőben több teljesítmény határ közt választhatsz ditechben 1 féle közt.
Sokkal árnyaltabb a kérdés ha a magyar piacot is figyelembe vesszük ahol a legtöbb karbis és főleg ditech darabot tisztelet a kivételnek a sírból hoznak vissza és azt adják el.
Pláne a ditechet ahol bejön az a szitu hogy akinek jól műkszik a gépe és zokszó nélkül megy az örül neki hogy keveset eszik és tud motorotzni veles sokat és ha valaha megfordulna a fejében hogy eladja a piaci árak lárttán tuti nem adja el.
Aztán vannak a piacon a kehes beteg lovak amiket már a 4-4-6.tulaj nyüstöli mikor olaszból bejöttek akkor is bontószökevények voltak és még erre jöttek a magyar kontárok akik nem értettek hozzá na ezektől a gépektől mindenki szabadulni akar és ezért tele van az ilyenekkel a piac.
Ezért én azt ajánlom ha mindenképp 200 körül használtban akarsz gépet akkor karbis lehetőleg piaggios vagy minarellis gépet vegyél ha a belét ki kell cserélni akkor is megúszod egy 100e ből a vételáron felül és nem kell specialistát keresni a szomszéd pisti bács is meg tudja csinálni (vagy csak kevés kárt tud benne tenni).