Sajnos az előző szezonban így is pihent a Vas 7 hetet, alkatrészhiány miatt. (Szezon közepén, gondolhatod!!!) Idénre több tanfolyamot is tervezek, és szeretnék megtanulni annyira motorozni, hogy bátrabban fel merjek ülni egy ekkora motorra!
Ezt fogom majd lecserélni, de az idei szezont, még ezzel szeretném kinyomatni. Még túl erős lenne a másik motor.
Talán még tudunk valamit alakítani rajta!
.Szóval ha van valami jól bevált beállításotok a telókra akkor megköszönném.
/Remélem a régi motorom eladásával nem lessz gond,és az új motorral kezdhetem a szezont
. Bízom benne, hogy az égiek is így akarják,valamint, ahogy tuonos is mondta, együtt húzhatjuk a gázt valamelyik nyilt napon
!Vagy a hegyekben csapatunk egy nagyot
!
Végül teljesen mindegy hogy száz akárhány lóerő... Az útcán ritkán mutatkozik meg ha egy motor 10%-al gyengébb a másiknál. Amúgy a szélidom miatt, a Falco gyorsabb mint a Tuono. Az enyém 245-nél még nem ment többet.
(óra szerint) A haverom Falco-ja 250 felett hasgat. Ő nagyon szereti piszkálni a vasait, a vezérlő elktronikát már ki is cserélte egy Millé-ből bányászott dobozra.
Szerintem a falcót az sv1000 és a vtr,sp2 vel kellene összehasonlitani ott pedig elég jó.Úgy döntöttem,hogy a falko lessz a nyerő.Január közepén megyek el lefoglalózni a gépet.
Azért döntöttem a falco mellet, mert jobb a szélvédelme, és ez megér nekem egy kicsit kevesebb lóerőt. Bár ahogy olvasgatom, őt is fel lehet piszkálni 130le-re. Azt szeretném még megtudni, hogy tényleg csak egy műanyag folytás van a légszűrőben, vagy ezt is 4 helyen fogták le mint a tuonot?
A kereskedő szerint ezt is 4 helyen fogják, az előbb említett falkos szerint meg csak a légszűrőnél!Talán te ezt tapasztalatból,ismerősödtől tudod!?
A Tuono "feszítgetős" a széles kormánnyal.
.Valamint a mille csipjével 135le-re fe lehet piszkálni a blokkot! Nagyon megvolt elégedve a falcoval, azt mondta a 750 gixert még megfogta vele, csak a szélvédelmével nem volt teljesen megelégedve és ezért lecserélte egy millére. Holnap után megyek megnézni a tounut,még mindig nem tudok döhteni,/pedig elég határozott emberke vagyok/,jó volna kerülni eggyet vele,ha tiszta idő lessz
bár itt aztán semmi szélvédelemre nem kell számítani!
magyarul kb 100 fok éri és párolog a fékfolyadék!!!! ennyi a hiba ...
veszel egy fém fékcsövet, amivel jobb lesz a fék nyomáspontja melegen is, és kicsit hosszabbat szabsz, és másfelé vezeted el
Amúgy Grat az ER6n-hez
Jó gép
van errefelé 1 srác Pegasus rendszerrel ...
szép hangja van
Node APRILIA FORZA SEMPRE