kicsit hiányos a szerszámkészletük, a régi millémben minden volt!
)) hanem csak a fekete alapszínű héj - 38000-ért! Persze, hogy nem hoztam el... Tegnap lőttem eBay-en (Angliából) egy fekete-ezüstöt 18000-ért kompletten, ehhez kellenek az új matricák.
Millétől alkatrészt? Amúgy mennyiért adják? Nekem kormánycsapágyat kellett cserélnem, 5000 körül volt SKF, Millénél ugyanez 30ropi fölött. Na az még egy idegesítő dolog, hogy golyóscsapágy van benne, mint az MZ-ben.
Csapágy megrendelve a Millénél, elvileg a jövő héten megjön...
.
Viszont vannak ilyen színkártyák, amit hozzánézek a motorhoz és fél óra alatt megvan. 2 rendszer között nézegethetek, ebből az egyik olasz festék és amúgy az aprilia gyári beszállítója. Ha nem lesz meg a festékboltban, told el hozzám a motort, én biztos megtalálom.
Fék téma: Ugyanaz a vélaményem mint Bluononak. \"Xar\".
Voltam benn tegnap a Mille-nél, puhatolóztam a fék témában... A munkafelvevő srác megkérdezte, hogy mikori a mocim, mondom neki 07-es, erre mondja, hogy az már \"jó\", azzal nem tudnak mit csinálni... Látom ezt is magunknak kell kijárni... Beszélgettek erről sokat az AF1-en is, majd megpróbálok kihámozni belőle valamit. Illetve már nézegettem is, amiből az derült ki számomra, hogy először is érdemes magasabb \"forráspontú\" fékolajat önteni, majd tisztességesen légteleníteni, úgy, hogy a féktuskót le kell szerelni, és a légtelenítő csapot - értelemszerüen - a felfele állítva légteleníteni. Ahogy azt \"Joe\" is ajánlja: http://www.joe250.com/motorcyc...
Mindenesetre ezt majd kipróbálom...
Üres téma: Tapasztalat ugyanaz... Az elején kicsit meg voltam ilyedve, de hozzá lehet szokni... Az biztos, hogy lehellet finom pöckölést igényel... Én úgy szoktam segíteni a dolgon, hogy még mozgás közben - tehát míg gurul a moci, de az utolsó pillanatokban - kipöccintem üresbe. Ilyenkor "még" gond nélkül beugrik...
Kuplung folyadék: Nekem 2000Km körül van most benne, és már most elsötétedett az olaj... Azt írják itt-ott, hogy nem kell vele foglalkozni... de azért nézzünk utána ennek is...