A harmadik srác vékony és fázós, ő még nyáron is volt, hogy neopren ruhában fürdött velünk, így most neopren nélkül neki tutti megfázás lett volna, ezért csak térdig begyalogolt. Elég erős szél volt, így aztán kiemelkedve a vízből fáztam kicsit. 1-2 perc után megszokva a vizet, a parti sekélyebb, "meleg" vízben jobban esett az elfekvés, mint a vizes testtel a szélben állás. De azért 5 perc után jól esett kijönni és megtörölközni. Utána már nagyon király volt, sütött a nap ezerrel és bőven 20fok fölött volt. Amikor kicsit alább hagyott a szél, akkor rendesen égetett a nap.
Mostanában 4000 felett tartom, de ritkán pörgetem 7000 fölé, főleg csak előzéskor. Lendületesen, sokat váltogatva megyek.
Fogok csináltatni hozzá egy hosszabb fékcsövet és messzebb fogom elvinni a blokktól, hogy ne forrjon fel a fékolaj. A másik, hogy néha lehetetlen üresbe tenni a váltót! Egyesből felfelé szinte lehetetlen, mindig felugrik 2-esbe, csak innen tudom egy nagyon enyhe lerugással üresbe tenni, de ekkor is 10-ből 5x visszaugrik1-be! Nem kicsit idegörlő mutatvány! Ez főleg lámpáknál baxxa fel az agyam, bár ott elrugdosom amíg a pirosnál állok, de most a horvát pályákon a kártyás fizető kapuknál és a határon, ahol nem akarod leállítani, hanem pikk-pakk tovább akarnál menni, de 5-10mp-re kell mindkét kezed (tehát nem tudod húzni a kuplungot) míg a kártyát vagy pénz, illetve az útlevelet előveszed a zsebedből majd elteszed, na itt nagyon felbaxott!
/
, csak legyen már végre időm menni vele...
próbálgasd bátran.
. Ahogy nézem, a dolog nem lett jobb egy év elteltével sem
. Idén már inkább kihagytam az egészet.
/20 ropi!/!Plusz gomba,csavarok!Úgyhogy most nem lessz b.gomba! "Új" autót vettünk az asszonynak,úgyhogy most csóringer vagyok! Örülök ha a túrákhoz a benyáravalót összehozom !
Rozsdamentes csavarokkal, amiket kipolíroztam és LSL gombákkal szerintem maximum 30 ezer Ft összesen.
Meg azért az LSL csavarok randa szürkék, az enyém meg polír.
!Szerintem jobb helye van a hűtő körül,de ez az én magánvéleményem!
Nekem most a pályán végig 77-78 fokot írt, aztán ahogy megálltam, akkor egyből megy fel rendesen. Ha 1 percnél tovább szüttyögtünk egy fizető kapnál, mert mondjuk állt elöttünk pár autó, akkor be is kapcsolt a ventillátor. De amint elindultunk hamar lement 80 alá és 1-2km után újra beállt a 77-78 fok. A lassabb tengerparti kanyargóson 80-82 fokos volt, pár 120km/h feletti egyenesben lement 79-re, de pár kanyar és kigyorsítás után már megint 80 fölé kúszott. Lakott területre érve egyből megy fel, az első piros lámpánál egyből be is kapcsol a venti. Tovább szüttyögve a városban végig 90 fölött van és sűrűn bekapcsol a venti. A legtöbb amit láttam a kijelzőn 99 fok volt. Érdekes, hogy amikor 97-nél bekapcsol a venti van, hogy előbb még kúszik tovább felfelé, akár 99-ig is, van amikor meg egyből lecsökken 94-re. Érdekesen tud ingadozni,ha már 90 fölött van.
Most kb. 15 és 25 fok közötti tartományokban ment, akkor mi lesz nyáron 30-35 fokban? Gondolom a pályán lesz vagy 80 fokos és a városban folyamatosan fog menni a ventilátor.
Még sosem volt olyan motorom ami mutatta a hőmérsékletet, csak abból tudtam, hogy melege van, hogy beindult a venti. A Fazer-nek kb. a 3 év alatt ment annyit, mint a Tuono-nak most hétvégén, ráadásul még nincs is meleg...